Owww bummer.quote:Op maandag 1 november 2010 21:58 schreef DeZwabber het volgende:
ja, maar we gaan het helaas niet in het echt maken
Ze zijn meestal nogal girlie en ik denk ook wat klein voor je hequote:Op maandag 1 november 2010 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
nope, ik kijk wel al rond naar een mooie
Ik zag heel lang geleden hele stoere zwarte grote boterhammentrommels bij Blokker, waarbij ik dacht dat dat wel gave bento's voor jou zouden zijn, ik zal es kijken of ze die nog hebbenquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 22:19 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!
[ afbeelding ] Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
[ afbeelding ] Onze opperbevelhebbers
• Senesta • ElisaB • Greys
Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.
[ afbeelding ] Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Takaiki | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | trovey | Ole | Belana | APK
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1.[ afbeelding ] 2.[ afbeelding ] 3.[ afbeelding ] 4.[ afbeelding ] 5.[ afbeelding ] 6. [ afbeelding ] 7. [ afbeelding ] 8. [ afbeelding ] 9. [ afbeelding ] 10. [ afbeelding ]
Deze OP is HIER te vinden!
Dierenthuislijstje
SeSa-lijstje
I know, die heeft iemand van het forum es voor alle hondjes gehaakt, te erg zijn diequote:
Klopt!quote:
Heb je mijn sleutel niet meer?quote:Op maandag 1 november 2010 22:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe ff open dan, tis koud buiten
Ik zou ook je sleutel weggooien als je ineens met een ander verloofd hoorquote:
Ow ja, dat wassut.quote:Op maandag 1 november 2010 22:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die voor booty-calls only was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |