Je zult ze toch moeten laten weten dat je telefoon het nog steeds niet doet, dan maar gelijk zo. Aangetekend m. handt. retour / fax m. ontvangstbevestiging (verzendbewijzen goed bewaren) het volgende toesturen (ingevuld) -
http://www.recht-raad.nl/MODEL_INGEBREKESTELLING.docGeen of onbevredigende reactie binnen gestelde termijn --> ontbinden. Eigenlijk hetzelfde als bij de ingebrekestelling, alleen dan zeg je dat je de overeenkomst ontbindt wegens nog steeds geen actie na die ingebrekestelling waarmee ze nu in verzuim zijn, evt. vraag je een deel van reeds betaalde abonnementskosten ook nog even terug. Incasso stopzetten, mobieltje terugsturen met handtekening retour en geen kosten meer maken met de simkaart (ovk is dan immers al ontbonden, je moet dan alles in de staat terugbrengen waarin het was voor de overeenkomst, je kan geen gebruik blijven maken van de dienst)
Overigens, het schijnt dat resetten bij mobieltjes nog wel eens wil helpen. Pas alleen op dat je met doe het zelven niet iets verknalt waardoor ze straks zeggen dat het je eigen schuld is dat het ding het niet doet.
[ Bericht 8% gewijzigd door Sessy op 02-11-2010 15:17:39 ]