Ook een goede optie, en als je stalen kozijnen hebt met bovenlicht, kan het wel eens zo zijn dat je de kozijnen gewoon iets omhoog kan halen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:31 schreef De_Melkboer het volgende:
Als de deurkozijnen nog niet geplaatst zijn zou je een stukje er onderuit kunnen frezen waar het laminaat dan onderdoor loopt. Dat heb ik gedaan bij een compleet nieuw in te delen bovenverdieping. Was erg mooi.
quote:Ligt denk ik heel erg aan de woning zelf en de ruimte. Ik heb ook allemaal lage ('plak') plinten. Welke gewoon gespijkerd zijn. Dit staat bij mijn woning een stuk moderner dan hoge plinten.Op dinsdag 2 november 2010 11:04 schreef RanTheMan het volgende:
@deetch, dus dit vindt jij lelijk?
[ afbeelding ]
en dit vind je mooi?
[ afbeelding ]
smaken verschillen denk ik
quote:Als je een standaard stalen kozijn hebt heb je als het goed is bovenin een schuifstuk in je profiel. Hiermee kunnen ze verschillen in de vloerhoogtes opvangen. Als je je kozijn omhoog zet dan wordt dit schuifstukje wat kleiner. Als je niet zo'n schuifstuk hebt zul je inderdaad wat anders moeten verzinnen, en misschien de zaag in het kozijn zetten. Ook dat is niet bijzonder moeilijk met het juiste gereedschap maar wel meer werkOp dinsdag 2 november 2010 12:18 schreef RanTheMan het volgende:
@ void, nou hier op mn werk hele kozijn langs geweest en geen doppen, heb zelf overal gevoeld, maar zal thuis ff kijken, maar dan de volgende vraag,
De één heeft het hierboven over omhoog zetten en de ander over afzagen, hoe werkt t nou precies?
Ik zie ook geen overloopje dat aangeeft dat je het kan stellen o.i.d. En kan me dat thuis ook echt niet herrinneren, concreet als je het kunt stellen, waar gaat dan bijv die 1cm kozijn naar toe dan?
Is inderdaad heel erg afhankelijk van de stijl van je huis. Cheapo glimmend laminaat met dito plakplinten is natuurlijk wel iets anders dan een parket of geoliede plankenvloer met opdekplinten van hout.quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:33 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Ligt denk ik heel erg aan de woning zelf en de ruimte. Ik heb ook allemaal lage ('plak') plinten. Welke gewoon gespijkerd zijn. Dit staat bij mijn woning een stuk moderner dan hoge plinten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop