Lastig ik ben net klaar dan.quote:Op woensdag 3 november 2010 23:02 schreef Proletariaat het volgende:
Hiephoi..
Zit midden in toetsweek als ie uitkomt
Ben erbij, we starten gewoon weer de nachtbrigadequote:Op woensdag 3 november 2010 23:50 schreef SoldMayor het volgende:
Veel vette info. in die video van gamespot. Heb er zo zin in.. niet normaal.![]()
![]()
Ik verwacht minstens honderden uren deze game te gaan spelen.
quote:Op donderdag 4 november 2010 00:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ben erbij, we starten gewoon weer de nachtbrigade
Javelin, maar die zit er ook niet meer in hequote:Op donderdag 4 november 2010 01:12 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
RPG-7 en soort van AT-4 represent
Precies dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 4 november 2010 01:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Javelin, maar die zit er ook niet meer in he![]()
Mooie sessies waren dat altijd... "Oh, ik ga maar eens slapen, het is alweer 5 uur geweest"
Leuk voor af en toe!quote:Op donderdag 4 november 2010 08:04 schreef Blik het volgende:
Ik weet nu al dat ik een hekel aan die Nuketown map ga krijgen, te klein en pure rush-map
nee, maar om er dinsdag achter te komen dat ie toch woensdag komt zou mijn dag behoorlijk verpesten.quote:
Onze lokale freerecord shop gaat tussen 0:00 en 1:00 openquote:Op donderdag 4 november 2010 08:27 schreef FrauFUFR het volgende:
[..]
nee, maar om er dinsdag achter te komen dat ie toch woensdag komt zou mijn dag behoorlijk verpesten.
dus ik geef liever iets meer uit in de winkel. Dan heb ik m zeker
quote:Op donderdag 4 november 2010 00:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
En volgende week zit iedereen te zeikenBen ook benieuwd wat je nou voor iets speciaals krijg bij NukeTown
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |