Daar heb je net zo goed een "rijbewijs" voor nodig ....quote:
Wat nou waarschuwen? Ze vertellen alleen dat er sneeuw aan gaat komen? Lijkt me toch ook wel leuk dat het weerbericht nog steeds zover mogelijk vooruit kijkt. Tenzij jij een of andere vage debiele zender hebt, maar net op Radio 1 gewoon Erwin Kroll die verteld dat de regen in de loop van vrijdag over kan gaan in natte sneeuw en dat in het weekend Koning Winter zich even gaat laten zien...quote:Op maandag 22 november 2010 17:30 schreef Crazy-M het volgende:
AAAAAAAAAH PANIEK !!!
Pakt uwe sneeuwkettingen uit den kelders.
Eind deze week zeer veel sneeuw en schaatsen op het ijs
PANIEK op de wegen alom.
Nu ff serieus:
Ze beginnen nu al te waarschuwen voor vrijdag, kijk potver eerst is wat er echt komt ipv week van te voren al te roepen en paniek te zaaien
Dat ik te lui ben om een autorijbewijs te halen wil niet zeggen dat ik over straat wil als een zwakbegaafde uitkeringstrekkerquote:
quote:Op maandag 22 november 2010 17:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wat nou waarschuwen? Ze vertellen alleen dat er sneeuw aan gaat komen? Lijkt me toch ook wel leuk dat het weerbericht nog steeds zover mogelijk vooruit kijkt. Tenzij jij een of andere vage debiele zender hebt, maar net op Radio 1 gewoon Erwin Kroll die verteld dat de regen in de loop van vrijdag over kan gaan in natte sneeuw en dat in het weekend Koning Winter zich even gaat laten zien...
mja, ANWB begint gelijk met waarschuwen om de accu te controleren enzo.quote:Op maandag 22 november 2010 17:38 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wat nou waarschuwen? Ze vertellen alleen dat er sneeuw aan gaat komen? Lijkt me toch ook wel leuk dat het weerbericht nog steeds zover mogelijk vooruit kijkt. Tenzij jij een of andere vage debiele zender hebt, maar net op Radio 1 gewoon Erwin Kroll die verteld dat de regen in de loop van vrijdag over kan gaan in natte sneeuw en dat in het weekend Koning Winter zich even gaat laten zien...
Nooit een slecht idee natuurlijkquote:Op maandag 22 november 2010 18:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, ANWB begint gelijk met waarschuwen om de accu te controleren enzo.
Ja weet je waarom? Omdat anders half nederland vrijdag weer belt met de ANWB met problemen die je zelf makkelijk kan voorkomen! Er staat toch niet neem sneeuwkettingen, tenten, fakkels, survivalpakken en een geweer mee om de ijsberen neer te knallen?quote:Op maandag 22 november 2010 18:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, ANWB begint gelijk met waarschuwen om de accu te controleren enzo.
komt sneeuw aan en ze beginnen gelijk te roepen. Terwijl vrijdag het weerbeeld alweer anders kan zijn. Heb vandaag al gehoord dat er vrijdag grote hoeveelheden sneeuw kan vallen (nu.nl) maar ook dat het vrijdag gaat regenen en zaterdag pas sneeuw .... Dus jah, nog volop afwisseling
Ja beterend... Medicijnen werken goed, ben nu wel redelijk fitter aan het worden, dus hoop nog paar dagen!quote:Op maandag 22 november 2010 18:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]Hoe staat het met de infectieverschijnselen?
Dit zeg ik ook niet in het gedeelte bij: Nu serieusquote:Op maandag 22 november 2010 20:16 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja weet je waarom? Omdat anders half nederland vrijdag weer belt met de ANWB met problemen die je zelf makkelijk kan voorkomen! Er staat toch niet neem sneeuwkettingen, tenten, fakkels, survivalpakken en een geweer mee om de ijsberen neer te knallen?
Sorry? Jij hebt zeker nog nooit goed rondgekeken als het weer wat extremer is? Dan zie je iedereen staan...quote:Op maandag 22 november 2010 20:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dit zeg ik ook niet in het gedeelte bij: Nu serieus
De eerste was meer als grap dat gedeelte omdat je vaak ziet dat er vaak van te voren wordt geroepen van veel sneeuw en daarna echt allemaal mee valt.
Anwb: Ze hebben idd wel gelijk, maar je verwacht eigenlijk dat mensen hun auto wel goed onderhouden enzo.
Verkeerde been uit bed gestapt? Je reageert nogal kortaf richting Crazy..quote:Op maandag 22 november 2010 20:26 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Sorry? Jij hebt zeker nog nooit goed rondgekeken als het weer wat extremer is? Dan zie je iedereen staan...
Ja... En dat na bijna 3 weken he...quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Verkeerde been uit bed gestapt? Je reageert nogal kortaf richting Crazy..![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja... En dat na bijna 3 weken he...
ach joh, iedereen heeft wel eens slecht dagjequote:Op dinsdag 23 november 2010 15:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Verkeerde been uit bed gestapt? Je reageert nogal kortaf richting Crazy..![]()
Schat je bedoelt STA, SES is bij de buren op 35.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:18 schreef Nint het volgende:
Waarom moet ik helemaal naar onderen scrollen in SES om het Tilburg topic te vinden!
Hup posten anders heb ik niets te lurken
quote:Op woensdag 24 november 2010 23:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Schat je bedoelt STA, SES is bij de buren op 35.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |