quote:Op maandag 1 november 2010 21:22 schreef SuperwormJim het volgende:
Mijn standaard-PI mag natuurlijk alleen gebruikt worden door echte superhelden. De überbazen van FOK!, om het zo uit te drukken.
Exactly my thoughts.quote:Op maandag 1 november 2010 21:26 schreef aight1 het volgende:
Huh ik had op het blije mannetje gestemd maar dat is niet [ afbeelding ]?
Ik dacht eerst dat het lachende mannetje het blije mannetje was en omgekeerd. En nu kan ik niet meer stemmenquote:Op maandag 1 november 2010 21:34 schreef Rockiejj het volgende:
Zo.. Alle PI's staan nu op de goede plek..
ONTOPIC!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
zoals ik.quote:Op maandag 1 november 2010 21:22 schreef SuperwormJim het volgende:
Mijn standaard-PI mag natuurlijk alleen gebruikt worden door echte superhelden. De überbazen van FOK!, om het zo uit te drukken.
Bazen-PI.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:51 schreef Beregd het volgende:
niet te geloven dat de betweter-PI (zie deze post) zoveel stemmen krijgt.
Enge viezerik PI voor onzekere mensen die iets ergs, bijvoorbeeld nachtelijke incontinentie te verbergen hebben, dat is het.quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 22:52 schreef zarGon het volgende:
Gemixte PI's FTW.
[ afbeelding ] IK GA JE VADER VERKRACHTEN [ afbeelding ]
Je hebt me betrapt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Enge viezerik PI voor onzekere mensen die iets ergs, bijvoorbeeld nachtelijke incontinentie te verbergen hebben, dat is het.
Slim van je.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:02 schreef banapples het volgende:
Het pijltje anders weet je niet waar je moet lezen.
Maar als je quote en het pijltje gebruikt, lees je het verkeerde. Nu hebben we een probleem.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:02 schreef banapples het volgende:
Het pijltje anders weet je niet waar je moet lezen.
Reeds in 2005 kon je aan de hand vanquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ooit is er een prachtig topic over PI's gemaakt trouwens: De teloorgang van de PI.
Kwaliteitsuser ook, overigens.
Alles is beter dan de 1.gif, zelfs de voetbal.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:08 schreef Beregd het volgende:
die voetbal is overigens een kutPI.
Ofwel kun je het gebruiken in voetbaltopics, maar dan is het helemaal overbodig
Ofwel in andere topics, maar dan is het steeds compleet irrelevant en zo'n "kijk mij eens gek doen met een voetbal"-smiley.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar als je quote en het pijltje gebruikt, lees je het verkeerde. Nu hebben we een probleem.
oplossingquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar als je quote en het pijltje gebruikt, lees je het verkeerde. Nu hebben we een probleem.
in de nieuwe layout kun je je eigen standaard PI kiezen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:51 schreef DuTank het volgende:
De lijst is gewoon de ultieme bazen PI. Die staat namelijk standaard al aangeklikt en echte bazen zijn lui en geven geen kk moer om een PI
De nieuwe layoutquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:52 schreef Beregd het volgende:
[..]
in de nieuwe layout kun je je eigen standaard PI kiezen.
de lijst is gewoon de standaard der standaarden.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:52 schreef Beregd het volgende:
[..]
in de nieuwe layout kun je je eigen standaard PI kiezen.
Deze post plaatste ik als bewijs dat 7.gif garant staat voor smerige posts.quote:Op dinsdag 2 november 2010 11:57 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk. Heb je soms problemen met veranderingen?
quote:Achja, hij is totaal onnodig en je kan m vrijwel in geen enkele emotie gebruiken, maar ik vind die PI minder kut dan de superman PI.Op dinsdag 2 november 2010 11:08 schreef Beregd het volgende:
die voetbal is overigens een kutPI.
Ofwel kun je het gebruiken in voetbaltopics, maar dan is het helemaal overbodig
Ofwel in andere topics, maar dan is het steeds compleet irrelevant en zo'n "kijk mij eens gek doen met een voetbal"-smiley.
quote:Ja.Op dinsdag 2 november 2010 11:57 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk. Heb je soms problemen met veranderingen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |