Net op de lijst gezet om te gaan luisteren binnenkortquote:Op maandag 1 november 2010 11:11 schreef Seam het volgende:
Ik vind het niet zo speciaal. Het is wel aardig hoor maar dan vind ik Susanne Sundfør - The Brothel toch mooier.
Laat maar weten wat je ervan vindquote:Op maandag 1 november 2010 11:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Net op de lijst gezet om te gaan luisteren binnenkortBen benieuwd. De korte reviews op rateyourmusic klonken interessant.
Ik wacht op het topic van pfaf voor ik m'n echte lijst op volgorde en zo neerzet.quote:Op maandag 1 november 2010 11:25 schreef friekin_ het volgende:
Vandaag (of morgen; morgen dus) zet ik mijn lijstje ook wel overzichtelijk neer.
Precies. Ik heb op RYM al wel een soort van tijdelijke volgorde gemaakt maar daar zitten nog albums tussen die ik pas 1x of de helft van heb geluisterd.quote:Op maandag 1 november 2010 12:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik wacht op het topic van pfaf voor ik m'n echte lijst op volgorde en zo neerzet.
Maar dan ook nog pas over een week of 6.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Hm, ik weet niet of ik echt een lijst kan gaan maken. Volgens mij heb ik dit jaar nog niet heel veel albums gehoord die ik de moeite waard vind. Kan nog komen, maar kan ook zijn dat ik albums pas veel later luister of ontdek.quote:Op maandag 1 november 2010 12:02 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik wacht op het topic van pfaf voor ik m'n echte lijst op volgorde en zo neerzet.
Maar dan ook nog pas over een week of 6.
Dat masteren zou nog wel eens een tijdje kunnen gaan duren. Ik verwacht dat het album laatste week van december komt. Of net voor de kerst.quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:29 schreef Maisnon het volgende:
Misschien komt Fleet Foxes ook nog met een album tegen het einde van het jaar.
Dat zou wel echt gaaf zijn
Ik had gelezen eind januari 2011. Anywayyy mijn top lijstje van dit jaar (en dan moet ik nog een hoop luisteren uit dit en het vorige topic)quote:Op dinsdag 2 november 2010 13:29 schreef Maisnon het volgende:
Misschien komt Fleet Foxes ook nog met een album tegen het einde van het jaar.
Dat zou wel echt gaaf zijn
Deel het ons.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:30 schreef Seam het volgende:
The Ocean komt toch nog in mijn top 10 met AntropocentricWat een meevaller is dat album.
Ken je The Ocean niet? In 2007 hadden ze een metal meesterwerk afgeleverd met Precambrian. Een concept plaat over het ontstaan van de wereld. Magistraal combineerde ze klassieke muziek met progressieve sludge. Eerder dit jaar verscheen Heliocentric, de opvolger, maar die viel enorm tegen. Pretentieus en de nieuwe zanger deed weinig goeds. Gelukkig was het het eerste deel, Antropocentric is nu gelekt. Dat album ligt me onmiddellijk en ik kan nog niet zeggen of het Precambrian evenaart, maar het is gelukkig weer in de buurt van hun eerdere briljante album.quote:
Hmm, nee ken het nietquote:Op woensdag 3 november 2010 18:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Ken je The Ocean niet? In 2007 hadden ze een metal meesterwerk afgeleverd met Precambrian. Een concept plaat over het ontstaan van de wereld. Magistraal combineerde ze klassieke muziek met progressieve sludge. Eerder dit jaar verscheen Heliocentric, de opvolger, maar die viel enorm tegen. Pretentieus en de nieuwe zanger deed weinig goeds. Gelukkig was het het eerste deel, Antropocentric is nu gelekt. Dat album ligt me onmiddellijk en ik kan nog niet zeggen of het Precambrian evenaart, maar het is gelukkig weer in de buurt van hun eerdere briljante album.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |