Met een kokerrok en megahoge pumps.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:16 schreef oeke het volgende:
Oh, ik vind dat witte rompertje wel leuk eigenlijk.Mits heel goed gecombineerd.
Een zwart leren kokerrok!quote:
Daar heeft 'ie de laarsjes voor!quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:19 schreef oeke het volgende:
Oh Ivan.![]()
Ook wel lekker als de pijpjes iets opstropen, want zonder dat struikelt Ko er over.
Ik was de box in de woonkamer ineens zat. Maarja, met de tweede op komst hebben kunnen we hem nog goed gebruiken, dus heb ik er maar wielen onder gemonteerd en parkeer ik hem meestal in de werkkamer. Iedereen blij. Het poldermodel werkt vrij aardig hier.quote:Ik dacht even dat zijn bedje in de werkkamer stond, maar het is de box.![]()
Ja, dat is met meisjesbroekjes waarschijnlijk wel anders. Hier gewoon wat stevige stoere jongensbroeken, die elk seizoen kunnen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:21 schreef becky27 het volgende:
Oeke, hier scheelt het 8 maanden (en een dag). In het begin merkte ik het ook niet echt maar nu zie ik het vooral aan juist rompers, maar dat vind ik nog niet zo'n probleem, en broekjes. Alle broekjes van mijn nichtje zijn wit of licht pastel (al helemaal niet mijn kleur maar voor de zomer wel prima) en heel dun.
Zo toch ongeveer?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Met een kokerrok en megahoge pumps.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van pyjama's![]()
als we nergens heen hoeven zitten we hier rustig tot een uur of 1 in pyjama (ja ik ook ja!) en dan kleed ik ons voor de vorm om naar joggingbroek met comfitrui
OMG. De oorbellen ontbreken nog!quote:
Leuk!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:31 schreef becky27 het volgende:
Ik had deze op mijn lijstje staan
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik zelf maar eens naar de vs vlieg voor leuke babygapspullen want men, ze hebben echt leuke dingen!
Maar eerst naar Reims eind december, Frankrijk is ook leuk om te babyshoppen.
Ja, die MOET ik hebben. En nu heb ik Ivan niet bij de hand om zijn voetmaat op te nemen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Dat zijn die grijs/bruine aapies.. ze zijn stoer!
ja ik heb opgelet de laatste tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |