abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88241925
Ik vraag me nu het volgende af: zou je een meisje wat jou erg leuk lijkt te vinden versieren terwijl je weet dat je niet met haar oud gaat worden? Verder vind je haar wel leuk, maar weet jiij ook wel dat zij niet de ware is.
(je hebt haar al eens terloops tegen een ander horen zeggen dat ze je erg leuk vindt, ze nodigt je vaak uit om dingen te gaan doen, je hebt zowat honing aan mijn kont als het ware)
Ik heb eigenljk geen ervaring met scharrels, maar het voorgaande beschrijft enigzins mijn situatie.
Voorheen ging ik altijd voor de dood of de gladiolen route als het om meisjes ging: of het was niks en dan stak ik er geen moeite in, of ik vond haar geweldig en dan moest hemel en aarde bewogen worden om haar te versieren.
Nu weet ik eigenlijk niet zo goed hoe ik het moet spelen. Haar voorhouden dat je haar het einde vindt terwijl het voor zover ik het nu kan inschatten niet zo is?
Ik zou het vervelend vinden om haar erg teleur te stellen.
Anderzijds zou een soort "deal" waarin het van te voren duidelijk is dat het de kans van slagen op de lange termijn nogal beprekt is en er dus voorlopig niet zo veel verwacht moet worden perfect zijn.
Ik geloof dat mijn window of oppurtunity weldra dicht zal gaan, dus als ik iets wil, moet ik binnenkort eens interesse gaan tonen. Aangezien ik er zelf niet zo uit kom, vraag ik het maar aan het alwetend publiek ;)
SEE the clone for the mask it really is!
pi_88242145
Als je haar niet leuk vindt en weet dat je haar nooit leuk zal gaan vinden moet je het natuurlijk niet doen.
Als je wel een relatie wilt, maar alleen zeker weet dat je niet met haar gaat trouwen ed, dan zou ik het wel proberen. Als je alleen een relatie aan zou moeten gaan met 'de ware' zou bijna iedereen onder de achttien (en waarschijnlijk zelfs veel ouder) geen relatie kunnen hebben.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:02:42 #3
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_88242194
Lekker neuken is altijd goed dus doen.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_88242214
is het iemand uit je bestaande vriendengroep?
pi_88242279
Dadelijk gaat ze je stalken.
ik zou nu al afweten.
pi_88242311
Scharrelkipjes!
pi_88242403
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 12:03 schreef Salatrel het volgende:
is het iemand uit je bestaande vriendengroep?
Min of meer. Ontwijken is een optie als dat nodig is, maar geen comfortabele optie. Ik loop haar wel een paar keer per week tegen het lijf in mijn omgeving.
SEE the clone for the mask it really is!
pi_88242784
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 11:55 schreef SearchEngineEvader het volgende:
Ik vraag me nu het volgende af: zou je een meisje wat jou erg leuk lijkt te vinden versieren terwijl je weet dat je niet met haar oud gaat worden? Verder vind je haar wel leuk, maar weet jiij ook wel dat zij niet de ware is.
(je hebt haar al eens terloops tegen een ander horen zeggen dat ze je erg leuk vindt, ze nodigt je vaak uit om dingen te gaan doen, je hebt zowat honing aan mijn kont als het ware)
Ik heb eigenljk geen ervaring met scharrels, maar het voorgaande beschrijft enigzins mijn situatie.
Voorheen ging ik altijd voor de dood of de gladiolen route als het om meisjes ging: of het was niks en dan stak ik er geen moeite in, of ik vond haar geweldig en dan moest hemel en aarde bewogen worden om haar te versieren.
Nu weet ik eigenlijk niet zo goed hoe ik het moet spelen. Haar voorhouden dat je haar het einde vindt terwijl het voor zover ik het nu kan inschatten niet zo is?
Ik zou het vervelend vinden om haar erg teleur te stellen.
Anderzijds zou een soort "deal" waarin het van te voren duidelijk is dat het de kans van slagen op de lange termijn nogal beprekt is en er dus voorlopig niet zo veel verwacht moet worden perfect zijn.
Ik geloof dat mijn window of oppurtunity weldra dicht zal gaan, dus als ik iets wil, moet ik binnenkort eens interesse gaan tonen. Aangezien ik er zelf niet zo uit kom, vraag ik het maar aan het alwetend publiek ;)
Zoals mijn vader tegen mij zei: "Geniet van het leven."

Gewoon doen dus, maar maak wel duidelijk dat je geen relatie wilt. Wil zij dat wel, dan moet je het afkappen.

(Ik zit in eenzelfde situatie op dit moment)
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
  dinsdag 2 november 2010 @ 12:29:16 #9
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_88243056
quote:
6s.gif Op dinsdag 2 november 2010 12:02 schreef HugoBaas het volgende:
Lekker neuken is altijd goed dus doen.
Je moeder is een hamster
pi_88244277
Serialdating,niks mis mee
Klapjosti
  dinsdag 2 november 2010 @ 13:17:39 #11
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_88244722
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 12:09 schreef SearchEngineEvader het volgende:

[..]

Min of meer. Ontwijken is een optie als dat nodig is, maar geen comfortabele optie. Ik loop haar wel een paar keer per week tegen het lijf in mijn omgeving.
Dan kan je het beter vriendschappelijk houden. Scharrelen met iemand die eigenlijk meer wil geeft meestal gezeik. Of op zijn minst een vertrapt hartje
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_88254578
Wees gewoon heel duidelijk tegen haar. Ik heb dit momenteel zelf, al noem ik het zelf liever "a friend with benefits". Ik heb voordat we op het punt stonden om in bed te duiken, duidelijk verteld dat ik niet op zoek ben naar een relatie. Dit kan natuurlijk slecht uitpakken, alleen was dit bij mij niet het geval.

Zij komt nu een paar keer per week langs, 's avonds binnen en 's ochtends weer weg. Een fijne situatie zolang het voor beiden maar helder blijft wat de bedoeling is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')