Ja ik denk het ook hoor, er is ook bijna geen plek voor meer...quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, dat denk ik wel? geen idee eigenlijk.
plus dat je dan wel oordoppen mee mag nemen, want het was nu al hard zat, zeg maar.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik denk het ook hoor, er is ook bijna geen plek voor meer...
Nouja als bv alleen Matthijs op toetsen meespeelt zal het wel meevallen, ik vond het niet echt te hard hoor en ik zat vooraan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
plus dat je dan wel oordoppen mee mag nemen, want het was nu al hard zat, zeg maar.
Proximity meet!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:06 schreef Lienekien het volgende:
Tim Knol in De Oosterpoort, afgelopen avond. Was zeer de moeite waard. Erg leuke avond gehad.
Van mijn vriendje moet ik nog vermelden dat hij het 't 'leukste concert ooit' vindt op het concert van Crowded House in de HMH van een paar jaar geleden na.
En dat zegt wel wat.
We zaten schuin achter jullie.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heel andere sfeer natuurlijk dan in Vera afgelopen december, maar ik vond het erg tof.
Waar zaten jullie ongeveer?.
Hij komt volgend jaar niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:28 schreef debuurvrouw het volgende:
...en het was echt geweldig leuk! Heel ongedwongen, mooie nummers, geweldig voorprogramma in de persoon van Pepijn Spijkerman. Ja, absoluut voor herhaling vatbaar.
Ik ga volgend jaar weer 8)
Want ik kom verder niet van 't erf
"I'll be coming back...in two years", als het goed is. Kleine tekstaanpassing.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou stom
Hij zei gister van wel anders hoor. * stampvoet*
Nee, ik ben in Leiden geweest, maar er verandert meestal niet zoveel aan die shows.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Maareuhm, jij was er dus óók gister? Wie van de 5 mensen die ik niet kende was je?
Ow, dan is het wat anders dan ik dacht.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, dit was zonder setlist,lekker freewheelen. Ik hou me er aan vast dat ie zelf echt zei, volgend jaar weer.
Misschien dan toch nog een album dit jaar.quote:Lunch en dan werken aan de opnames van de kleine komedie.
Ja ik had em gehoord, leuk nummer.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:47 schreef belsen het volgende:
En een nieuwe single voor De koning van Katoren.
Edoch niet een van zijn beste.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik had em gehoord, leuk nummer.
Zoals gebruikelijkquote:Op donderdag 11 november 2010 20:35 schreef belsen het volgende:
[..]
Het was niet heel spannend, hoor. Hij speelde nog wel een stukje Rocking in a free world op geheel eigen wijze, maar verder was het vooral Smeets die aan het woord was.
Ik ga mee!quote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:51 schreef PeRi het volgende:
Volgens zn twitter lijkt ie daar gewoon aan het rondbanjeren op Noorderslag
Binnenkort weer tour heIk ga 1 april!
Kevn Kinney & Tim Knol NL TOUR
vr 29 mrt Metropool - Hengelo
za 30 mrt Muziekpodium - Bakkeveen
ma 01 apr De Unie - Rotterdam
do 04 apr Muziekgebouw Frits Philips - Eindhoven
vr 05 apr Het Huis Verloren - Hoorn
za 06 apr De Amer - Amen
zo 07 apr Roepaen - Ottersum
Hier onder andere: FOT / Portretfotografie #19 experimenteren met tegenlichtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:06 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben geen fan van Tim Knol, maar volgens mij zag ik hem laatst zijn fotografie posten in FOT, voor de echte fans hier misschien interessant
'k Heb hem al in huis via de Excelsiorsupportersclub.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:46 schreef TUFKAL het volgende:
Nieuwe album op de luisterpaal en het is goed.
Ik ook, moet hem alleen nog luisteren. Ben benieuwd!quote:Op woensdag 13 november 2013 17:21 schreef belsen het volgende:
[..]
'k Heb hem al in huis via de Excelsiorsupportersclub.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |