abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88237886
Lekker ouwenelen over kleertjes O+

(ik plak de laatste foto's hier nog even in, ogenblikje)
pi_88237906
Ik vind ook de minder leuke dingen wel acceptabel, becky. Ik zou het GAP-vestje bijvoorbeeld nooit zelf kopen omdat ik het zo schreeuwerig vind, maar ik zou Ivan (of zijn zusje) zo'n vestje wel aantrekken boven een spijkerbroekje en sportieve schoentjes. Dat is ook wel weer stoer.

En wat SC is denk ik ook wel weer waar, namelijk dat het in bepaalde situaties een heel fijn vestje is. Van veel kleding heb ik het idee dat je je kind er bijvoorbeeld beter niet mee in de speeltuin kunt laten spelen, maar zo'n vestje is ideaal voor lekker rommelen.

Het kraagje van het rompertje vind ik wel verschrikkelijk. Waarschijnlijk zou ik proberen het eruit te slopen. :+ Ik heb zelf ooit een leuk jurkje gekocht met een kraagje dat ik vreselijk vond en ik vouwde het altijd naar binnen. :')
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:10:55 #3
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88237932
Claudia, klopt vestje is an sich wel leuk, maar het hele pakje vind ik een beetje, ehm, (en dan wil ik niemand tegen het hoofd stoten) kamperig. Maar het zal vast heerlijk zitten want het is lekker zacht.

Oeke, stoere vent zo! En ja, Noortje is wel van de wat rustigere dingen, of tenminste ik dan. Van schoonmama heeft ze veel hysterisch prints e.d. gehad dus dat probeer ik te combineren met spijkerbroekjes en zo. Heb heel veel van mijn zusje haar dochter maar ik moet toch echt op zoek naar donkere broekjes, zit precies in het verkeerde seizoen.

Ik vind Aapies leuk en betaalbaar. Vanavond even Noortje d'r voeten opmeten en dan eens een paar of wat bestellen.
pi_88237946
Ja, je moet dat vestje gewoon niet combineren met dat broekje. En boven dat broekje doe je haar weer iets anders aan. Klaar.
pi_88237953

Isabeau d'r boswachtertjesoutfit

Minder leuke buit van Noortje

Leuke buit van Noortje

Stoere stappers van Kobus
pi_88237987
Oh, wat ziet Ko er schattig uit zo! En die foto herinnert me eraan dat pyjama's in maat 80 bij Ivan wel erg krap beginnen te zitten. Bij Ko zit zijn pyjama veel slobberiger.

In het gunstigste geval zit Ivans pyjama zo:

De pyjama trekt al in het kruis en meestal zijn zijn onderbeentjes ontbloot tijdens het rondscharrelen. De mouwtjes zijn net lang genoeg.
pi_88238045
Oh, ik vind dat witte rompertje wel leuk eigenlijk. :D Mits heel goed gecombineerd.

Wij hebben ook veel kleertjes van mijn neefje gekregen, maar ook precies het verkeerde seizoen. Half jaar. In het begin merkte ik het niet zo maar nu heb ik bv alleen maar korte mouwen rompers, dus moeten er lange mouwen bijkomen.

Haha, Claudia, deze pyjama is eigenlijk nog iets te groot. 86-92, maar het lijkt me wel lekker zitten eigenlijk. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88238060
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 09:16 schreef oeke het volgende:
Oh, ik vind dat witte rompertje wel leuk eigenlijk. :D Mits heel goed gecombineerd.
Met een kokerrok en megahoge pumps.
pi_88238062
Woah Claudia, en H&M valt nog wel groot toch. Grote beer Ivan O+
Ohhh wat ben ik benieuwd naar zijn zusje O+

Kobus in pyjama O+ Nu wil ik er ook zo een voor Niels!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88238092
Oh Ivan. O+
Ook wel lekker als de pijpjes iets opstropen, want zonder dat struikelt Ko er over.

Ik dacht even dat zijn bedje in de werkkamer stond, maar het is de box. 8)7

quote:
10s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:17 schreef Claudia_x het volgende:
Een zwart leren kokerrok!
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:21:15 #11
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88238132
Oeke, hier scheelt het 8 maanden (en een dag). In het begin merkte ik het ook niet echt maar nu zie ik het vooral aan juist rompers, maar dat vind ik nog niet zo'n probleem, en broekjes. Alle broekjes van mijn nichtje zijn wit of licht pastel (al helemaal niet mijn kleur maar voor de zomer wel prima) en heel dun.
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:22:37 #12
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88238164
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 09:19 schreef oeke het volgende:

Een zwart leren kokerrok!
En een netpanty.

Ivan in actie!!
pi_88238186
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 09:19 schreef oeke het volgende:
Oh Ivan. O+
Ook wel lekker als de pijpjes iets opstropen, want zonder dat struikelt Ko er over.
Daar heeft 'ie de laarsjes voor! :7

Wat ben ik toch dol op kindjes die nog even wat in hun pyjama rondscharrelen. Ik zag ooit een foto van Senna in pyjama, in een periode dat Ivan nog geen pyjama's had. Ik vond het zo schattig en was erg blij toen het wat kouder weer werd, want toen kon ik Ivan eindelijk een pyjama aandoen. O+

quote:
Ik dacht even dat zijn bedje in de werkkamer stond, maar het is de box. 8)7
Ik was de box in de woonkamer ineens zat. Maarja, met de tweede op komst hebben kunnen we hem nog goed gebruiken, dus heb ik er maar wielen onder gemonteerd en parkeer ik hem meestal in de werkkamer. Iedereen blij. Het poldermodel werkt vrij aardig hier.
pi_88238225
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:21 schreef becky27 het volgende:
Oeke, hier scheelt het 8 maanden (en een dag). In het begin merkte ik het ook niet echt maar nu zie ik het vooral aan juist rompers, maar dat vind ik nog niet zo'n probleem, en broekjes. Alle broekjes van mijn nichtje zijn wit of licht pastel (al helemaal niet mijn kleur maar voor de zomer wel prima) en heel dun.
Ja, dat is met meisjesbroekjes waarschijnlijk wel anders. Hier gewoon wat stevige stoere jongensbroeken, die elk seizoen kunnen.

Ik zou me dat witte rompertje onder een spijkertuinbroekje kunnen voorstellen. Als je daarvan houdt. Of een spijkerovergooiertje. Of een spijkeroverall. :P
pi_88238248
Klinkt goed, combineren met spijkergoed. Of misschien een wat stoerder broekpakje, dat kan ook genoeg zijn.
pi_88238272
Ik vind dat ook heerlijk, pyjamaochtendjes. En die pyjama's aan een stuk vind ik geweldig. Vooral in de winter natuurlijk.
pi_88238338
Ivan heeft vandaag voor het eerst zijn Mart Smeets-trui aan. Ik ben benieuwd of hij hem nog aanheeft aan het einde van de dag. Ik vermoed dat mijn schoonmoeder als we hem ophalen zal zeggen: "Ja, het was een beetje warm voor hem, dus heb ik hem maar een wat dunner truitje uit zijn reservetas / een truitje dat ik heel toevallig nog had liggen* aangedaan."

* Doorhalen wat niet van toepassing is.
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:30:13 #18
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88238339
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Zo toch ongeveer? :')
pi_88238362
leuk spul becky! :Y
Dat niet-leuke stapeltje moet je gewoon in de kast leggen, ik heb hier ook een stapel buitenspeelkleertjes liggen met bijvoorbeeld vestjes die ik niet zo geweldig vind. Maar het zijn wel prima vestjes en lekker warm dus die zijn voor buiten, mag vies, mag kapot, dat idee. Voor als ik echt die-hard buitenspeelsessies verwacht :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van pyjama's O+
als we nergens heen hoeven zitten we hier rustig tot een uur of 1 in pyjama (ja ik ook ja! :+ ) en dan kleed ik ons voor de vorm om naar joggingbroek met comfitrui
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:31:41 #20
298315 SacreCoeur
pi_88238372
Oké ik ben afgeknapt op de leuke truien.. nu je Mart Smeets erbij haalt :P
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:31:42 #21
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88238374
Ik had deze op mijn lijstje staan

Ik denk dat ik zelf maar eens naar de vs vlieg voor leuke babygapspullen want men, ze hebben echt leuke dingen!

Maar eerst naar Reims eind december, Frankrijk is ook leuk om te babyshoppen.
pi_88238379
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 09:30 schreef SacreCoeur het volgende:

Zo toch ongeveer? :')
[ afbeelding ]
OMG. De oorbellen ontbreken nog!

Stiehiemie, wat voor laarsjes zijn dit?

Ik vind ze zo leuk! En wat zijn je dames toch weer groot geworden! En nog schattiger! En wat wordt Esmee blond!
  dinsdag 2 november 2010 @ 09:32:40 #23
298315 SacreCoeur
pi_88238399
Dat zijn die grijs/bruine aapies.. ze zijn stoer!
ja ik heb opgelet de laatste tijd
pi_88238425
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 09:31 schreef becky27 het volgende:
Ik had deze op mijn lijstje staan
[ afbeelding ]

Ik denk dat ik zelf maar eens naar de vs vlieg voor leuke babygapspullen want men, ze hebben echt leuke dingen!

Maar eerst naar Reims eind december, Frankrijk is ook leuk om te babyshoppen.
Leuk!! O+

Frankrijk heeft ook een babygap toch? Ik dacht dat Memmel daar regelmatig kocht? Of ben k nu in de war? :?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88238451
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 09:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat zijn die grijs/bruine aapies.. ze zijn stoer!
ja ik heb opgelet de laatste tijd
Ja, die MOET ik hebben. En nu heb ik Ivan niet bij de hand om zijn voetmaat op te nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')