1 2 3 4 5 6 7 | rood (2xgeel) 3 punten rood (direct) 4 punten pleister/blessure tegenspeler 1 punt bonus veroorzaken pleister 1 punt bonus veroorzaken blessure 3 punten geen kaarten/blessures tegenstander -3 punten |
Donequote:Op maandag 1 november 2010 14:15 schreef ScudRaket het volgende:
Misschien dat de TT [Hattrick] kan krijgen
Thnks!quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 10:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja wrijf t r maar in dat ik geen 1e meer sta....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Nou staat er bijna 3x onder elkaar de stand en nog weet je t niet goed te zien.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:11 schreef Xummon het volgende:
woei, 5 punten los van possie,
nu hopen dat mijn mannen niet verslappen
quote:Op woensdag 3 november 2010 17:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou staat er bijna 3x onder elkaar de stand en nog weet je t niet goed te zien.
21-17= 5
[..]
21-17=
[..]
21-17=
Heel goed.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Even samenvattend, begrijp ik nu goed dat Possie nu niet meer bovenaan staat, maar met 21-17 punten achterstand op de 2e plek??
hail to the king babyquote:Op woensdag 3 november 2010 23:01 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Dank voor de opheldering heren. Ik was er na alle commotie hierboven niet meer helemaal zeker van wie er eerste stond en met hoeveel punten dus ik dacht: "Ik vraag het maar even voor het geval er nog meer zijn die zich af vragen of Possie nog bovenaan staat of dat er toch iemand het lef heeft gehad om hem van de troon te stoten.."
en das kaart 2quote:In de 85e minuut viel Thomas Paquin van Elsloo op de rand van het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Thomas Paquin resoluut een gele kaart voor een schwalbe
Dan is t idd erg spannend. Gelukkig heeft Armageddon een wo en dus geen punten.quote:
morgen gewoon de eindstandquote:
+4quote:Elsloo moest in de 22e minuut met een man minder door, omdat Santiago Sánchez rood kreeg na een zware, volkomen onnodige overtreding.
Zeker bedankt voor de top organisatie!!quote:Op maandag 15 november 2010 08:10 schreef MrMoon het volgende:
Scud bedankt voor de goede organisatie...
Winnaars gefeliciteerd..
quote:LFJ Breda Netherlands (207881)
Noord-Brabant, VII.264
quote:Op zondag 28 november 2010 15:19 schreef Xummon het volgende:
ik schrijf me uiteraard alvast in voor komend seizoenn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |