quote:Op woensdag 3 november 2010 19:37 schreef Bitlord het volgende:
Nou contactgegevems bijvoorbeeld en uitleg wat je nu precies gedaan hebt. Ik denk namelijk dat ik
Wel in staat ben uit te leggen aan het CJIB dat je je boete op wil halen
Gast, valt het je niet op? Iedereen hier probeert je een beetje te helpen, komt met wat tips (Bitlord voorop) en is daarnaast natuurlijk razend benieuwd naar wat je in godsnaam hebt gedaan. En het enige wat jij doet, is doormekkeren. 'Jamaar dan moet ik naar Leeuwardenquote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 20:03 schreef Stante het volgende:
[..]
Gast, valt het je niet op? Iedereen hier probeert je een beetje te helpen, komt met wat tips (Bitlord voorop) en is daarnaast natuurlijk razend benieuwd naar wat je in godsnaam hebt gedaan. En het enige wat jij doet, is doormekkeren. 'Jamaar dan moet ik naar Leeuwarden'. Nou en? Je bent toch zo bang? Als jij zo in je broek schijt van die envelop thuis moet je de consequenties onder ogen komen en naar Leeuwarden, zelfs onopvallend, is in dat licht echt wel te doen.
Dus doe wat met de tips of niet, blijf in elk geval niet zo doorjanken want volgens mij heb je advies genoeg gekregen.
En hou jij je smoel eens met je gezeur. Je hebt nog niks nuttigs gemeld dus.quote:Op woensdag 3 november 2010 19:53 schreef Jodocus1 het volgende:
Heb het nog eens nagelezen.
Dit is gewoon een troll.
Kan gewoon naar onzin.
Daarnaast is het enige wat TS doet als hij kritiek krijgt de post quoten en er eenquote:
Jonge, serieus. Ik heb gewoon een vraag. En jij hebt nog niks nuttigs gezegd. Je zit alleen maar te zeuren op mij.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:08 schreef Stante het volgende:
[..]
Daarnaast is het enige wat TS doet als hij kritiek krijgt de post quoten en er eenonder plaatsen. Lees het topic maar na.
Mijn god man, je wordt nu oprecht komisch.
QFTquote:Op woensdag 3 november 2010 20:11 schreef Rewimo het volgende:
Wees een vent, zeg tegen je ouders wat je gedaan hebt en dat er een boete komt van het CJIB. Doe niet zo moeilijk.
ICMquote:Op woensdag 3 november 2010 20:11 schreef Rewimo het volgende:
Wees een vent, zeg tegen je ouders wat je gedaan hebt en dat er een boete komt van het CJIB. Doe niet zo moeilijk.
QFTquote:Op woensdag 3 november 2010 20:04 schreef Daywalk3r het volgende:
Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.
Die vraag is beantwoord. En nu? Even serieus ts, je wilt niet bellen, je wilt niet naar Leeuwarden. Dus het enige wat je nu nog kan doen is de brief afwachten. Ik zou als ik jou was alvast je ouders inlichten. Zeg dat je een stommiteit begaan hebt, en dat je daar nu voor zal moeten boeten. Je kunt het echt beter nu zeggen dan wanneer de brief komt.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:11 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Jonge, serieus. Ik heb gewoon een vraag.
Zucht. Weet je wat, laat maar.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:11 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Jonge, serieus. Ik heb gewoon een vraag. En jij hebt nog niks nuttigs gezegd. Je zit alleen maar te zeuren op mij.![]()
Hier 5 emo.gif's voor jou:
![]()
![]()
![]()
![]()
On-Topic graag.![]()
Wederom QFT.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:18 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Die vraag is beantwoord. En nu? Even serieus ts, je wilt niet bellen, je wilt niet naar Leeuwarden. Dus het enige wat je nu nog kan doen is de brief afwachten. Ik zou als ik jou was alvast je ouders inlichten. Zeg dat je een stommiteit begaan hebt, en dat je daar nu voor zal moeten boeten. Je kunt het echt beter nu zeggen dan wanneer de brief komt.
Ik heb wel gebeld.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:18 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Die vraag is beantwoord. En nu? Even serieus ts, je wilt niet bellen, je wilt niet naar Leeuwarden. Dus het enige wat je nu nog kan doen is de brief afwachten. Ik zou als ik jou was alvast je ouders inlichten. Zeg dat je een stommiteit begaan
hebt, en dat je daar nu voor zal moeten boeten. Je kunt het echt beter nu zeggen dan wanneer de brief komt.
Ik kon dat wijf niet verstaan en ze wist het niet én ik moest een half uur aan de lijn hangen.quote:
Lul niet. Natuurlijk is dat wel toegevoegde waarde! De FOK!kers hier, waaronder ik, zijn al 6 pagina's bezig met je tips geven, of zijn ontzettend nieuwsgierig naar wat je gedaan hebt, omdat je bereid bent absurde maatregelen te treffenquote:Op woensdag 3 november 2010 16:56 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Zeur niet ik ben je niks verplicht enzo. Ook heeft het geen toevoegende waarde.
Wel hoor. Je vindt het alleen niet leuk om te lezen.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:06 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
En hou jij je smoel eens met je gezeur. Je hebt nog niks nuttigs gemeld dus.
Wat een slappe kutsmoes. Blijkbaar is het niet zo'n probleem dat je ouders het dwangbevel onder ogen krijgen dus. Wilde je dat koste wat kost voorkomen had je dat allang gerealiseerd.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:59 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ik kon dat wijf niet verstaan en ze wist het niet én ik moest een half uur aan de lijn hangen.
Whahahahahahaha, wat een heerlijke kutsmoesquote:Op woensdag 3 november 2010 20:59 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ik kon dat wijf niet verstaan en ze wist het niet én ik moest een half uur aan de lijn hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |