abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88299378
Heb het nog eens nagelezen.
Dit is gewoon een troll.
Kan gewoon naar onzin.
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_88299648
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 19:37 schreef Bitlord het volgende:
Nou contactgegevems bijvoorbeeld en uitleg wat je nu precies gedaan hebt. Ik denk namelijk dat ik
Wel in staat ben uit te leggen aan het CJIB dat je je boete op wil halen
:') . Ik denk dat TS dat zelf ook heel goed kan maar gewoon door heeft dat dit geen haalbare kaart is, laat staan dat een wildvreemde dat voor hem kan regelen. Ik denk dat jij gewoon wilt weten wat hij uitgespookt heeft ;)
pi_88299829
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 19:49 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:

[..]

:')
Gast, valt het je niet op? Iedereen hier probeert je een beetje te helpen, komt met wat tips (Bitlord voorop) en is daarnaast natuurlijk razend benieuwd naar wat je in godsnaam hebt gedaan. En het enige wat jij doet, is doormekkeren. 'Jamaar dan moet ik naar Leeuwarden :'( '. Nou en? Je bent toch zo bang? Als jij zo in je broek schijt van die envelop thuis moet je de consequenties onder ogen komen en naar Leeuwarden, zelfs onopvallend, is in dat licht echt wel te doen.
Dus doe wat met de tips of niet, blijf in elk geval niet zo doorjanken want volgens mij heb je advies genoeg gekregen.
  woensdag 3 november 2010 @ 20:04:56 #129
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_88299901
Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_88299934
quote:
Op woensdag 3 november 2010 20:03 schreef Stante het volgende:

[..]

Gast, valt het je niet op? Iedereen hier probeert je een beetje te helpen, komt met wat tips (Bitlord voorop) en is daarnaast natuurlijk razend benieuwd naar wat je in godsnaam hebt gedaan. En het enige wat jij doet, is doormekkeren. 'Jamaar dan moet ik naar Leeuwarden :'( '. Nou en? Je bent toch zo bang? Als jij zo in je broek schijt van die envelop thuis moet je de consequenties onder ogen komen en naar Leeuwarden, zelfs onopvallend, is in dat licht echt wel te doen.
Dus doe wat met de tips of niet, blijf in elk geval niet zo doorjanken want volgens mij heb je advies genoeg gekregen.
:')_!
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_88299961
quote:
Op woensdag 3 november 2010 19:53 schreef Jodocus1 het volgende:
Heb het nog eens nagelezen.
Dit is gewoon een troll.
Kan gewoon naar onzin.
En hou jij je smoel eens met je gezeur. Je hebt nog niks nuttigs gemeld dus.
pi_88300055
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:05 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:

[..]

:')_!
Daarnaast is het enige wat TS doet als hij kritiek krijgt de post quoten en er een :') onder plaatsen. Lees het topic maar na.

Mijn god man, je wordt nu oprecht komisch.
pi_88300171
quote:
Op woensdag 3 november 2010 20:08 schreef Stante het volgende:

[..]

Daarnaast is het enige wat TS doet als hij kritiek krijgt de post quoten en er een :') onder plaatsen. Lees het topic maar na.

Mijn god man, je wordt nu oprecht komisch.
Jonge, serieus. Ik heb gewoon een vraag. En jij hebt nog niks nuttigs gezegd. Je zit alleen maar te zeuren op mij. :s)

Hier 5 emo.gif's voor jou:

:') :') :') :') :')

On-Topic graag. :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 3 november 2010 @ 20:11:16 #134
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_88300187
Wees een vent, zeg tegen je ouders wat je gedaan hebt en dat er een boete komt van het CJIB. Doe niet zo moeilijk.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_88300204
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:11 schreef Rewimo het volgende:
Wees een vent, zeg tegen je ouders wat je gedaan hebt en dat er een boete komt van het CJIB. Doe niet zo moeilijk.
QFT
  woensdag 3 november 2010 @ 20:15:57 #136
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_88300392
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:11 schreef Rewimo het volgende:
ICM

quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:04 schreef Daywalk3r het volgende:
Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.
QFT
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_88300516
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:11 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:

[..]

Jonge, serieus. Ik heb gewoon een vraag.
Die vraag is beantwoord. En nu? Even serieus ts, je wilt niet bellen, je wilt niet naar Leeuwarden. Dus het enige wat je nu nog kan doen is de brief afwachten. Ik zou als ik jou was alvast je ouders inlichten. Zeg dat je een stommiteit begaan hebt, en dat je daar nu voor zal moeten boeten. Je kunt het echt beter nu zeggen dan wanneer de brief komt.
pi_88300806
anders lieg je.. zeg je dat je te door rood bent gereden/ geen licht op je fiets had/ aan het wild plassen was en dat er een boete komt.. lach er een beetje bij zodat je ouders denken dat je een leuke anekdote verteld en tadaaa ze maken de brief niet meer open..
pi_88301480
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:11 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:

[..]

Jonge, serieus. Ik heb gewoon een vraag. En jij hebt nog niks nuttigs gezegd. Je zit alleen maar te zeuren op mij. :s)

Hier 5 emo.gif's voor jou:

:') :') :') :') :')

On-Topic graag. :)
Zucht. Weet je wat, laat maar.

quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:18 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Die vraag is beantwoord. En nu? Even serieus ts, je wilt niet bellen, je wilt niet naar Leeuwarden. Dus het enige wat je nu nog kan doen is de brief afwachten. Ik zou als ik jou was alvast je ouders inlichten. Zeg dat je een stommiteit begaan hebt, en dat je daar nu voor zal moeten boeten. Je kunt het echt beter nu zeggen dan wanneer de brief komt.
Wederom QFT.
  woensdag 3 november 2010 @ 20:48:59 #140
289278 Terloops
I'm just a guy!
pi_88301952
ik heb ooit een boete gekregen voor het openbaar gebruik van harddrugs (coke, tijdens 't stappen :') )

Ik was als de dood dat ie door mijn ouders werd open gemaakt (ik was 23 overigens (in between places...))

Was zo blij die acceptgiro te vinden (ongeopend) :)
pi_88302309
quote:
Op woensdag 3 november 2010 20:18 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Die vraag is beantwoord. En nu? Even serieus ts, je wilt niet bellen, je wilt niet naar Leeuwarden. Dus het enige wat je nu nog kan doen is de brief afwachten. Ik zou als ik jou was alvast je ouders inlichten. Zeg dat je een stommiteit begaan
hebt, en dat je daar nu voor zal moeten boeten. Je kunt het echt beter nu zeggen dan wanneer de brief komt.
Ik heb wel gebeld.
pi_88302379
En wat hebben ze gezegd?
pi_88302501
quote:
Op woensdag 3 november 2010 20:56 schreef SuperKaasNacho het volgende:
En wat hebben ze gezegd?
Ik kon dat wijf niet verstaan en ze wist het niet én ik moest een half uur aan de lijn hangen.
  woensdag 3 november 2010 @ 21:05:16 #144
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_88302799
TS is bang dat ie tetsen krijgt van pappie :').

Zeg gewoon nonchalant een keer tussendoor dat je een bon hebt gekregen voor fietsen zonder licht en dat ze die bij je op je kamer kunnen droppen.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_88304020
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 16:56 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:

[..]

Zeur niet ik ben je niks verplicht enzo. Ook heeft het geen toevoegende waarde. :')
Lul niet. Natuurlijk is dat wel toegevoegde waarde! De FOK!kers hier, waaronder ik, zijn al 6 pagina's bezig met je tips geven, of zijn ontzettend nieuwsgierig naar wat je gedaan hebt, omdat je bereid bent absurde maatregelen te treffen :') Dus óf het toegevoegde waarde heeft! :P
pi_88304111
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:06 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:

[..]

En hou jij je smoel eens met je gezeur. Je hebt nog niks nuttigs gemeld dus.
Wel hoor. Je vindt het alleen niet leuk om te lezen.
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_88304246
quote:
Op woensdag 3 november 2010 20:59 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:

[..]

Ik kon dat wijf niet verstaan en ze wist het niet én ik moest een half uur aan de lijn hangen.
Wat een slappe kutsmoes. Blijkbaar is het niet zo'n probleem dat je ouders het dwangbevel onder ogen krijgen dus. Wilde je dat koste wat kost voorkomen had je dat allang gerealiseerd. :s)
pi_88304435
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:59 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:

[..]

Whahahahahahaha, wat een heerlijke kutsmoes _O-, sorry TS maar ik blijf even hangen in dit topic, gewoon om heerlijk onbeschaamd te genieten van hoeveel poep je praat ^O^
pi_88304726
Jongens laat maar. Opeens keert iedereen zich tegen TS. :')
pi_88305146
Omdat je niet meewerkt :c?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')