Dus ?quote:De gezondheid van Hattrick voor zover bekend
Game engine
Gestopt
Transfers
Gestopt
Forum
Niks aan de hand
Servers
Niks aan de hand
...en als er toch iets aan de hand lijkt, rapporteer dat dan
Dat is toch alleen als de hele site down is?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:29 schreef DutchieBre het volgende:
Ja, het is weer over. jeeuj, nu is mijn supporteeschap weer met 8 minuten verlengd ofzo
Eens kijken of Argentinië beschikbaar is.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:32 schreef Drassss het volgende:
Morgen weer het gevecht met de vlaggetjes. Ik kijk er nu alweer naar uit
Hehe denk het wel.quote:Op woensdag 3 november 2010 15:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Eens kijken of Argentinië beschikbaar is.
Hoe doen jullie dat met de vlaggetjes?quote:Op woensdag 3 november 2010 15:32 schreef Drassss het volgende:
Mij kunnen die vlaggetjes gestolen worden...quote:Op woensdag 3 november 2010 16:24 schreef Swennus het volgende:
Hoe doen jullie dat met de vlaggetjes?
Wat ik altijd doe is het land opzoeken welke ik nog moet.. Vervolgens daag ik de managers uit die online zijn ( supporters ), omdat die altijd een melding krijgen wanneer ze uitgedaagd worden. Voor de rest is het hopen en geduld hebben. Wil daar nu net mijn probleem liggenquote:Op woensdag 3 november 2010 16:24 schreef Swennus het volgende:
[..]
Zoeken jullie gewoon door het desbetreffende land en nodigen willekeurig mensen uit?
of zijn er ook andere mogelijkheden. Want de kans dat er wat uit de oefenpot komt is vrij klein volgens mij
Pff, ik ben al aan het knokken voor vlaggetjes sinds ik uit de beker lig, maar heb nog niks gewonnenquote:Op woensdag 3 november 2010 15:32 schreef Drassss het volgende:
Ligt eraan hoe groot het land is wat je wil...quote:Op woensdag 3 november 2010 16:24 schreef Swennus het volgende:
[..]
Zoeken jullie gewoon door het desbetreffende land en nodigen willekeurig mensen uit?
of zijn er ook andere mogelijkheden. Want de kans dat er wat uit de oefenpot komt is vrij klein volgens mij
Ja, jij zit al op 84.. Ik pas op 76 dus ik kan er nog wel een aantal vinden denk ik.quote:Op woensdag 3 november 2010 16:34 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Pff, ik ben al aan het knokken voor vlaggetjes sinds ik uit de beker lig, maar heb nog niks gewonnen
Bij 200 actieve gebruikers wordt het best moeilijk...
Houden zo! Schitterend getal!quote:Op woensdag 3 november 2010 16:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, jij zit al op 84.. Ik pas op 76 dus ik kan er nog wel een aantal vinden denk ik.
Nee, als ik nog een vlaggetje kan pakken kom ik op 85, das pas een goed jaar!quote:
quote:Op woensdag 3 november 2010 17:50 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Nee, als ik nog een vlaggetje kan pakken kom ik op 85, das pas een goed jaar!
Wat een broekkies!quote:
Nee joh! Ik ben gelukkig nog niet zo oud als Possie!quote:Op woensdag 3 november 2010 18:24 schreef Drassss het volgende:
Flap jij bent al gestopt bij vlaggetje 34 ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |