SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 november 2010 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is een niet zuivere:
Hellinikos Ichnilatis
Dat idd. Heel nobel dat je deze hond gered hebt, maar er zitten er hier in het asiel ook zat te wachten op een nieuw baasje.quote:Op maandag 1 november 2010 21:29 schreef jack4ya het volgende:
Je kon geen hond in een nederlands asiel vinden?
Als je de asiels bekijkt in Spanje, Griekenland e.d. dan weet begrijp je dat snel genoeg.quote:Op maandag 1 november 2010 21:32 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Dat idd. Heel nobel dat je deze hond gered hebt, maar er zitten er hier in het asiel ook zat te wachten op een nieuw baasje.
Feit blijft dat er dan hier weer een hond minder geplaatst kan worden.quote:Op maandag 1 november 2010 21:34 schreef Diemux het volgende:
[..]
Als je de asiels bekijkt in Spanje, Griekenland e.d. dan weet begrijp je dat snel genoeg.
Want de hond die hij nu heeft kwam uit de lucht vallen?quote:Op maandag 1 november 2010 21:38 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Feit blijft dat er dan hier weer een hond minder geplaatst kan worden.
onzin.quote:Op maandag 1 november 2010 21:38 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Feit blijft dat er dan hier weer een hond minder geplaatst kan worden.
Een boerenfox is sowieso geen echt ras, meer een verzamelnaam voor allerlei foxterrier- en jackrussel-achtige boerderijhondjes. Gewone mengelmoesjes dus. Net zoals bijvoorbeeld 'een Boomer(tje)' ook geen ras is maar een verzamelnaam voor alle kruisingen tussen kleine rassen, zoals Yorkshire terriers en Maltezers.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:50 schreef Lonaa het volgende:
Tis iig geen boerenfox.
Het zou inderdaad wel een podenco/herder kunnen zijn.
Verder, fijn dat je een hondje gered hebt.
maar de boerenfoxjes zijn wat kleiner en bijna altijd 3kleur.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:34 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Een boerenfox is sowieso geen echt ras, meer een verzamelnaam voor allerlei foxterrier- en jackrussel-achtige boerderijhondjes. Gewone mengelmoesjes dus. Net zoals bijvoorbeeld 'een Boomer(tje)' ook geen ras is maar een verzamelnaam voor alle kruisingen tussen kleine rassen, zoals Yorkshire terriers en Maltezers.
OT, 't is een lief uitziende hondMaar het lijkt mij geen enkel ras, en heel lastig te achterhalen wat er precies inzit. Qua kleur heeft ze idd wel iets van de Hellinikos Ichnilatis, maar haar hoofd en lichaamsbouw is heel anders. Haar snoet doet wel weer wat denken aan een herder van 't een of 't ander. Podenco zie ik er ook niet echt in terug, weer heel andere oren. Gewoon een Canis Via Grecco lijkt mij
Foxterriers (echte, die zijn wel een ras) kunnen ook driekleurig zijn. Net als Jackrussels. En een boerenfoxje is gewoon een kruising tussen dat soort honden, en andere kleinere terrier-achtigen. Vandaar alle verschillende kleuren en maten.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
maar de boerenfoxjes zijn wat kleiner en bijna altijd 3kleur.
Deze hond is 60cm en 35 kilo, dus een boerenfox lijkt me niet.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
maar de boerenfoxjes zijn wat kleiner en bijna altijd 3kleur.
Weet je die hoogte heel zeker? De hond van mn ouders (wel forser gebouwd) heeft een schoft van 65cm, en dat is echt enorm hoog. Daarnaast weegt hij ook 50kg, en geen 35...quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Deze hond is 60cm en 35 kilo, dus een boerenfox lijkt me niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |