Ja ik denk het ook hoor, er is ook bijna geen plek voor meer...quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, dat denk ik wel? geen idee eigenlijk.
plus dat je dan wel oordoppen mee mag nemen, want het was nu al hard zat, zeg maar.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik denk het ook hoor, er is ook bijna geen plek voor meer...
Nouja als bv alleen Matthijs op toetsen meespeelt zal het wel meevallen, ik vond het niet echt te hard hoor en ik zat vooraan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
plus dat je dan wel oordoppen mee mag nemen, want het was nu al hard zat, zeg maar.
Proximity meet!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:06 schreef Lienekien het volgende:
Tim Knol in De Oosterpoort, afgelopen avond. Was zeer de moeite waard. Erg leuke avond gehad.
Van mijn vriendje moet ik nog vermelden dat hij het 't 'leukste concert ooit' vindt op het concert van Crowded House in de HMH van een paar jaar geleden na.
En dat zegt wel wat.
We zaten schuin achter jullie.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 00:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heel andere sfeer natuurlijk dan in Vera afgelopen december, maar ik vond het erg tof.
Waar zaten jullie ongeveer?.
Hij komt volgend jaar niet.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:28 schreef debuurvrouw het volgende:
...en het was echt geweldig leuk! Heel ongedwongen, mooie nummers, geweldig voorprogramma in de persoon van Pepijn Spijkerman. Ja, absoluut voor herhaling vatbaar.
Ik ga volgend jaar weer 8)
Want ik kom verder niet van 't erf
"I'll be coming back...in two years", als het goed is. Kleine tekstaanpassing.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou stom
Hij zei gister van wel anders hoor. * stampvoet*
Nee, ik ben in Leiden geweest, maar er verandert meestal niet zoveel aan die shows.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Maareuhm, jij was er dus óók gister? Wie van de 5 mensen die ik niet kende was je?
Ow, dan is het wat anders dan ik dacht.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, dit was zonder setlist,lekker freewheelen. Ik hou me er aan vast dat ie zelf echt zei, volgend jaar weer.
Misschien dan toch nog een album dit jaar.quote:Lunch en dan werken aan de opnames van de kleine komedie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |