Geen ervaring mee, maar ik denk dat het sowieso een kwestie is van uitproberen en kijken of het is wat je zoektquote:Op woensdag 3 november 2010 13:34 schreef DollePop het volgende:
Okee, kloontje aangemaakt omdat mijn vriendin hier volgens mij ook wel eens zit en mijn originele username kent :’)… Klinkt fout en is het ook wel eigenlijk, maar daarom wel leuk en spannend om te doen maar ik zoek dus een site waar je makkelijk kunt daten zonder al teveel gedoe waar men niet direct schrikt als je al een vriendin hebt.
Zag op telegraaf een banner van http://www.q2date.nl/nl/ en dat lijkt wel prima op wat ik wil maar voordat ik ergens aan wil beginnen ben ik wel benieuwd naar ervaringen etc, iemand hier ervaring mee met die site?? Of zijn er nog andere (bekendere???) sites waar dit wel of ook mogelijk is?![]()
Oh .. ja ik weet dat het ‘fout’ is voordat iemand er over begint te zeiken, vind mijn vriendin nog steeds leuk alleen zoek wat spanning en ze staat niet echt open voor andere dingen
Als ie nou ook zo eerlijk naar haar toe is...quote:Op woensdag 3 november 2010 13:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Ach, je bent er ten minste wel eerlijk over naar ons toe. Maar je blijft een lutser. Ga naar de hoeren of zo. Toedeledoki.
Heb je misschien gelijk in..maar ben er nu nog een beetje huiverig voor. Heb weinig zin dat mn meisje er zomaar achter komt.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:40 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar ik denk dat het sowieso een kwestie is van uitproberen en kijken of het is wat je zoekt
Je doet mij een beetje denken aan dit figuur:quote:Op woensdag 3 november 2010 13:42 schreef DollePop het volgende:
[..]
Heb je misschien gelijk in..maar ben er nu nog een beetje huiverig voor. Heb weinig zin dat mn meisje er zomaar achter komt.
En ja ik ben een lutser, klootzak en verzin maar wat. So be it.
Geen ervaring, maar alleen gehoord van secondlove.nlquote:Op woensdag 3 november 2010 13:42 schreef DollePop het volgende:
[..]
Heb je misschien gelijk in..maar ben er nu nog een beetje huiverig voor. Heb weinig zin dat mn meisje er zomaar achter komt.
Dat zal een risico zijn op iedere site.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:42 schreef DollePop het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je bent toch een echte vent en geen mietje.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:42 schreef DollePop het volgende:
[..]
Heb weinig zin dat mn meisje er zomaar achter komt.
Ok. Bedankt voor die ene site. Sorry dat ik jullie lastig vielquote:Op woensdag 3 november 2010 13:46 schreef Neelix het volgende:
[..]
Geen ervaring, maar alleen gehoord van secondlove.nl
Mijn advies: ga ff lekker ergens anders om ervaringen vragen, je gaat hier weinig sympathie of ervaringen krijgen.
Hoe zou jij het eigenlijk vinden als je vriendinnetje je stiekem heeft ingeschreven en zich inmiddels al -zonder jouw medeweten- heeft laten neuken door Lamon, 3rdrock, ondergetekende en macondo?quote:Op woensdag 3 november 2010 13:46 schreef DollePop het volgende:
Volgen mij had ik beter het verhaal achterwege kunnen laten want op de veroordeling van jullie zit ik niet te wachten. Ging me vooral over ervaring(en) met die site of soort gelijke sites.....
Gast, niet in die volgordequote:Op woensdag 3 november 2010 13:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hoe zou jij het eigenlijk vinden als je vriendinnetje je stiekem heeft ingeschreven en zich inmiddels al -zonder jouw medeweten- heeft laten neuken door Lamon, 3rdrock, ondergetekende en macondo?
Wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:37 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Het is die nieuwsgierigheid he
Namen en rugnummers...quote:Op woensdag 3 november 2010 13:55 schreef kieskleurig het volgende:
Toch wel apart dat ik voor moraalridder uit werd gemaakt toen ik het niks vond om om te gaan met iemand die een relatie heeft.
Maar dat een deel van dezelfde mensen hier nu wel zo over valt
Moet je lekker zelf weten. Maar ik denk dat je altijd aan het kortste eind trekt als je met iemand omgaat die al een relatie heeft.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:55 schreef kieskleurig het volgende:
Toch wel apart dat ik voor moraalridder uit werd gemaakt toen ik het niks vond om om te gaan met iemand die een relatie heeft.
Volgens mij kwamen we er toen op uit dat een flink deel van de mensen hier ook wel iets hebben gehad met mensen in een relatie.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:55 schreef kieskleurig het volgende:
En het meisje of de jongen in kwestie waar jij iets mee had, was niet actief naar jou of een soortgelijke aan het zoeken?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:01 schreef Neelix het volgende:
[..]
Volgens mij kwamen we er toen op uit dat een flink deel van de mensen hier ook wel iets hebben gehad met mensen in een relatie.
Myself included en ik ben er niet trots op. Maar ik vind het anders als de persoon in kwestie een relatie heeft en dan actief op zoek gaat.
Nee, nu draai je het om. Het is niet mijn/jouw probleem als je date met iemand die een relatie heeft. Jij hebt geen enkele verantwoording dan naar wie dan ook.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:55 schreef kieskleurig het volgende:
Dan date je toch met de "persoon" die hier nu zo veroordeeld wordt?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, nu draai je het om. Het is niet mijn/jouw probleem als je date met iemand die een relatie heeft. Jij hebt geen enkele verantwoording dan naar wie dan ook.
Als jij een relatie hebt met iemand en je gaat zelf actief op zoek naar wat buiten de deur, dán ben je fout bezig.
Nee. Wij kenden elkaar van vroeger, kwamen elkaar toevallig tegen en toen gebeurde er iets.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:03 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
En het meisje of de jongen in kwestie waar jij iets mee had, was niet actief naar jou of een soortgelijke aan het zoeken?
Was ik niet bij iig.quote:Op woensdag 3 november 2010 13:55 schreef kieskleurig het volgende:
Ja. Maar dat ben ik zelf toch niet? Ik heb ook tegen diegene waar ik toen wat dates mee had gezegd wat ik denk hoor. Wat ze er verder mee doet moet ze zelf weten.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:06 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dan date je toch met de "persoon" die hier nu zo veroordeeld wordt?
Dank voor dit inzicht, het blijf interessant dat menselijk moraal.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:06 schreef Neelix het volgende:
[..]
Nee. Wij kenden elkaar van vroeger, kwamen elkaar toevallig tegen en toen gebeurde er iets.
De hele situatie is flink wat complexer dan ik het hier voor doe komen, en zoals ik al zei, ik ben er niet trots op en ga me ook geen tweede keer meer aan die steen stoten.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Dank voor dit inzicht, het blijf interessant dat menselijk moraal.
omg, hoe oud is hij? 10?quote:Op woensdag 3 november 2010 14:29 schreef kieskleurig het volgende:
"Hahaha, het is een leuk woord he, geeft aan dat ik een snelle jongen ben meep ;-)"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |