Dat zul je vast niet aan je zelf te danken hebbenquote:Op woensdag 3 november 2010 21:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Jongens laat maar. Opeens keert iedereen zich tegen TS.
Ik werk wel mee, maar leeuwarden is gewoon echt geen optie en ik wil het voorval niet vertellen. Daar kunnen ze niet mee omgaan. Maar laat maar ik kijk wel of ik nog een keer bel.quote:
Valt mee.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:55 schreef marcodej het volgende:
Eén voordeel: de schijt in TS' broek (en de geldboete) is zo dik dat hij het de volgende keer wel laat om de wet te overtreden.
Mijn pa pakt altijd de post enzo.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:22 schreef First het volgende:
[..]waarom controleren jouw ouders in vredesnaam jouw post nog?
Waarom ben je dan zo in paniek dat je ouders je boete niet mogen zien.quote:
Ze hoeven het niet te weten, en ik moet dan liegen. Dat is nooit leuk.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zo in paniek dat je ouders je boete niet mogen zien.
TS noemt zichzelf TSquote:Op woensdag 3 november 2010 21:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Nee. TS stelt zich aan. Als je gewoon had vertelt dat je een boete krijgt vanwege seks met je vriend in een parkje had iedereen minder fel gereageerd.quote:Op woensdag 3 november 2010 21:41 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
QFTquote:Op woensdag 3 november 2010 21:05 schreef Mikkie het volgende:
TS is bang dat ie tetsen krijgt van pappie.
Zeg gewoon nonchalant een keer tussendoor dat je een bon hebt gekregen voor fietsen zonder licht en dat ze die bij je op je kamer kunnen droppen.
Dit; ze komen er vroeg of laat toch achter.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:11 schreef Rewimo het volgende:
Wees een vent, zeg tegen je ouders wat je gedaan hebt en dat er een boete komt van het CJIB. Doe niet zo moeilijk.
Dat lijkt mij dus ook.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:19 schreef Mr_Mojo het volgende:
[..]
Dit; ze komen er vroeg of laat toch achter.
Beter nu op een moment dat jij het onder controle hebt dan later op een veel gênanter moment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |