abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4365730
Ik kwam er opeens op naar aanleiding van het topic over de verjaardagen in Klaagbaak.

Wat vind jij nou typische voorbeelden van (truttige) Hollandse burgerlijkheid?

Leef je uit.

Een weekje Centerparks met het hele (jonge) gezin, met de vouwwagen, komt in ieder geval dicht in de buurt. Al kan het juist ook heel gezellig zijn.

pi_4365749
Een stationcar met hondenrek.
Lenen bij Frisia Financieringen betekent profiteren van zeer lage rentes!
pi_4365753
Andere mensen burgerlijk noemen
pi_4365762
Leuk huisje, twee-onder-kap, geraniumpjes op de vensterbank, leren bankjes, Libelle, Mercedesje en een autootje voor de vrouw erbij, met de caravan naar Frankrijk, tijd voor jezelf, even eruit.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_4365791
Als iets gratis is kent men geen grenzen meer
onder
pi_4365805
Meid, ik ben weer helemaal in balans. Lekker gezond.
pi_4365807
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 20:01 schreef Haanibal het volgende:
Als iets gratis is kent men geen grenzen meer
Inderdaad, naar een andere supermarkt gaan dan je vertrouwde supermarkt omdat je in de folder met aanbiedingen ziet dat het betreffende ding wat je moet hebben daar 2 Eurocent minder kost.

Helaas heb je dan wel verder gereden, wat weer benzine kost.

dinsdag 28 mei 2002 @ 20:03:30 #8
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_4365811
Op feestdagen naar meubelboulevards gaan.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_4365820
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 20:03 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Inderdaad, naar een andere supermarkt gaan dan je vertrouwde supermarkt omdat je in de folder met aanbiedingen ziet dat het betreffende ding wat je moet hebben daar 2 Eurocent minder kost.

Helaas heb je dan wel verder gereden, wat weer benzine kost.

en tijd

tijd = geld in nederland

onder
  dinsdag 28 mei 2002 @ 20:04:44 #10
23255 snickel
Merry Newyear
pi_4365831
dezelfde jas/trui als je partner
---Spelfouten zijn bewust niet gecorrigeerd. Dit voor mensen die het verbeteren hiervan tot levenstaak zien. ---
pi_4365862
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 20:04 schreef snickel het volgende:
dezelfde jas/trui als je partner
Het mooiste is nog wel dezelfde fiets met een kaartje voorop in een mooi unisex trainingspak in dezelfde korte broek en sandalen
onder
pi_4365864
Met de caravan achter je Opel Astra naar Zuid Frankrijk gaan en dan een mut aardappelen achterin gooien en de pindakaas en hagelslag meenemen......

Maar ja, dat vind ik, persoonlijk.....

dinsdag 28 mei 2002 @ 20:07:25 #13
20551 zodiaque
Epibreëer.
pi_4365873
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 19:56 schreef postinggirl het volgende:

Leef je uit.

Ik bedoel, get a friggin' haircut!

I wasn't supposed to BE here today!
pi_4365885
of een nieuw hoofd
-ionpulse
  dinsdag 28 mei 2002 @ 20:09:00 #15
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_4365895
quote:
Ik kwam er opeens op naar aanleiding van het topic over de verjaardagen in Klaagbaak.

Leef je uit.

Een weekje Centerparks met het hele (jonge) gezin, met de vouwwagen, komt in ieder geval dicht in de buurt. Al kan het juist ook heel gezellig zijn.

Mischien beetje domme vraag maar wat is een vouwwaggen?
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  dinsdag 28 mei 2002 @ 20:09:33 #16
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_4365904
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 19:58 schreef Aernout het volgende:
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_4365905
Een fiets toch gaan maken en de picknickmand voorop de fiets.(aan het stuur vast)En dan extra sportief gekleed.Maar iedereen zijn eigen hobbie
Elke dag is een feestdag,je moet alleen zelf de slingers ophangen !!!!!
pi_4365906
quote:
dat is een fiat panda die zo gebouwd is dat je hem na gebruik makkelijk mee kan nemen in je boodschappentas

[Dit bericht is gewijzigd door Ionpulse op 28-05-2002 20:10]

-ionpulse
  dinsdag 28 mei 2002 @ 20:09:41 #19
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_4365910
poffertjes eten met de buren
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_4365919
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 19:58 schreef Aernout het volgende:
Inderdaad perfect antwoord!
pi_4365924
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 20:09 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

pi_4365939
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 20:10 schreef Hasta het volgende:

[..]

Inderdaad perfect antwoord!

perfecte antwoorden geven
-ionpulse
pi_4365947
fietsen op zondag
-ionpulse
  dinsdag 28 mei 2002 @ 20:13:49 #24
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_4365975
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 20:12 schreef Ionpulse het volgende:
fietsen op zondag
naar oma elke zondag.
Radio Soulwax!
  dinsdag 28 mei 2002 @ 20:16:20 #25
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_4366015
Net ff te laat, maar zie de reactie van Doix
Precies hetgeen waar ik aan dacht.

Echter, je bent nog wel de koffie en de groenten/vlees in blik vergeten (want dat buitenlandse eten.....stel je voor)

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_4366032
Of zo'n verjaardag met de hele familie in de veels te kleine kamer gepropt, met alle klapstoeltjes en zo om de grote tafel. Op die tafel staat geheid een bak met augurkjes, worteltjes, blokjes kaas, druiven, schijfjes komkommer en schijfjes leverworst. Keurig gerangschikt. En toastjes met eiersalade horen er natuurlijk ook bij. Daarnaast nog wat bakjes borrelnootjes.
De hele middag lang socializen met je familie (lees: ongeinteresseerd vragen stellen alsof je heel geinteresseerd bent in de ander), stil op je klapstoeltje zittend (pas op, straks groei je er nog aan vast!) en aan het einde van de middag gaan de mannen bier zuipen. Op de achtergrond speelt Sky Radio.

Dit zijn dus de verjaardagen in huize Postinggirl, van mijn ouders tenminste.

[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 28-05-2002 20:18]

pi_4366045
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  dinsdag 28 mei 2002 @ 20:18:58 #28
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_4366054
PvdA stemmen
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
  dinsdag 28 mei 2002 @ 20:19:22 #29
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4366057
De gehele RTL-4-programmering, Lingo, Opel Astra, Ford Mondeo, Albert Heijn-kristalzegelspaarmapje, meubelboulevards, samen naar de Gamma, Praxis, Karwei of DoeLand voor nieuwe tuinmeubelen, Center Parcs, familiedagen, bloemetjesgordijnen, naar een Hollandse camping in Spanje gaan, omdat je dan je buurman tenminste weer eens tegenkomt, Pally Theebiscuitjes bij de koffie, Koffietijd, bladerenblowers, een maai-tractor voor een tuintje van 3 bij 3, gedroogde pompoenen en allerhande fruitsoorten in de voortuin, grindtuinen met een vijver in de voortuin, heuptasjes, donald-ducksokken in slippers of sandalen, samen gaan tenissen op de tennisclub in spencers met ieders naam erin geborduurd en in het buitenland alleen Heineken zuipen en friet vreten of welk enigzins Nederlands gerecht dan ook in de aanbieding was in de plaatselijke supermarkt.
pi_4366060
Op de camping zitten, met een flesje bier in de hand, in je korte broek met je slippers aan en de top40 aan naar andere mensen kijken en lachen om hoe truttig ze zich gedragen
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_4366063
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 20:17 schreef postinggirl het volgende:
Of zo'n verjaardag met de hele familie in de veels te kleine kamer gepropt, met alle klapstoeltjes en zo om de grote tafel. Op die tafel staat geheid een bak met augurkjes, worteltjes, schijfjes komkommer en schijfjes leverworst. En toastjes met eiersalade horen er natuurlijk ook bij. Daarnaast nog wat bakjes borrelnootjes.
De hele middag lang socializen met je familie (lees: ongeinteresseerd vragen stellen alsof je heel geinteresseerd bent in de ander), stil op je klapstoeltje zittend (pas op, straks groei je er nog aan vast!) en aan het einde van de middag gaan de mannen bier zuipen. Op de achtergrond speelt Sky Radio.

Ik wilde net vragen wanneer je een keer bij ons (mijn ouders tenminste) op visite bent geweest .
  dinsdag 28 mei 2002 @ 20:20:16 #32
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_4366070
quote:
Of zo'n verjaardag met de hele familie in de veels te kleine kamer gepropt, met alle klapstoeltjes en zo om de grote tafel. Op die tafel staat geheid een bak met augurkjes, worteltjes, blokjes kaas, druiven, schijfjes komkommer en schijfjes leverworst. Keurig gerangschikt. En toastjes met eiersalade horen er natuurlijk ook bij. Daarnaast nog wat bakjes borrelnootjes.

Bekend tafereel in huize Jojogirl

* Jojogirl woont dit jaar dus op zichzelf in een echt huis enzo en is over een week of wat jarig... Voel het dilemma *zucht*

Verder vind ik weinig dingen burgerlijk, klinkt zo negatief.

dinsdag 28 mei 2002 @ 20:20:59 #33
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_4366085
Als we het toch over caravans hebben, de volgende:

x: We hebben een stacaravan gekocht!
y: Oh, wat mooi, waar heb je 'm staan?
x: Op camping blablabla
y: Huh? Maar dat is maar een paar kilometer bij jullie vandaan!
x: Ja, klopt, maar je bent er toch even uit he. We blijven daar de hele zomer zitten...

Mijn visie: blijf dan gewoon thuis en ga dagjestochten maken.

Echt erg, die lui die bang zijn dat ze tijdens hun vakantie de kerktoren van hun dorp niet meer zien.

dinsdag 28 mei 2002 @ 20:22:14 #34
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_4366117
quote:

Das handig als je honger heb. Ik vreet al die zooi snel op heeft de rest van de fam alleen niets
Radio Soulwax!
  dinsdag 28 mei 2002 @ 20:42:22 #35
20551 zodiaque
Epibreëer.
pi_4366433
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 20:19 schreef Lithion het volgende:
De gehele RTL-4-programmering, Lingo, Opel Astra, Ford Mondeo, Albert Heijn-kristalzegelspaarmapje, meubelboulevards, samen naar de Gamma, Praxis, Karwei of DoeLand voor nieuwe tuinmeubelen, Center Parcs, familiedagen, bloemetjesgordijnen, naar een Hollandse camping in Spanje gaan, omdat je dan je buurman tenminste weer eens tegenkomt, Pally Theebiscuitjes bij de koffie, Koffietijd, bladerenblowers, een maai-tractor voor een tuintje van 3 bij 3, gedroogde pompoenen en allerhande fruitsoorten in de voortuin, grindtuinen met een vijver in de voortuin, heuptasjes, donald-ducksokken in slippers of sandalen, samen gaan tenissen op de tennisclub in spencers met ieders naam erin geborduurd en in het buitenland alleen Heineken zuipen en friet vreten of welk enigzins Nederlands gerecht dan ook in de aanbieding was in de plaatselijke supermarkt.
Vergeet niet pot-pourrie, plastic tuinmeubelen, hagelslag en pindakaas mee op vakantie, roze sjaaltjes, jaren zeventig uitklapstoeltjes op de camping, bingo, bridge, advocaat, wonen op een vinex locatie, wonen in Waddinxveen, wonen in Almere, Youp van 't Hek ("want die is zo lekker grof"), de namen Cora, Conny, Coby, Corry, Ad, Aad en Adrie, Frans Bauer, Eurovisie songfestival, squashen, tweelingen dezelfde kleren geven, Davilexspellen, voorbinddildo's, schoonmoeders, "Nou het was weer fan-tas-tisch weer'!", gevlochten schoenen, missionarispositie, "Fred, wil je ananaspapaya's?", en inderdaad de Opel Astra (scherp opgemerkt Lithion), de 3e helft, Eigen Huis en Tuin, Lapagayo, Rudi Carell en Linda de Mol.
pi_4366486
van die [ oudere] echtparen die samen gaan fietsen, en dan ook nog dezelfde fiets hebben, en de zelfde jas.
*rilll*
De Puta Madre
pi_4366530
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 20:45 schreef Killer_Mom het volgende:
van die [ oudere] echtparen die samen gaan fietsen, en dan ook nog dezelfde fiets hebben, en de zelfde jas.
*rilll*
Iemand zei het al: Youp van 't Hek.
  dinsdag 28 mei 2002 @ 20:52:05 #38
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4366569
Centerparks was ook het eerste wat in mij opkwam.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_4366657
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 20:42 schreef zodiaque het volgende:
voorbinddildo's
Zijn die ook al weer burgerlijk?

Dacht ik eens een hippe oma te hebben

dinsdag 28 mei 2002 @ 21:01:36 #40
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4366688
quote:
Vergeet niet pot-pourrie, plastic tuinmeubelen, hagelslag en pindakaas mee op vakantie, roze sjaaltjes, jaren zeventig uitklapstoeltjes op de camping, bingo, bridge, advocaat, wonen op een vinex locatie, wonen in Waddinxveen, wonen in Almere, Youp van 't Hek ("want die is zo lekker grof"), de namen Cora, Conny, Coby, Corry, Ad, Aad en Adrie, Frans Bauer, Eurovisie songfestival, squashen, tweelingen dezelfde kleren geven, Davilexspellen, voorbinddildo's, schoonmoeders, "Nou het was weer fan-tas-tisch weer'!", gevlochten schoenen, missionarispositie, "Fred, wil je ananaspapaya's?", en inderdaad de Opel Astra (scherp opgemerkt Lithion), de 3e helft, Eigen Huis en Tuin, Lapagayo, Rudi Carell en Linda de Mol.
Om nog maar te zwijgen over het 3-laags toiletpapier, de Telegraaf door laten sturen naar de stacaravan in Frankrijk, Twister, Marco Borsato, Jantje Smit, Marianne Weber en het meeklappen bij de klassieke muzak van André Rieu als deze de Radetzky-mars voor de 29e keer die maand inzet. Bosvruchtenthee of enige andere theesmaak met meer dan 2 lettergrepen, popi koffiesmaken, bonuskaarten, airmiles, familiefoto's op de schouw en in de studeerkamer, een overzicht van wie van het gezin bardienst heeft bij de hockeyclub op de koelkast, allerhande gereedschappen in de garage die de vader toch nooit gebruikt, met handschoenen aan in de tuin werken, bij het kinderfeestje van zoonlief gaan zwemmen en daarna friet eten, een geur-apparaat voor in de auto, Brise op de plee, een apart decoratietegeltje met de namen van het hele gezin erop bij de voordeur en een kruik in de voortuin.
  dinsdag 28 mei 2002 @ 21:03:13 #41
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_4366703
De meeste mods hiero.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  dinsdag 28 mei 2002 @ 21:21:34 #42
20551 zodiaque
Epibreëer.
pi_4366938
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 21:01 schreef Lithion het volgende:

Om nog maar te zwijgen over het 3-laags toiletpapier, de Telegraaf door laten sturen naar de stacaravan in Frankrijk, Twister, Marco Borsato, Jantje Smit, Marianne Weber en het meeklappen bij de klassieke muzak van André Rieu als deze de Radetzky-mars voor de 29e keer die maand inzet. Bosvruchtenthee of enige andere theesmaak met meer dan 2 lettergrepen, popi koffiesmaken, bonuskaarten, airmiles, familiefoto's op de schouw en in de studeerkamer, een overzicht van wie van het gezin bardienst heeft bij de hockeyclub op de koelkast, allerhande gereedschappen in de garage die de vader toch nooit gebruikt, met handschoenen aan in de tuin werken, bij het kinderfeestje van zoonlief gaan zwemmen en daarna friet eten, een geur-apparaat voor in de auto, Brise op de plee, een apart decoratietegeltje met de namen van het hele gezin erop bij de voordeur en een kruik in de voortuin.

Dan moeten we ook niet beginnen over felicitatiekaartjes met beertjes erop, de koelkast van schoonmoeder helpen verhuizen, duitse bungalowparken, spaarzegeltjes, de Libelle, de Margriet, met de verkeerde boor in een dragende muur boren omdat je zo graag wilt dat die te gekke actie-foto van het nichtje boven de eettafel moet hangen, op een vaste tijd ontbijten, je doe-maar cd's opdoen "voor een wilde avond", een elektrische barbecue(schande! schande! schande!), een bold and the beautiful episode guide kopen, een bordje in de WC met 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg' of 'prettig gestoord', gazellefietsen met in plaats van een fatsoenlijke hollandse bel een draaihandvat, het 8 uur NOS-journaal, Derrick, Inspector Morse, bloemetjesjurken met roze kralenkettinkjes, een skippybal voor je kinderen kopen, de supriseshow, Henny Huisman, De Leukste Thuis, de Tros, Ter Land Ter Zee En In De Lucht, vogelzaadnestjes naast de achterdeur, Koffie met één schepje melk en twéé schepjes suiker en wandelen op zondagmorgen met de golden retriever.
pi_4366966
Of het geweldige bordje boven de deur dat leest:
"Wie hier als vriend binnengaat komt nooit te vroeg maar steeds te laat"
pi_4367068
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 21:23 schreef Rhoads het volgende:
Of het geweldige bordje boven de deur dat leest:
"Wie hier als vriend binnengaat komt nooit te vroeg maar steeds te laat"
bordje eronder.......
beter nooit als laat
De Puta Madre
pi_4367098
Het engste vind ik als mensen al vrij jong met hun burgerijkheid beginnen. Ik heb 2 huisgenoten die weekendjes gaan fietsen, en dan heb ik het niet over mountainbiken. Die standaard de ene zondag zijn ouders, en de volgende zondag haar ouders 'bezoeken' (echt op de koffie). Van wie zij geen baan van 40 uur wil omdat ze dan niet aan de schoonmaak toekomt (van 2 kamers en gewone schoonmaakdienst in een huis van 5 personen, nota bene!)

Die mij wel eens gezegd hebben dat ze het toch niet helemaal normaal vinden zoals ik mijn leven indeel.

*brrrrrr* wat zijn er toch enge mensen in de wereld.

don't you see your dreams lie right in the palm of your hand?
pi_4367144

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_4367157
samen fokken.
  dinsdag 28 mei 2002 @ 21:43:12 #48
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_4367171
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 21:21 schreef zodiaque het volgende:

[..]

Dan moeten we ook niet beginnen over felicitatiekaartjes met beertjes erop, de koelkast van schoonmoeder helpen verhuizen, duitse bungalowparken, spaarzegeltjes, de Libelle, de Margriet, met de verkeerde boor in een dragende muur boren omdat je zo graag wilt dat die te gekke actie-foto van het nichtje boven de eettafel moet hangen, op een vaste tijd ontbijten, je doe-maar cd's opdoen "voor een wilde avond", een elektrische barbecue(schande! schande! schande!), een bold and the beautiful episode guide kopen, een bordje in de WC met 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg' of 'prettig gestoord', gazellefietsen met in plaats van een fatsoenlijke hollandse bel een draaihandvat, het 8 uur NOS-journaal, Derrick, Inspector Morse, bloemetjesjurken met roze kralenkettinkjes, een skippybal voor je kinderen kopen, de supriseshow, Henny Huisman, De Leukste Thuis, de Tros, Ter Land Ter Zee En In De Lucht, vogelzaadnestjes naast de achterdeur, Koffie met één schepje melk en twéé schepjes suiker en wandelen op zondagmorgen met de golden retriever.

.

Ter toevoeging: Ma maakt lekkere boterhammetjes klaar voor mee naar school, verpakt in folie of een broodtrommeltje zodat het iedere dag weer een verassing is wat er op zit.

dinsdag 28 mei 2002 @ 22:04:15 #49
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_4367445
zodiaque en Lithion spuien alsof ze uit ervaring spreken.
Slechte ervaringen met dit soort gruwelen gehad?
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_4367546
erg is ook,
samen naar de supermarkt.
braderieen afgaan, met puber kinderen, die moeten dan mee.
Center Parks, kan t niet genoeg vermelden

o ja, als hij mee wil, winkelen, ook zo iets. kleren kopen.

De Puta Madre
pi_4367838
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 20:19 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Ik wilde net vragen wanneer je een keer bij ons (mijn ouders tenminste) op visite bent geweest .

Is de gelijkenis zó erg met jullie situatie tijdens verjaardagen?
  dinsdag 28 mei 2002 @ 22:34:38 #52
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_4367867
Om 6 uur met het hele gezin naar McDonald's, net als 3 miljoen andere jonge gezinnen.

Je autokeuze laten bepalen door je buurman.

Al twintig jaar weer naar dezelfde vakantiestekje aan de Costa del Sol, de lokale bevolking ken je bij naam.

The Internets, I needs it..
pi_4367973
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 22:32 schreef postinggirl het volgende:
Is de gelijkenis zó erg met jullie situatie tijdens verjaardagen?
Volgens mij is bijna elke verjaardag in Nederland zo. Vandaar ook de nu weer opbloeiende 'schop-tegen-het-systeem-cultuur' bij de jongeren.

Dezelfde jongeren, die over 20 jaar trouwens ook zo hun verjaardagen vieren.

Ja Meneer_Aart en postinggirl, over 20 jaar zitten jullie er ook zo bij, it's inevitable

pi_4368026
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 22:39 schreef keeper het volgende:

[..]

Volgens mij is bijna elke verjaardag in Nederland zo. Vandaar ook de nu weer opbloeiende 'schop-tegen-het-systeem-cultuur' bij de jongeren.

Dezelfde jongeren, die over 20 jaar trouwens ook zo hun verjaardagen vieren.

Ja Meneer_Aart en postinggirl, over 20 jaar zitten jullie er ook zo bij, it's inevitable

En het ergste is dat je waarschijnlijk nog gelijk hebt ook.

Brrrrrr. (Maar dàn vind ik die truttigheid vast hartstikke leuk.)

dinsdag 28 mei 2002 @ 22:44:32 #55
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4368061
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 22:34 schreef Dr_Crouton het volgende:
Om 6 uur met het hele gezin naar McDonald's, net als 3 miljoen andere jonge gezinnen.
De Mac is best hip hoor
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_4368080
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 22:42 schreef postinggirl het volgende:
En het ergste is dat je waarschijnlijk nog gelijk hebt ook.
Ach ja ik zie het aan mezelf. Ik probeer die strijd te leveren, maar weet dat ik die uiteindelijk toch wel ga verliezen als je ouder wordt (eh ik ben 18, ik bedoel als ik nu in de toekomst kijk). Hoewel ik het idd niet hoop.

Maar kijk maar naar al die treehugging hippies uit de sixties/seventies. Hebben nu allemaal een lease-bak, een tweede hypotheek en staan al weer 15 jaar, sinds de kinderen er zijn, op de camping

Burger-lijk
Burger-lijk
Je bent en blijft een burger-lijk

quote:
(Maar dàn vind ik die truttigheid vast hartstikke leuk.)
Dan noem je het nostalgische camp

[Dit bericht is gewijzigd door keeper op 28-05-2002 22:46]

Trouwste user 2022 dinsdag 28 mei 2002 @ 22:45:43 #57
7889 tong80
Spleenheup
pi_4368082
Zoetjes.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 28 mei 2002 @ 22:48:56 #58
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4368133
Klussen/Tuinieren/Wonen/enz. met Kijkers van SBS 6 is ook best wel erg.
  FOK!fossiel dinsdag 28 mei 2002 @ 22:49:12 #59
1455 Keroppi
kool kikker
pi_4368137
Volgens mij is hij nog niet voorbij gekomen:

De gedecoreerde dakpannen bij de voordeur.

Beschilderd met olijke gansjes, vrolijke kippetjes, lieve kaboutertjes, of alles wat maar tuttig is.

Het is het equivalent van de vroegere ozo geliefde gefiguurzaagde ganzen voor het raam. Die hadden toendertijd ook nog zo'n leuk strikje om 't nekje

Chick on a mission
pi_4368184
O ja....Laven en tuinkabouters, bij voorkeur in de tuin bij de vijver. Vaak zit er binnenshuis ook zo'n laaf op tafel, compleet met lavenkinderen.

Kijken het hele lavengezin je vanaf de tafel zo stom aan met die domme bolle ogen.

[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 28-05-2002 22:52]

dinsdag 28 mei 2002 @ 22:52:11 #61
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4368186
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 22:49 schreef Keroppi het volgende:

Beschilderd met olijke gansjes, vrolijke kippetjes, lieve kaboutertjes, of alles wat maar tuttig is.

Zo'n dakpan hebben wij in de tuin staan met Laven erop geschilderd.

En we hebben ook een Laaf bij de vijver en eentje in de woonkamer. Maar die zijn best leuk.

[Dit bericht is gewijzigd door Marble op 28-05-2002 22:53]

pi_4368191
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 19:56 schreef postinggirl het volgende:Een weekje Centerparks met het hele (jonge) gezin, met de vouwwagen, komt in ieder geval dicht in de buurt. Al kan het juist ook heel gezellig zijn.
Ik ga inderdaad naar centerparcs Alleen met 6 vrienden (ja die heb ik) dat is wel een verschil denk ik

Burgerlijkheid vind ik op zondag naar de Kerk te gaan, en zondag met de familie smiddags in je nette pak koffie/thee drinken. (Helemaal mooi is als je het in de huiskamer doet waar je de hele week niet mag komen behalve op zondag zoals in de jaren 50 _

oud
  dinsdag 28 mei 2002 @ 22:53:26 #63
19105 Noayla_
Love me tender
pi_4368209
Samen met je Libelle-lezende vriendinnen een gezellig dagje naar De Huishoudbeurs !!

En dan zeggen: "ja hoor, effe lekker weg zonder die kerels, ze redden ut maar 'n daggie zonder ons.. hihihi hahaha".

(En dan van tevoren een maaltijd voor die vent hebben bereid met een briefje erbij dat het 5 minuten in de magnetron moet).

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_4368211
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 22:51 schreef postinggirl het volgende:
O ja....Laven en tuinkabouters, bij voorkeur in de tuin bij de vijver. Vaak zit er binnenshuis ook zo'n laaf op tafel, compleet met lavenkinderen.

Kijken het hele lavengezin je vanaf de tafel zo stom aan met die domme bolle ogen.

En de tv-laaf. Met de AB en de gids
  dinsdag 28 mei 2002 @ 22:54:06 #65
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4368217
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 22:53 schreef Noayla_ het volgende:
Samen met je Libelle-lezende vriendinnen een gezellig dagje naar De Huishoudbeurs !!

En dan zeggen: "ja hoor, effe lekker weg zonder die kerels, ze redden ut maar 'n daggie zonder ons.. hihihi hahaha".

(En dan van tevoren een maaltijd voor die vent hebben bereid met een briefje erbij dat het 5 minuten in de magnetron moet).

pi_4368234
quote:

*proest*

pi_4368316
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 22:55 schreef postinggirl het volgende:

Ben je ons stiekum aan het indoctrineren met je eigen smilies
pi_4368337
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 22:59 schreef keeper het volgende:

[..]

Ben je ons stiekum aan het indoctrineren met je eigen smilies

Die heb ik niet eens zelf gemaakt. Die had ik ergens gevonden en ik vond hem leuk.
  dinsdag 28 mei 2002 @ 23:06:37 #69
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_4368445
Gansjes voor de ramen, een kerstboom, zo'n afschuwelijk nepkaarsentrappetje voor de ramen in december, VINEX woningen, Opel, mobiele telefoon, campingsmoking, heuptasje,schilderij van het huilende zigeunerjongetje, Swarovski kristal (enge beestjes), Youp v't Hek shockerend vinden, roken, walkmans/discmans/portable audio zo hard zetten dat iedereen in een straal van tien meter mee moet luisteren, Breezers, zweedse muiltjes, zonnebank, gouden sieraden, piercings, tatoeages, lamellen, golden retriever, setje man/vrouw/twee kinderen/huisdier, om zes uur 's avonds eten, boterhammen tussen de middag, Lloret del Mar, skipasnekdingen waar sleutels aan hangen, driekwart broekjes bij jongetjes, Dragonball Z, gourmetten (maar is wel lekker ), Pinkpop, Lowlands, Tmf, Mtv, yurine programma's, covers van oude nummers, André Hazes, schlagers, bier drinken, mixjes drinken, alcohol drinken, drugs gebruiken, walgelijke ringtones hebben, nog debielere voice-mail, uit onwetendheid/protest LPF stemmen, geen mening hebben, opportinistisch zijn, verjaardagen vieren, familiedagen bezoeken, kerstkaarten sturen, valentijnsdag, free record shop, met z'n allen naar Amsterdam op koninginnendag, r&b, voetballen, voetbalfans, stukje vlees-aardappels-groente-toetje, naar de snackbar gaan, dezelfde kleding als je partner dragen, alleen maar aan sex denken, sex hebben, geen sex hebben, het zonder condoom doen, tegen andersdenkenden/geaarden zijn, overdreven heterosexualiteit, bang worden als iets anders is, onwetendheid, tuinkabouters, laven, voortuin/achtertuin...
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_4368505
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 23:06 schreef Elegy het volgende:lijst
*save as burgerlijk.txt*
oud
pi_4368558
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 23:10 schreef Flaman_Creationz het volgende:
*save as burgerlijk.txt*
Is dat voor later, kan je afvinken hoe ver je al aan het ontbinden als burger-lijk bent
pi_4368592
precies

ik ben trouwens al vrij burgerlijk als ik dat zo mag lezen

oud
  dinsdag 28 mei 2002 @ 23:19:12 #73
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_4368640
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 23:10 schreef Flaman_Creationz het volgende:

[..]

*save as burgerlijk.txt*

Graag gedaan

Ben je zelf volgens mijn lijstje ook burgerlijk?

Zelfkennis siert de mens

Trouwens, mooie analyse van de briezerjeugd had je gemaakt!

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 28 mei 2002 @ 23:19:53 #74
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_4368650
Mensen die altijd in de tuin bezig zijn
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_4368671
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 23:19 schreef Sinaasappel het volgende:
Mensen die altijd in de tuin bezig zijn
Ligt eraan hoe, misschien worden er wel ergens wietplantjes gekweekt naast de narcissen e.d.....
pi_4368724
De mensen die nu de burgelijkheid het hardst verwerpen zullen er later het burgelijkst van allemaal zijn..
pi_4368771
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 23:24 schreef weerdo het volgende:
De mensen die nu de burgelijkheid het hardst verwerpen zullen er later het burgelijkst van allemaal zijn..
Precies, dat roep ik al
  dinsdag 28 mei 2002 @ 23:28:13 #78
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_4368805
Ik verwerp niets ik geef slechts aan wat ik nu burgerlijk vind.

En tsja, we zullen zien....

pi_4369075
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 23:28 schreef Elegy het volgende:
Ik verwerp niets ik geef slechts aan wat ik nu burgerlijk vind.

En tsja, we zullen zien....

is ook zo, als je kinderen klein zijn doe je dat ook , in beperkte maten dan,
net wat je leuk vind,
als ze ouder zijn, kijk je daar ook weer anders tegen aan.
blij met pubers pppppffffff,
De Puta Madre
pi_4369472
quote:

[..]
en inderdaad de Opel Astra (scherp opgemerkt Lithion)

Mag het ook een Ford Escort zijn?
A mind with a heart of it's own
  woensdag 29 mei 2002 @ 00:12:59 #81
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4369486
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 00:11 schreef DrMarten het volgende:
Mag het ook een Ford Escort Mondeo zijn?
  woensdag 29 mei 2002 @ 00:16:49 #82
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_4369522
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 00:11 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Mag het ook een Ford Escort zijn?

Nee
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  woensdag 29 mei 2002 @ 00:30:43 #83
6290 Dr_Crouton
pi_4369703
quote:

Pfew, gelukkig staan de instructies erbij..
  woensdag 29 mei 2002 @ 05:24:07 #84
24371 wouterheid
Effectenlease is mooi
pi_4370698
sjezus!
Uw financieel adviseur met Effect. Mzzl :O
  woensdag 29 mei 2002 @ 06:02:50 #85
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_4370721
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 05:24 schreef wouterheid het volgende:
sjezus!
Vind je Hem burgerlijk?
  woensdag 29 mei 2002 @ 06:05:12 #86
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_4370723
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 00:30 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Pfew, gelukkig staan de instructies erbij..

Echt niet, weet jij hoe de magnetron werkt dan? Alleen de medeling dat het vijf minuten in de magnetron moet, okee, maar wat heb je er verder aan, na vijf minuten is het nog steeds koud
  woensdag 29 mei 2002 @ 07:37:29 #87
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_4371149
quote:

Leef je uit.

Voor mij is dat dan toch wel: een blauwe station wagon met achter in 2 kinderen, mark en saskia....en een golden retriever.
  woensdag 29 mei 2002 @ 10:28:10 #89
17061 mvt
blame Canada
pi_4371878
's ochtends er extra vroeg uit gaan (2 uur eerder bijvoorbeeld) om gezellig met zijn allen rod de onbijttafel te zitten voordat "vader" vroeg weg moet en zo zijn kinderen nog eens ziet. Natuurlijk zit vader dan met zijn krantje en zijn koffie en heeft geen aandacht voor iedereen aan de tafel
We were to understand there would be pie and punch?
pi_4372141
Leuk topic, en allemaal heel herkenbaar! Van onszelf of anderen

Maar wat ben ik blij dat ik nu gewoon kan doen waar ik zin heb, in onze Opel Astra, zonder me bij elke stap die ik doe af te vragen of ik wel de juiste sokken aan heb en of het wel of niet not done is wat ik doe!!

Ik heb erg te doen met al die jongeren die zich zo graag willen afzonderen van de "rest" maar intussen net zo hard hun best moeten doen om weer bij die andere kliek in de smaak te vallen....

Burgerlijk zijn vind ik zelf: Je afvragen of iets burgerlijk is op zich....

Maar goed, misschien moet je daar 30+ voor zijn

Dineke ( muts)

Zolang er was is, is er leven.
pi_4372372
Ma:'Het ontbijt is klaar.'
Kind:'Kijk mama, papa eet nu ook een boterham met Nutella. Maar papa, vind je die niet lekker meer?
Pa: 'Ja natuurlijk mijn kind, maar ik heb ontdekt dat brood met Nutella een goed ontbijt is.'

En daarna huppelt het hele gezin (pa, ma + twee kinderen) vrolijk naar buiten.

Afijn, je kunt je het tafereeltje bij die ontbijttafel vast nog wel voor de geest halen.

woensdag 29 mei 2002 @ 11:22:15 #92
19105 Noayla_
Love me tender
pi_4372512
Reclame uit de jaren '80:
(voor de 30+ ers onder ons)

Mijn oma had een Anker..mijn moeder had een Anker...
En straks wil mijn dochter ook een Anker!!!!

Waren overigens bielzen in de tuin al genoemd?

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_4372520
witte sokken
right cookie
pi_4372595
De oude reclames van Unox
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_4372618
mensen met hun voornaam in het telefoonboek, gedverdemme! Dat vind ik echt heel burgerlijk!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_4372713
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 11:32 schreef sbientje het volgende:
mensen met hun voornaam in het telefoonboek, gedverdemme! Dat vind ik echt heel burgerlijk!
Antje de Vries
oud
pi_4375661
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 21:43 schreef MeneerTim het volgende:

[..]

.

Ter toevoeging: Ma maakt lekkere boterhammetjes klaar voor mee naar school, verpakt in folie of een broodtrommeltje zodat het iedere dag weer een verassing is wat er op zit.

Hey dat doet Moeder_Aart ook. In folie en een broodtrommeltje. Maar geen hagelslag, want dan wordt zacht.
pi_4378437
Haha ik heb er ook nog een. Van die kerels die rondlopen met zo'n geruite blouse, IN de broek, en dan de GSM aan de riem geklipt in zo'n zwart 'leren' hoesje. Brrrr.
[b] You don't need to, emerge from nothing.... you don't need to tear away... [/b]
  donderdag 30 mei 2002 @ 10:39:12 #99
20551 zodiaque
Epibreëer.
pi_4380227
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 21:55 schreef Meneer_Aart het volgende:

[..]

Hey dat doet Moeder_Aart ook. In folie en een broodtrommeltje. Maar geen hagelslag, want dan wordt zacht.

Ja maar, Moeder_aart denkt ook dat iedereen die Meneer_aart voor een 'sleep-over' vraagt, coke-snuivend, pillenslikkend, jongensverkachtend, geldberovend gespuis is.
  donderdag 30 mei 2002 @ 11:41:54 #100
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_4380975
Theedoeken strijken.
Laminaat.
Op jezelf, maar toch in de buurt van je ouders wonen.
De markt.
Zegeltjes/dukaten/goudstaafjes sparen.
Kerststukjes.
Paasstukjes.
Speciaal servies dat alleen wordt gebruikt als er visite is.

Ja dus, ik heb het over mijn familie

Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 mei 2002 @ 11:47:55 #101
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_4381048
Met een krat bier op vouwstoelen voor je huis op de stoep zitten...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 30 mei 2002 @ 14:34:14 #102
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_4383550
... een 'visje' achter op de auto...
  donderdag 30 mei 2002 @ 14:36:57 #103
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_4383586
quote:
Ik denk dat Youp zelfmoord pleegt als hij ziet dat hij zich tussen dergelijke illustere namen bevind.
pi_4385065
-Op vakantie gaan.
-Met je hele familie.
-Naar een huisje (identiek aan de vijftig andere huisjes) in een vaag vakantiepark in Zuid-Limburg.
-Tussen de heuvels.
-Waar je elke dag een stevige wandeling maakt met heel je familie.
-In het dorpje is geen supermarkt, maar wel een buurtsuper van vier bij vier meter groot. Elke dag ga je daar wat halen. met de hele groep, natuurlijk.
-En natuurlijk stuur je halverwege de week een kaartje naar al je ooms en tantes met vijf verschillende foto's van het vakantiepark erop, en daarnaast de mededeling 'groeten uit Vaals' (of een ander gat).
-Achterop die kaart teken je een zonnetje met de mededeling 'het is hier 25 graden!'.

Ik heb ervaring met zo'n vakantie.

donderdag 30 mei 2002 @ 16:00:29 #105
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_4385088
de IKEA
Op pinksterdag naar meubelboulevards
Villa Arena
'shoppen'
Airmiles
'De Zaak'
Caravans
Vouwwagens
Moeders die in een zwembad hun hoofd boven water houden zodat hun kapsel niet nat word.
Bermuda's
Jesus-Nikes / Sandalen
Opel
McDonald's
Unox
Hennie Huisman
Ron Brandsteder
RTL4.
Het woord 'Show'
Peter Jan Rens
Caroline Tensen
Jochem van Gelder
Andre van Duin / Lachen om Andre van Duin
Het woord 'Uitzet'
'n Hoogslaper
Videofilms van Disney
Foster Parents Plan
De Efteling
'Op de koffie'
Geraniums
Tuinstoelen van Hartman
Vaatwasmachines
Ommen
HEMA
Voetbal
Rene Froger
Rob de Tuinman
Eigen huis en tuin.
Tupperware
Huismerken
De massa napraten
"Wat zullen de buren wel niet denken?"
Pergola's van de GAMMA.
De GAMMA.
Reclames van de GAMMA
Het Buurthuis
Campings
Een kuil graven op 't strand
De Nederlandse Schaatsploeg.
Die aanmoedigen.
Buurtfeesten (wij krijgen om de zoveel tijd een a4-tje van de buren, of we mee willen buurtfeesten )
Oranje vlaggetjes in je wijk ophangen met 't WK
Montignac-dieet
Libelle
Margriet
Mijn geheim
Vriendin, etc. dat soort zeikbladen
Playbackshow
Playbackshow op de camping
Playbackshow in 't Buurthuis
Britney Spears
K3
Fox Kids

[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 30-05-2002 16:33]

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 30 mei 2002 @ 16:18:35 #106
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_4385297
Ook namens m'n vriendje:

-Beschilderde dakpannen als naambordje voor de deur

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 30 mei 2002 @ 16:19:47 #107
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_4385306
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 22:49 schreef Keroppi het volgende:

donderdag 30 mei 2002 @ 16:22:06 #108
8372 Bastard
Persona non grata
pi_4385348
In die woonwijken waar ze allemaal dezelfde voordeur hebben met zon matrozenkijkgat er in.
Daar zie je de meest creatieve oplossingen hangen..
Een geborduurd werkje, een kerstkrans, etc etc.
The truth was in here.
pi_4385485
Een buurtbarbeque, waarbij de vrouwen 30 maanden van te voren alvast de taken gaan verdelen. En een paar dagen later komen de "notulen" van die vergadering in de bus.

Als het eindelijk een keer zo ver is, dat dat zooitje begint is iedereen gemaakt vrolijk. Het kind van nummer 3 gaat weer es een kunstje doen. De meiden van nummer 5 en 7 gaan weer een dansje doen.
AARG, gezellig zeg

Gelukkig ben ik er dit jaar niet bij

pi_4385789
De gemiddelde CDA lid.
pi_4386327
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 16:22 schreef Bastard het volgende:
In die woonwijken waar ze allemaal dezelfde voordeur hebben met zon matrozenkijkgat er in.
Daar zie je de meest creatieve oplossingen hangen..
Een geborduurd werkje, een kerstkrans, etc etc.
En ernaast hangt geheid een bordje met 'Gerrit, Saskia, Jeroentje en Lotte de Vries' of zo.
pi_4386405
jajaja, ik heb het al zien staan: Sky Radio!!!!!!!!

Als er iets burgerlijk is.....

donderdag 30 mei 2002 @ 17:24:57 #113
4428 Dash
We Are Right! (yeah sure...)
pi_4386416
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:47 schreef Rewimo het volgende:
Met een krat bier op vouwstoelen voor je huis op de stoep zitten...
Das niet burgelijk, dat is studentikoos/ordinair (doorhalen wat niet van toepassing is)
Da makt mijne zeik nie lauw!
  donderdag 30 mei 2002 @ 17:26:58 #114
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_4386444
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 17:24 schreef Dash het volgende:
Das niet burgelijk, dat is studentikoos/ordinair (doorhalen wat niet van toepassing is)
  donderdag 30 mei 2002 @ 17:28:55 #115
4428 Dash
pi_4386466
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 14:34 schreef MSXUser het volgende:
... een 'visje' achter op de auto...
Das ook niet burgelijk, das zwartekous.
Als dat visje burgelijk is, dan zet ik mijn huis in de fik (huisje), kap ik de boom om in mijn tuin (boompje) en flikker ik foetsie in de sloot (beestje).

Ik ben misschien burgelijk, maar ik wens niet in een hok gestopt te worden met een zwartkous

donderdag 30 mei 2002 @ 19:11:05 #116
6290 Dr_Crouton
pi_4387527
Ach, iedereen doet wel eens burgelijk, hoe ouder je wordt hoe normaler je dat gaat vinden.

Zo'n zonnetje met de temperatuur erop, doe ik ook wel eens.
Of die zegels van D·E, je kan daar toch wel leuke dingen voor sparen.

donderdag 30 mei 2002 @ 22:32:50 #117
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_4389975
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 17:28 schreef Dash het volgende:

[..]

Das ook niet burgelijk, das zwartekous.
Als dat visje burgelijk is, dan zet ik mijn huis in de fik (huisje), kap ik de boom om in mijn tuin (boompje) en flikker ik foetsie in de sloot (beestje).

Ik ben misschien burgelijk, maar ik wens niet in een hok gestopt te worden met een zwartkous

Da's baptistisch, niet meteen zwarte kousen hoor

toch

donderdag 30 mei 2002 @ 22:34:36 #118
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_4389997
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 16:31 schreef Freak187 het volgende:
Een buurtbarbeque, waarbij de vrouwen 30 maanden van te voren alvast de taken gaan verdelen. En een paar dagen later komen de "notulen" van die vergadering in de bus.

Als het eindelijk een keer zo ver is, dat dat zooitje begint is iedereen gemaakt vrolijk. Het kind van nummer 3 gaat weer es een kunstje doen. De meiden van nummer 5 en 7 gaan weer een dansje doen.
AARG, gezellig zeg

Gelukkig ben ik er dit jaar niet bij

Hier wordt er binnenkort één georganiseerd . Burgerlijk, dat idd, maar wel lekker !
  donderdag 30 mei 2002 @ 22:55:55 #119
6290 Dr_Crouton
pi_4390237
Er was volgens het journaal vandaag een Libelle-dag geweest. 15.000 (huis)vrouwen op 1 event, en dat zonder de ME.
  donderdag 30 mei 2002 @ 23:00:01 #120
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_4390298
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 22:55 schreef Dr_Crouton het volgende:
Er was volgens het journaal vandaag een Libelle-dag geweest. 15.000 (huis)vrouwen op 1 event, en dat zonder de ME.
Die zouden hun knuppel wel eventjes... zou je denken

Maar ik denk dat er geen ME was omdat er natuurlijk geen uitverkoop was...

pi_4390580
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 22:55 schreef Dr_Crouton het volgende:
Er was volgens het journaal vandaag een Libelle-dag geweest. 15.000 (huis)vrouwen op 1 event
pi_4391278
Tuinkabouters en een molentje in je tuin Bij voorkeur één die werkt.
pi_4391962
Als je jaren 70 ouders zo ongedwongen in je kamer komen staan, terwijl jij lekker met je vriendin aan het vrijen bent.

Dan zegen zij : "Ga maar lekker door,; daar hebben wij voor gevochten "

Das pas burgerlijk.

Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
  vrijdag 31 mei 2002 @ 03:25:41 #124
6290 Dr_Crouton
pi_4392271
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 01:20 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Als je jaren 70 ouders zo ongedwongen in je kamer komen staan, terwijl jij lekker met je vriendin aan het vrijen bent.

Das pas burgerlijk.

vrijdag 31 mei 2002 @ 06:10:02 #125
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_4392375
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 01:20 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:

Das pas burgerlijk.

...totdat ze het gaan filmen en fotograferen...

Kinky!

vrijdag 31 mei 2002 @ 06:13:15 #126
13948 don_quichot
ivanhoe is een mietje
pi_4392377
hier een hele waslijst poneren, terwijl er om een toppunt gevraagd wordt.
‘Black Flag’ is an allusion to a famous Israeli court ruling following the 1956 Kafr Qasm massacre. In this ruling, the judges said that any soldier has the right and obligation to refuse clearly illegal commands, above which ‘hangs a black flag’. In the
  vrijdag 31 mei 2002 @ 07:25:20 #127
9987 KikkerBikker
Ontslag dreigt !
pi_4392415
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 16:00 schreef SEMTEX het volgende:

'De Zaak'

Nee want ik ben nog ff een halfuurtje op de zaak, schat
  vrijdag 31 mei 2002 @ 11:51:34 #128
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_4394448
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 07:25 schreef KikkerBikker het volgende:

[..]

Nee want ik ben nog ff een halfuurtje op de zaak, schat

Precies
  vrijdag 31 mei 2002 @ 11:51:54 #129
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_4394453
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 06:13 schreef don_quichot het volgende:
ik heb meerdere toppunten
pi_4394470
quote:
Pietluttigheid, ook weer een toppunt van burgerlijkheid.
  vrijdag 31 mei 2002 @ 11:57:42 #131
2466 JeePee
opa....
pi_4394539
Op een forum ouwehoeren over wat burgerlijk is...
Fok is niet schadelijk voor de gezondheid. .......
  vrijdag 31 mei 2002 @ 12:03:00 #132
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_4394618
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 11:57 schreef JeePee het volgende:
Op een forum ouwehoeren over wat burgerlijk is...
Een ander afzeiken over iets wat je zelf ook doet
  vrijdag 31 mei 2002 @ 12:14:57 #133
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_4394784
combinatie: hoge zwarte laarzen en een spijkerbroek
aka Man-Mountain
  vrijdag 31 mei 2002 @ 12:32:15 #134
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_4394998
Je afzetten tegen burgerlijkheid en jezelf helemaal niet burgerlijk vinden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_4395117
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 12:14 schreef Doctor_Bara het volgende:
Zoals de topicstartster momenteel.
  vrijdag 31 mei 2002 @ 12:44:31 #136
6290 Dr_Crouton
pi_4395165
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 12:14 schreef Doctor_Bara het volgende:
Dat is iets wat ik niet echt burgelijk vind... En als dat wel zo is:
  vrijdag 31 mei 2002 @ 13:01:36 #137
29453 Doctor_Bara
pirate of the seven seas
pi_4395408
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 12:41 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Zoals de topicstartster momenteel.

Niet in alle gevallen, maar soms ziet het er echt gewoon niet uit, vooral van die spijkerbroeken die tot halverwege de kuiten komen en dan van die hoge zwarte laarzen. Dat mag gewoon niet, dat is een belediging voor de mode.
aka Man-Mountain
  vrijdag 31 mei 2002 @ 13:03:47 #138
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_4395456
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 12:32 schreef Tinkepink het volgende:
Je afzetten tegen burgerlijkheid en jezelf helemaal niet burgerlijk vinden.
ook al 10 keer genoemd inmiddels
  vrijdag 31 mei 2002 @ 13:05:27 #139
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4395491
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 20:19 schreef keeper het volgende:
Op de camping zitten, met een flesje bier in de hand, in je korte broek met je slippers aan en de top40 aan naar andere mensen kijken en lachen om hoe truttig ze zich gedragen
is dat burgerlijk..?? klinkt heerlijk
pi_4395513
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 13:01 schreef Doctor_Bara het volgende:

[..]

Niet in alle gevallen, maar soms ziet het er echt gewoon niet uit, vooral van die spijkerbroeken die tot halverwege de kuiten komen en dan van die hoge zwarte laarzen. Dat mag gewoon niet, dat is een belediging voor de mode.

Ik heb ze niet in mijn kast, ik moet er echt niet aan denken zeg.

Bij mij komen ze allemaal minimaal tot op de enkel.

pi_4396784
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 13:05 schreef Frenkie het volgende:

[..]

is dat burgerlijk..?? klinkt heerlijk

You miss the point
  vrijdag 31 mei 2002 @ 16:01:33 #142
4428 Dash
pi_4398030
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 23:00 schreef Elegy het volgende:

[..]

Die zouden hun knuppel wel eventjes... zou je denken
.....

Probleem is, dat de ME weet wat voor type vrouw de libelle leest.....
  vrijdag 31 mei 2002 @ 16:06:13 #143
14708 Roel_van_Mil
The Summer king
pi_4398124
met de sleurhut op vakantie in frankrijk...
dat is bijna net zo erg als de IKEA! maar lang niet zo burgelijk als m'n ouders. (vast geroest)

[url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=14708]"Maar eigenlijk ben je best wel stil en verlegen, dacht ik zo..."[/url]
pi_4408674
Trouwen in Las Vegas.
  zaterdag 1 juni 2002 @ 19:44:40 #145
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_4409766
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 18:12 schreef granny.smith.wesson het volgende:
Trouwen in Las Vegas.
Trouwen in het algemeen.

zaterdag 1 juni 2002 @ 19:48:49 #146
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_4409815
zondags bij elkaar "op de koffie" gaan

(volgens dat lijstje van semtex is iedereen burgerlijk trouwens)

now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
  zaterdag 1 juni 2002 @ 20:05:40 #147
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_4410022
Ahaa, dus als ik zeg: "Ik ben burgerlijk", dan ben ik dus heel erg niet burgerlijk

Dan ben ik bij deze burgerlijk!

Volg de leider maar kinders

pi_4410406
AHA, dit is echt iets voor mij! Het toppunt van Burgerlijkheid!.....>:)

Ik woon in een buurt waar allemaal gezinnetjes wonen! Ik ben wat dat betreft nogal een "vreemde eend in de bijt"! Ik heb een heel ander leven dan de gemiddelde mens in deze buurt en ben dan ook een gewild onderwerp om over te filosoferen krijg ik zo de indruk.... Niet dat de buurt mij niet aardig vind, nee hoor integendeel, maar ik heb zelf verder niet zo een behoefte om mij tussen de huismoeders en de huisvaders te mengen! Laat mij maar gewoon lekker mijn eigen gang gaan

Ik word weleens gevraagd mee te BBQ-en of ook even een kopje thee te komen drinken, maar al waar die op uit zijn is om meer te weten te komen over mijn geheimzinnige leven en waar ik mij zoal mee bezighoud. Het verbaasd mij niets als die gasten onderling weddenschapjes over mij afsluiten

Ooit heb ik ze eens heerlijk geshokeerd! Ik was voor mijn werk weggeweest met een aantal mannelijke collega's en die kennen door al mijn verhalen mijn buurtje wel een beetje! Dus ik stap uit de auto en een aantal dames zaten gezellig buiten thee te leuten ..... en toen werden de raampjes open gedraaid in de auto "Doei schat, je was geweldig hoor!" Je had die koppen moeten zien van die theeleuten! Sindsdien bekijken ze mij met heel andere ogen ha ha ha ha ha

Dus het toppunt van Burgerlijkheid.... dat is de wijk waar ik woon.... BRRRRRRR

pi_4410579
met de auto + caravan + fietsen voor het hele gezin op de caravan gepakt, naar Frankrijk op vakantie
  zondag 2 juni 2002 @ 16:00:58 #150
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_4416427
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 19:48 schreef MrWilliams het volgende:
(volgens dat lijstje van semtex is iedereen burgerlijk trouwens)
M'och
  zondag 2 juni 2002 @ 17:16:53 #151
9606 Biglebowski
Flaunt it !
pi_4416969
Op zaterdagavond naar Hennie Huisman's Surprise Show kijken.
Her name was Lola, she was a showgirl..........
  zondag 2 juni 2002 @ 17:30:00 #152
9606 Biglebowski
Flaunt it !
pi_4417054
quote:
BULLSHIT-opmerking
Her name was Lola, she was a showgirl..........
  maandag 3 juni 2002 @ 10:19:22 #153
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_4424901
Zo'n stok met reservepleerollen.
  maandag 3 juni 2002 @ 11:49:40 #154
1358 Xhorder
He's back...
pi_4425985
Op zaterdag samen naar de kroeg, en dan vroeg naar huis gaan omdat je zogenaamd 'moe' bent.
... na vijf jaar
pi_4442177
quote:
Op maandag 03 juni 2002 11:49 schreef Xhorder het volgende:
Op zaterdag samen naar de kroeg, en dan vroeg naar huis gaan omdat je zogenaamd 'moe' bent.
Hee grappig, mijn vrienden zijn burgerlijk
[b] You don't need to, emerge from nothing.... you don't need to tear away... [/b]
  dinsdag 4 juni 2002 @ 12:34:46 #156
1358 Xhorder
He's back...
pi_4442292
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 12:24 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Hee grappig, mijn vrienden zijn burgerlijk
Die van mij ook...
... na vijf jaar
pi_4442673
Iedereen afkeuren die anders is dan jezelf vind ik toch wel het toppunt van burgerlijkheid.
Profiel opgeheven.
  dinsdag 4 juni 2002 @ 16:27:07 #158
2466 JeePee
opa....
pi_4445604
quote:
Op vrijdag 31 mei 2002 12:03 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Een ander afzeiken over iets wat je zelf ook doet

Afzeiken?????
Fok is niet schadelijk voor de gezondheid. .......
  dinsdag 4 juni 2002 @ 16:36:37 #159
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_4445729
De Koningin op zo'n manier uitschelden, dat het nog netjes klinkt ook.............
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
  woensdag 5 juni 2002 @ 11:17:58 #160
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_4456087
Stickers van pretparken ed. op de achterkant van de auto...
  woensdag 5 juni 2002 @ 12:09:05 #161
1358 Xhorder
He's back...
pi_4457044
quote:
Op woensdag 05 juni 2002 11:17 schreef MSXUser het volgende:
Stickers van pretparken ed. op de achterkant van de auto...
.. nog erger.. de hele achterkant van de caravan volplakken met stickers van pret- en bungalowparken...
... na vijf jaar
  vrijdag 12 juli 2002 @ 14:00:37 #162
32186 DeGemiddeldeNederlander
huisje boompje beestje opel
pi_4981592
Volgens mijn is het gewoon allemaal jalouzie!
7.30 de wekker - 8.15 op de fiets - 8.30 beginnen - 10.15 koffie - 12.30 lunchtrommeltje - 13.30 weer aan het werk - 16.00 cup a soup - 17.30 naar huis - 18.00 eten - 19.30 RTL Nieuws - 23.20 neuken - 23.30 licht uit en slapen
pi_4982214
Airmiles
  vrijdag 12 juli 2002 @ 15:31:33 #164
32250 Iken
rm -rf /*
pi_4983000
Iedereen die dit topic leest en denkt dat zijzelf niet burgerlijk zijn...

Voor al je klachten over de NS ga je naar [url=http://www.ns-klachtenforum.nl]www.ns-klachtenforum.nl[/url]
  vrijdag 12 juli 2002 @ 15:35:15 #165
32250 Iken
rm -rf /*
pi_4983057
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 14:00 schreef DeGemiddeldeNederlander het volgende:
Volgens mijn is het gewoon allemaal jalouzie!
Inderdaad gemiddelde Nederlander, jalouzieen zijn ook heel erg burgerlijk.

Voor al je klachten over de NS ga je naar [url=http://www.ns-klachtenforum.nl]www.ns-klachtenforum.nl[/url]
pi_4983085
Ontbijten en "de" afwas
pi_4985655
- Naambordje met alle namen van de gezinsleden op de voordeur
- Koffie + broodjes aan het einde van een feestje
- Ouders die hun 2 kinderen van verschillende leeftijden hetzelfde kleden ("Ohh! Jullie lijken net een tweeling!")
- Elk jaar naar Frankrijk om te kamperen met de kinderen en de hond
- De radio de hele dag aan hebben staan (zelfs al ben je niet thuis) met klassieke muziek op
- Kamerplanten
...
pi_4986681
quote:
Op vrijdag 12 juli 2002 14:00 schreef DeGemiddeldeNederlander het volgende:
IK BEN BURGERLIJK!!!
[b]Aerodynamics ... is for people who can't build engines[/b] [i]Enzo Ferrari[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')