Joah. Alleen die ketting moet er dan nog even om. En evt. je naafversnelling ingesteld.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, net als je voorwiel eigenlijk!
Die kan ik ook niet vervangenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, net als je voorwiel eigenlijk!
Koop desnoods een ouwe fiets waar je hem vanafhaald. Of gewoon van een fiets afhalen. Ketting erafschoppen, 2 bouten losdraaien en je bent klaarquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor ja
[..]
Valt mee.
station -> junk -> "proefritje maken"quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Koop desnoods een ouwe fiets waar je hem vanafhaald. Of gewoon van een fiets afhalen. Ketting erafschoppen, 2 bouten losdraaien en je bent klaar
Ja Bart, waar je het vanafhaald.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Koop desnoods een ouwe fiets waar je hem vanafhaald. Of gewoon van een fiets afhalen. Ketting erafschoppen, 2 bouten losdraaien en je bent klaar
Gelukkig geen versnellingen en handremmen hierquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Joah. Alleen die ketting moet er dan nog even om. En evt. je naafversnelling ingesteld.
Ja, die stond altijd in onze achtertuin, maar ja, die heb ik nu niet meerquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hihiquote:
Goeie, dan moet je er wel aan denken een wiel met terugtraprem te kopen, voordat je onder de tram schietquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gelukkig geen versnellingen en handremmen hier
Fuck a duckquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
achterband vervangen is veel werk. Achterwiel vervangen ieeets meer![]()
maar idd, bart, je naaf is overleden.
lees jij je posts nooit terug?quote:
heb je kans dat je spaken dubbelklappenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Fuck a duckEn wat nu als ik er gewoon mee door blij rijden?
Dan jij op een gegeven moment door verdrietig rijden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Fuck a duckEn wat nu als ik er gewoon mee door blij rijden?
Joah, dat is wel hendig jaquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Goeie, dan moet je er wel aan denken een wiel met terugtraprem te kopen, voordat je onder de tram schiet
Fuck, echt?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heb je kans dat je spaken dubbelklappen
staaldraad wel.. alleen de aansluitingen nietquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joah, dat is wel hendig jaHuisgenoot had vorige week een remkabel gekocht ipv een versnellingskabel, die zijn ook niet echt onderling uitwisselbaar
Noes!quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
je fietst op een tijdbom dus! als het ware
dát zou ik niet doenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Fuck, echt?Ik moet zo eigenlijk nog even iemand achterop ([ afbeelding ]) nemen ([ afbeelding ])!
Dat tikken wat je hoort is eigenlijk het getik van de bom.quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
je fietst op een tijdbom dus! als het ware
Mwa, dan mis je wel die bolletjes aan het uiteindequote:Op dinsdag 2 november 2010 15:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
staaldraad wel.. alleen de aansluitingen nietversnelling naar remkabel kan nog wel
Zij weegt 10 kilo minder?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dát zou ik niet doenalleen kan het nog wel.... jij weegt toch niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |