Anders ga jij nog even een persoon op de grond en zonder vrienden natrappen.. Wat een hatelijk persoon ben jij.quote:
Ik wil best je vriendje worden en je leren om je oogkleppen af te doen hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Anders ga jij nog even een persoon op de grond en zonder vrienden natrappen.. Wat een hatelijk persoon ben jij.
Ja maar op het plaatje is het over de datum bij mij raakt sambal nooit over de datumquote:
Help me maar mijn eerste stapjes zetten naar een beter leven.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik wil best je vriendje worden en je leren om je oogkleppen af te doen hoor![]()
Enfe is toevallig heul lief.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Anders ga jij nog even een persoon op de grond en zonder vrienden natrappen.. Wat een hatelijk persoon ben jij.
Hee dat heb ik met bier ookquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar op het plaatje is het over de datum bij mij raakt sambal nooit over de datum
Een harde tante, dat is ze volgens mij.quote:
ohh!! die zijn fijn!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:33 schreef groovy-cat het volgende:
Ik heb een soort thee beker van dubbelglas gekregen.
Vet cool ik denk dat ik er meer van ga kopen!
Je kent het wel dat je een glas met thee vastpakt en je hand bijna brand. Nou hier dus geen last mee! het dubbele glas zorgt ervoor dat dat niet meer zo is.
[ afbeelding ]
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 2 november 2010 16:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Help me maar mijn eerste stapjes zetten naar een beter leven.
quote:
Kijk, dat zijn de eerste stapjes. Ken je mij? Nee. Vragen stellen, niet oordelen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een harde tante, dat is ze volgens mij.
Ik heb borden van BLONDquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh!! die zijn fijn!!
Ik heb er ook twee.. alhowel m'n "soepkommen" van het delftsblauw van BLOND ook heeeul fijn zijn..
Is best goed te doenquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
BIER!
Er zat een sixje Bavaria alcoholvrij witbier in het gratis boodschappenpakket hierIs misschien nog best lekker ook
bier zonder alcohol is als een bh aan een waslijn, het beste is er uit!quote:
dat dusquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
bier zonder alcohol is als een bh aan een waslijn, het beste is er uit!
Nou, ik zal het opdrinkenquote:
Dat sowieso natuurlijkquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat slechtquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
Sometimesquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Enfermera, ben jij een harde tante?
werk ze enferquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sometimes![]()
Ik ben werken mensen, misschien tot vanaaf, anders tot morgen![]()
Nog heel eventjes en dan kan je weer lekker onderuitzakken met een wijntjequote:Op dinsdag 2 november 2010 17:32 schreef Panda72 het volgende:
moe, geen zin om te koken en de hoofdpijn komt weer opzetten
Geen wijn want hoofdpijnquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nog heel eventjes en dan kan je weer lekker onderuitzakken met een wijntje
ahh.. wijntje..quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nog heel eventjes en dan kan je weer lekker onderuitzakken met een wijntje
Ontspannende massage van man/vrouw/kind? Helpt bij mijn moeder altijd :pquote:
heehoi! Leuke dag gehad?quote:
geen man en geen kind helaasquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ontspannende massage van man/vrouw/kind? Helpt bij mijn moeder altijd :p
Lekkerquote:
Dodelijk saaiquote:
zeker leuk, was de hele dag vrij van school, ben nAar vrienden in Utrecht geweestquote:
pfoehj, je maakt het me wel moeilijk hoor!quote:
Ah lekker hoorquote:Op dinsdag 2 november 2010 17:52 schreef TheFamousMan het volgende:
zeker leuk, was de hele dag vrij van school, ben nAar vrienden in Utrecht geweest
lekkerquote:
het is vandaag idd vroeg donkerquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:14 schreef DaMart het volgende:
Ik kom gewoon thuis als het al donker is nu.
Depri hehquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:14 schreef DaMart het volgende:
Ik kom gewoon thuis als het al donker is nu.
quote:
Niks knus aan geen daglicht meemakenquote:
kaarsjes aan welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |