Ja ik had em gehoord, leuk nummer.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:47 schreef belsen het volgende:
En een nieuwe single voor De koning van Katoren.
Edoch niet een van zijn beste.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik had em gehoord, leuk nummer.
Zoals gebruikelijkquote:Op donderdag 11 november 2010 20:35 schreef belsen het volgende:
[..]
Het was niet heel spannend, hoor. Hij speelde nog wel een stukje Rocking in a free world op geheel eigen wijze, maar verder was het vooral Smeets die aan het woord was.
Ik ga mee!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:51 schreef PeRi het volgende:
Volgens zn twitter lijkt ie daar gewoon aan het rondbanjeren op Noorderslag
Binnenkort weer tour heIk ga 1 april!
Kevn Kinney & Tim Knol NL TOUR
vr 29 mrt Metropool - Hengelo
za 30 mrt Muziekpodium - Bakkeveen
ma 01 apr De Unie - Rotterdam
do 04 apr Muziekgebouw Frits Philips - Eindhoven
vr 05 apr Het Huis Verloren - Hoorn
za 06 apr De Amer - Amen
zo 07 apr Roepaen - Ottersum
Hier onder andere: FOT / Portretfotografie #19 experimenteren met tegenlichtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:06 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben geen fan van Tim Knol, maar volgens mij zag ik hem laatst zijn fotografie posten in FOT, voor de echte fans hier misschien interessant
'k Heb hem al in huis via de Excelsiorsupportersclub.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:46 schreef TUFKAL het volgende:
Nieuwe album op de luisterpaal en het is goed.
Ik ook, moet hem alleen nog luisteren. Ben benieuwd!quote:Op woensdag 13 november 2013 17:21 schreef belsen het volgende:
[..]
'k Heb hem al in huis via de Excelsiorsupportersclub.
Toch vond ik Tim Knol (qua songs) en Days (qua uitvoering) beter...quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik had nog niet gezegd dat ik de nieuwste cd van Tim heel fijn vind!
Sluit ik me bij aan, al mag deze plaat er ook zeker wezen. Maar die andere twee pakte ik vaker uit de kast toen ze net uit waren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:22 schreef belsen het volgende:
[..]
Toch vond ik Tim Knol (qua songs) en Days (qua uitvoering) beter...
niet vet goed?quote:Op zondag 4 mei 2014 16:20 schreef dwerg het volgende:
Het concert afgelopen vrijdag in de Oosterpoort was steengoed!
Dat wilde ik even zeggen. Dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |