ja, dat hebben we in noord-ierland wel gezien.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je keihard gaat demonstreren met geweld, toen of daarvoor, dan weet je dat je een kogel kunt krijgen in bepaalde landen.
volgens mij begon jij daar mee met je verheerlijking van boven zee uitgeworpen critici van een fascistische dictatuur.quote:
Krijgen we dat weer. Ja, maar hij begon...quote:Op woensdag 3 november 2010 22:35 schreef kitao het volgende:
[..]
volgens mij begon jij daar mee met je verheerlijking van boven zee uitgeworpen critici van een fascistische dictatuur.
ga een muis peuzelen met je grote gok ajb.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. Ja, maar hij begon...
Jij bent stoer, grappig en baas.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:44 schreef kitao het volgende:
[..]
ga een muis peuzelen met je grote gok ajb.
[ afbeelding ]
Ben een tijd afwezig geweest inderdaad.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:49 schreef kitao het volgende:
[..]
Ben blij je weer te zien Halcon, tijd geleden.
Ik ook, maar jij bent dus havik ?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ben een tijd afwezig geweest inderdaad.
God god politieke tegenstanders monddood maken op een non-democratische manier maar via geweld is dat niet een van de kenmerken van Fascime? Of past het in jouw straatje en is het dus goed?quote:Op woensdag 3 november 2010 21:40 schreef kitao het volgende:
![]()
Dankzij o.a. aangekondigd AFA-verzet zijn we verlost van die gluiperige tyfusmongolen.
Die schijterds bleven liever op hun fucking eiland.
![]()
.
nou ja, hiermee raak je dus de kern aan van het probleem.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:05 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
God god politieke tegenstanders monddood maken op een non-democratische manier maar via geweld is dat niet een van de kenmerken van Fascime? Of past het in jouw straatje en is het dus goed?
Het feit dat je de gewelddaden van extreme, terroristische groeperingen probeert goed te praten laat al zien dat je subjectief oordeelt.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:05 schreef kitao het volgende:
[..]
Nee, ik geef je drie voorbeelden over regeringen , frans ,grieks en italiaans die dus blijkbaar hun hand niet omdraaien om resp. een vreedzame demonstrant, een tiener en weliswaar een gewelddadige extreem-activist te vermoorden, maar waaruit nu blijkt dat het een vooropgezet plan was om dit juist uit de hand te laten lopen.
En dit zijn pas krassen op het oppervlak.
Ik denk niet dat dierenactivisten VVD of CDA stemmen hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 16:47 schreef kitao het volgende:
[..]
Dierenactivisten zijn dat ook al ultra-linksen ?
Zo kun je fundamentele moslims net zo goed extreem-rechtsen noemen, zo vervlak je waar het om draait m.i.
En het asielbeleid is vaak ook ronduit grof en mensonwaardig.
Logisch dat je daar verzet tegen krijgt.
Nou ja, ik zou zelf niet snel overgaan tot geweld, maar het is nu eenmaal niet anders gesteld.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:28 schreef Im.Kant. het volgende:
Het feit dat je de gewelddaden van extreme, terroristische groeperingen probeert goed te praten laat al zien dat je subjectief oordeelt.
Ieder persoon met een niet-extreme politieke voorkeur zal gewelddaden van extreme groeperingen altijd verafschuwen en zeker nooit proberen goed te praten.
Als je je standpunten iets zou relativeren door er eens goed over na te denken zonder meteen al je oordeel klaar te hebben komt het misschien nog goed.
Goed punt idd mag de AFA protesteren ondanks hun zwaar on-democratische middellen en visies?quote:Op woensdag 3 november 2010 23:12 schreef kitao het volgende:
[..]
nou ja, hiermee raak je dus de kern aan van het probleem.
mogen fascisten een vrije stem hebben onder het mom van vrijheid van meningsuiting ?
op o.a. fok is al meermaals gebleken dat velen liever een neo-nazi demonstratie zien dan een verbod erop.
ik vind dat die mongolen (edl, nvu, voorpost, e.d.) beter hun bek kunnen houden, er komt toch niets constructiefs uit.
protest tegen neo-nazies is niks mis mee.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:10 schreef FreedonNadd het volgende:
Goed punt idd mag de AFA protesteren ondanks hun zwaar on-democratische middellen en visies?
Vergeet niet al het geweld tegen homo's in Utrecht van de laatste tijd door de Wilders fanclubquote:Op donderdag 4 november 2010 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
Nou kitao daar heb je iedereen tuk hoor...
Al die bommen in Griekenland komen ook van rechts... oh nee wacht
En de laatste politieke moorden waren ook allemaal gericht tegen linkse politici... oh nee wacht
Het doel is lovenswaardig maar het geweld dat AFA gebruikt om hun politieke visie door te drukken is gewoon fascisme en in dat opzicht had Churchill ook echt gelijk over de fascisten van de toekomst.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:23 schreef kitao het volgende:
[..]
protest tegen neo-nazies is niks mis mee.
Volgens mij ging het over nederland, althans daar wees Im.Kant mij op.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
Nou kitao daar heb je iedereen tuk hoor...
Al die bommen in Griekenland komen ook van rechts... oh nee wacht
En de laatste politieke moorden waren ook allemaal gericht tegen linkse politici... oh nee wacht
Ik had het bv. over Fortuyn en van Gogh, en de bommen in Griekenland waren tegen onder meer de Nederlandse ambassade gericht, maar soitquote:Op donderdag 4 november 2010 19:33 schreef kitao het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over nederland, althans daar wees Im.Kant mij op.
Gaan we nu Venezuela erbij halen enzo ?
van gok politicus ?quote:Op donderdag 4 november 2010 19:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ik had het bv. over Fortuyn en van Gogh, en de bommen in Griekenland waren tegen onder meer de Nederlandse ambassade gericht, maar soit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |