zomg ja dat plaatje had ik ook al opgezocht!quote:
quote:
wel vet handig en een weetje wat een goede leren jas wel niet kostquote:
Haha ja XD één van de bekendere hequote:Op maandag 1 november 2010 19:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
zomg ja dat plaatje had ik ook al opgezocht!
quote:
vegetariër hier, ik draag geen leerquote:Op maandag 1 november 2010 19:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel vet handig en een weetje wat een goede leren jas wel niet kost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Goed hequote:Op maandag 1 november 2010 19:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wauw, ik ben gewoon 4x gequote!![]()
quote:Op maandag 1 november 2010 19:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
vegetariër hier, ik draag geen leer
Veganist dan toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op maandag 1 november 2010 19:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
vegetariër hier, ik draag geen leer
dus je drinkt ook geen melk enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
ik ben geen veganist hoor, ik drink gewoon melk, eet eieren en andere producten van dierlijke afkomst...quote:
quote:
dan moet je ook geen melk drinken of dacht je dat er alleen vrouwtjes koeien werden geboren?quote:Op maandag 1 november 2010 20:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ben geen veganist hoor, ik drink gewoon melk, eet eieren en andere producten van dierlijke afkomst...
ik eet alleen geen vlees, en draag geen leer!
no big deal
Alleen biologische producten, maar ik weet het, ik ben niet 100%, maar zo extreem hoeft het ook weer niet van mijquote:Op maandag 1 november 2010 20:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan moet je ook geen melk drinken of dacht je dat er alleen vrouwtjes koeien werden geboren?
die stiertjes waar ze niks mee kunne worden gewoon vermoord
Hihiquote:Op maandag 1 november 2010 20:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je bent lief
Ohja, nog vergeten, ik heb ook koekjes nog;
[ afbeelding ]
Ik vind het iig wel gaaf dat je dan ook geen leer draagt. En idd bioproducten koopt, dat scheelt ook al een hoopquote:Op maandag 1 november 2010 20:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Alleen biologische producten, maar ik weet het, ik ben niet 100%, maar zo extreem hoeft het ook weer niet van mij
bedankt dat je het zo positief benaderd!quote:Op maandag 1 november 2010 20:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik vind het iig wel gaaf dat je dan ook geen leer draagt. En idd bioproducten koopt, dat scheelt ook al een hoop
neemt niet weg dat er voor melk ook heel veel stiertje de nek worden omgedraaidquote:Op maandag 1 november 2010 20:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik vind het iig wel gaaf dat je dan ook geen leer draagt. En idd bioproducten koopt, dat scheelt ook al een hoop
Ik denk niet maar zo de nek omgedraaid, iets van kalfsvleesquote:Op maandag 1 november 2010 20:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
neemt niet weg dat er voor melk ook heel veel stiertje de nek worden omgedraaid
quote:Op maandag 1 november 2010 20:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk niet maar zo de nek omgedraaid, iets van kalfsvlees
Ywquote:Op maandag 1 november 2010 20:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bedankt dat je het zo positief benaderd!
veel mensen voelen zich gelijk aangevallen, en gaan zichzelf helemaal verdedigen
Weet ik maar die kalfjes zijn toch iets te duur om maar zo de nek om te draaienquote:Op maandag 1 november 2010 20:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
_!
melkkoeien zijn geen vleeskoeien hoor trevje
nee hoor want dat gebeurt gewoonquote:Op maandag 1 november 2010 20:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik maar die kalfjes zijn toch iets te duur om maar zo de nek om te draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |