quote:Op maandag 1 november 2010 12:43 schreef joeykirsten het volgende:
Hoi Fokkers,
In mijn vrije tijd stel ik computers samen voor mensen die het zelf niet kunnen, of geen tijd voor hebben
Hier vraag ik een kleine tegemoetkoming voor van 10 euro.
Ik heb al een nieuwe computer vanaf 250 euro. Alle soorten en maten stel ik samen
DM of mail naar joeyhagenaar@gmail.com bij interesse en vragen
quote:Op maandag 1 november 2010 12:45 schreef donroyco het volgende:
Kun je ook mijn toekomstige vriendin samenstellen?
Hoeveel geheugen moet erin?quote:Op maandag 1 november 2010 12:45 schreef donroyco het volgende:
Kun je ook mijn toekomstige vriendin samenstellen?
Genoeg.quote:
laat mij lekker computers samenstellen johquote:Op maandag 1 november 2010 12:48 schreef Kandijfijn het volgende:
Waarom ga je niet in de supermarkt werken zoals alle 15 jarigen
quote:Op maandag 1 november 2010 12:48 schreef Kandijfijn het volgende:
Waarom ga je niet in de supermarkt werken zoals alle 15 jarigen
Ik kan zelf mijn pc wel samenstellen en bouwenquote:Op maandag 1 november 2010 12:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
-post.
Zonder Joeykirstens had jij momenteel geen computer gehad.
vroeger kwam ik me bed niet uit als ik op bouwen geen 100 euro kon verdienen minimaalquote:Op maandag 1 november 2010 12:51 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik kan zelf mijn pc wel samenstellen en bouwenDat kan iedereen ongeveer die niks mankeert.
Maar voor 10 euro pc-tjes samenstellen zet natuurlijk geen zoden aan de dijk :p
en je ligt nu nog steeds in bed?quote:Op maandag 1 november 2010 12:52 schreef T42 het volgende:
[..]
vroeger kwam ik me bed niet uit als ik op bouwen geen 100 euro kon verdienen minimaal
..................... ook even ontopic, is er op fok een forum met diensten?quote:
Hij is waarschijnlijk slimmer, besteld her en der onderdelen eventueel 2e hands en verkoopt ze als pc met winstmarge door. Dat is althans wat mijn broertje dood en hij heeft een leuke hobby en verdiend wel wat meer dan 10tje per pc.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |