Roadrunner?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:30 schreef kieskleurig het volgende:
Betekent meep iets? Ik heb krijg berichtjes van iemand die regelmatig zinnen afsluit of begint met meep
Welk puntje bedoel je?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:23 schreef Neelix het volgende:
[..]
Zeg, ik mis een puntje over jou in de samenvatting
is het ookquote:Op woensdag 3 november 2010 11:34 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Voorbeeld: "Mijn cd komt in december uit, kijk er echt naar uit, meep"
Ik vind het raar
• Macondo had twee weken geleden een date met een mutsig type, werd ook niets. meepquote:Op woensdag 3 november 2010 11:33 schreef Neelix het volgende:
[..]
Je samenvatting van de afgelopen tijd bevat niets over jouw eigen activiteiten.
Ik dacht dat ik misschien een nieuwe hippe kreet gemist had ofzo, maar niet dusquote:
Doe maar niet, dan val ik ook door de mandquote:Op woensdag 3 november 2010 11:47 schreef kieskleurig het volgende:
Ik dacht dat ik misschien een nieuwe hippe kreet gemist had ofzo, maar niet dus![]()
Ik moet echt serieus iets aan mijn beoordelingsvermogen gaan doen, maak het "contact met idioten" deel nog aardig waar ook
met het mijne is niks mis. datenmeeten?quote:Op woensdag 3 november 2010 11:47 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik misschien een nieuwe hippe kreet gemist had ofzo, maar niet dus![]()
Ik moet echt serieus iets aan mijn beoordelingsvermogen gaan doen, maak het "contact met idioten" deel nog aardig waar ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op woensdag 3 november 2010 11:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
met het mijne is niks mis. datenmeeten?
Ik las echt even meepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zit diep![]()
ik weet even niet of ik nu moet lachen of huilenquote:Op woensdag 3 november 2010 11:58 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik las echt even meepen![]()
Het zit diep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op woensdag 3 november 2010 12:07 schreef macondo het volgende:
Kieskleurig, wil je even rap een date meet afspreken met JoeBravo, anders gaat hij huilen. En daar houden we hier helemáál niet van
Hmmm dan werkt het toch! Heeft ie toch je aandachtquote:Op woensdag 3 november 2010 12:52 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb het maar gevraagd, ik wil het meep mysterie opgelost hebben
maar je negeert em tenminste niet, krijgt hij ook een keer antwoord.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:06 schreef kieskleurig het volgende:
Nouja het is in ieder geval wel erg origineel, dus wat dat betreft werkt het misschien wel ja![]()
Alleen wekt het bij mij geen belangstelling voor de persoon zelf op
Meep, hij is gewoon een trendsetter.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:12 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
maar je negeert em tenminste niet, krijgt hij ook een keer antwoord.Meeeeeeeeeeep.
Zo voorspelbaar weerquote:Op woensdag 3 november 2010 13:06 schreef kieskleurig het volgende:
Nouja het is in ieder geval wel erg origineel, dus wat dat betreft werkt het misschien wel ja![]()
www.vreemdgangers.nlquote:Op woensdag 3 november 2010 13:34 schreef DollePop het volgende:
Okee, kloontje aangemaakt omdat mijn vriendin hier volgens mij ook wel eens zit en mijn originele username kent :’)… Klinkt fout en is het ook wel eigenlijk, maar daarom wel leuk en spannend om te doen maar ik zoek dus een site waar je makkelijk kunt daten zonder al teveel gedoe waar men niet direct schrikt als je al een vriendin hebt.
Zag op telegraaf een banner van http://www.q2date.nl/nl/ en dat lijkt wel prima op wat ik wil maar voordat ik ergens aan wil beginnen ben ik wel benieuwd naar ervaringen etc, iemand hier ervaring mee met die site?? Of zijn er nog andere (bekendere???) sites waar dit wel of ook mogelijk is?![]()
Oh .. ja ik weet dat het ‘fout’ is voordat iemand er over begint te zeiken, vind mijn vriendin nog steeds leuk alleen zoek wat spanning en ze staat niet echt open voor andere dingen
Ach, je bent er ten minste wel eerlijk over naar ons toe. Maar je blijft een lutser. Ga naar de hoeren of zo. Toedeledoki.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:34 schreef DollePop het volgende:
Okee, kloontje aangemaakt omdat mijn vriendin hier volgens mij ook wel eens zit en mijn originele username kent :’)… Klinkt fout en is het ook wel eigenlijk, maar daarom wel leuk en spannend om te doen maar ik zoek dus een site waar je makkelijk kunt daten zonder al teveel gedoe waar men niet direct schrikt als je al een vriendin hebt.
Zag op telegraaf een banner van http://www.q2date.nl/nl/ en dat lijkt wel prima op wat ik wil maar voordat ik ergens aan wil beginnen ben ik wel benieuwd naar ervaringen etc, iemand hier ervaring mee met die site?? Of zijn er nog andere (bekendere???) sites waar dit wel of ook mogelijk is?![]()
Oh .. ja ik weet dat het ‘fout’ is voordat iemand er over begint te zeiken, vind mijn vriendin nog steeds leuk alleen zoek wat spanning en ze staat niet echt open voor andere dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |