dat kun je makkelijk vragen voor een uurtje. het was beter geweest als zij jou had gevraagd of ze mocht roken. (of deed ze dat ook?quote:Op dinsdag 2 november 2010 06:50 schreef kahlie het volgende:
Mogguh
Ik ga niet meer 2 topics teruglezen hoor.... pff wat was het druk gisteren! Vandaag aan de slag met m'n vrijwilligerswerkWel even vragen of ze dat uurtje niet wil roken want verkoudheid + roken is echt continu niezen bij mij!
Moet soms kunnen tochquote:Op dinsdag 2 november 2010 08:54 schreef FutureFairytale het volgende:
een ego-topic!
Goeiemorgen iedereen
en Sarabi; succes straks meid!
Is dat niet handiger via een conference call te doenquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:19 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen![]()
Even een uur op mijn plek, daarna met mij vrienden van de NS naast Amsterdam lelylaan, wordt totaal 5 uur reistijd voor 1,5 uur overleg
In theorie wel, maar het aantal mogelijkheden daartoe is bij ons helaas nog te beperkt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is dat niet handiger via een conference call te doen
irritantquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:19 schreef TAV74 het volgende:
Goedemorgen![]()
Even een uur op mijn plek, daarna met mij vrienden van de NS naast Amsterdam lelylaan, wordt totaal 5 uur reistijd voor 1,5 uur overleg
Helemaal mee eens, heb er een hartgrondige hekel aan.quote:
Da's balen. Ik vind dit eigenlijk een grote verspilling van tijdquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In theorie wel, maar het aantal mogelijkheden daartoe is bij ons helaas nog te beperkt.
Nja, staar je niet blind op de reistijd. Met Blackberry en een flink aantal stukken in de tas is dat grotendeels wel effectieve werktijd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's balen. Ik vind dit eigenlijk een grote verspilling van tijd
Eerste klas natuurlijk?quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nja, staar je niet blind op de reistijd. Met Blackberry en een flink aantal stukken in de tas is dat grotendeels wel effectieve werktijd.
Iddquote:
Okquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nja, staar je niet blind op de reistijd. Met Blackberry en een flink aantal stukken in de tas is dat grotendeels wel effectieve werktijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |