Nja ik wil eigenlijk gewoon Martijn als naam zoals ik altijd al hadquote:Op maandag 1 november 2010 10:35 schreef ReMcOrE het volgende:
alleen de eerste letter van je achternaam wil je er ook niet invullen?
ik heb er vertrouwen in dat Patrick dat wel goed regelt allemaalquote:Op maandag 1 november 2010 10:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weet natuurlijk niet precies wat voor mafkees het is, maar er zijn mensen die het niet waarderen als je de politie hun naam geeft
dan vul je "." in bij je achternaam (als dat kan), dan krijg je "Martijn."quote:Op maandag 1 november 2010 10:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nja ik wil eigenlijk gewoon Martijn als naam zoals ik altijd al had.
ninja edit skills... check!quote:
Whehequote:Op maandag 1 november 2010 10:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ninja edit skills... check!
multi quote skills... check!
multi multi quote skillz... check!
Ja dat heb ik nuquote:Op maandag 1 november 2010 10:39 schreef ReMcOrE het volgende:
dan vul je "." in bij je achternaam (als dat kan), dan krijg je "Martijn."
jij hebt vast andere skills...quote:
ik meen me te herinneren dat ik mensen in m'n lijst heb die alleen hun voornaam hebbenquote:
LaPo hunting skillsquote:Op maandag 1 november 2010 10:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij hebt vast andere skills...
[..]
ik meen me te herinneren dat ik mensen in m'n lijst heb die alleen hun voornaam hebbenbenieuwd hoe hun dat dan voor elkaar hebben gekregen...
Het is inmiddels gelukt, HIER gewoon alles heel streng instellen.quote:Op maandag 1 november 2010 10:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik meen me te herinneren dat ik mensen in m'n lijst heb die alleen hun voornaam hebbenbenieuwd hoe hun dat dan voor elkaar hebben gekregen...
owja, how could i forgetquote:
vanavond maar eens even naar kijken!!quote:Op maandag 1 november 2010 10:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het is inmiddels gelukt, HIER gewoon alles heel streng instellen.
http://www.filehippo.com/download_msn_messenger/7858/quote:Op maandag 1 november 2010 10:48 schreef Redbaron het volgende:
Dat nieuwe WLM is idd ruk, maar ik zou niet weten hoe ik de oude versie terug krijg
Maar als ik die installeer begint windhoos dan niet te zeiken dat t onmogelijk is omdat er al een nieuwe versie is...quote:Op maandag 1 november 2010 10:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
http://www.filehippo.com/download_msn_messenger/7858/
Dan moet je even met iets van CCleaner je register schoonmakenquote:Op maandag 1 november 2010 10:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Maar als ik die installeer begint windhoos dan niet te zeiken dat t onmogelijk is omdat er al een nieuwe versie is...
quote:Op maandag 1 november 2010 10:51 schreef Intelligence het volgende:
Ey David, werk je nog bij de Mac?
oei, handigquote:Op maandag 1 november 2010 10:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
http://www.filehippo.com/download_msn_messenger/7858/
Ja dat lijkt me nogal logisch, verwijderen, ccleaner (Of zwaarder) en dan opnieuw proberen.quote:Op maandag 1 november 2010 11:00 schreef Redbaron het volgende:
waar ik dus al bang voor was, de oude versie kan ik niet herinstalleren zonder de nieuwe eerst te verwijderen
Ja, mijn tip werd ook al niet gewaardeerd ofzoquote:Op maandag 1 november 2010 11:01 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me nogal logisch, verwijderen, ccleaner (Of zwaarder) en dan opnieuw proberen.
Uhu.. PC wordt er ook sneller door, doordat het register schoon wordt gemaaktquote:Op maandag 1 november 2010 11:04 schreef ReMcOrE het volgende:
CCleaner is een vet handig programma, daar ben ik al een tijdje achter
Mwa ... dat is tegenwoordig met 7 wel te verwaarlozen hoor, XP maakte er nogal een bende van bij 7 valt dit mee.quote:Op maandag 1 november 2010 11:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Uhu.. PC wordt er ook sneller door, doordat het register schoon wordt gemaakt
Ik draai nog Win98quote:Op maandag 1 november 2010 11:06 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mwa ... dat is tegenwoordig met 7 wel te verwaarlozen hoor, XP maakte er nogal een bende van bij 7 valt dit mee.
i-de-aalquote:Op maandag 1 november 2010 11:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu.. PC wordt er ook sneller door, doordat het register schoon wordt gemaakt
Dan installeer je dat.quote:
mijn laptop heeft Vista, maar heb de klassieke Windhoos-lookquote:Op maandag 1 november 2010 11:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ghgehehe
Nee, ik werk met Vista op m'n eigen pc, Win7 op de laptop
Vind juist die Vista look wel erg tofquote:Op maandag 1 november 2010 11:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn laptop heeft Vista, maar heb de klassieke Windhoos-look
binnenkort maar eens proberen of ik er toch niet aan kan wennenquote:Op maandag 1 november 2010 11:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind juist die Vista look wel erg tof
Whehehequote:Op maandag 1 november 2010 11:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
binnenkort maar eens proberen of ik er toch niet aan kan wennen
Dat gebruikte ik ook toen ik groep 8 zatquote:Op maandag 1 november 2010 11:18 schreef Redbaron het volgende:
Ik had met xp windowblinds draaien...veul mooier
Maar het was wel mooierquote:Op maandag 1 november 2010 11:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat gebruikte ik ook toen ik groep 8 zat!
Gebruik m'n pc dan ook niet veel meerquote:Op maandag 1 november 2010 11:18 schreef Mdrop het volgende:
Ik snap niet dat je nog Vista wilt gebruiken, Win7 kan je pc/laptop dan ook goed aan en loopt vele malen stabieler van Vista.
linkje naar Win7?quote:Op maandag 1 november 2010 11:18 schreef Mdrop het volgende:
Ik snap niet dat je nog Vista wilt gebruiken, Win7 kan je pc/laptop dan ook goed aan en loopt vele malen stabieler van Vista.
quote:Op maandag 1 november 2010 11:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kopie van een topic
http://anonym.to/?http://paste2.org/p/1066363
Ja ultimate met updates tot augustus 2010.quote:Op maandag 1 november 2010 11:32 schreef ReMcOrE het volgende:
en dat is gewoon een standaard Win7 versie?
thanks! had tijdje terug Office 2010 ook al binnengehaald, moet ik er ook nog steeds opzettenquote:Op maandag 1 november 2010 11:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja ultimate met updates tot augustus 2010.
Die zag ik eerst niet staanquote:Op maandag 1 november 2010 11:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom staat er (hopelijk) bij?
quote:Op maandag 1 november 2010 11:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die zag ik eerst niet staan
quote:Op maandag 1 november 2010 12:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Daar komen de "DE DUITSERS VALLEN AAN!@!!Q@#@"-topics weer
wel grappig dat de Duiters telkens op eerste maandag van de maand komenquote:Op maandag 1 november 2010 12:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Daar komen de "DE DUITSERS VALLEN AAN!@!!Q@#@"-topics weer
Zou wel slim van een land zijn om ons op de eerste maandag van de maand om 12u binnen te vallenquote:Op maandag 1 november 2010 12:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel grappig dat de Duiters telkens op eerste maandag van de maand komen
precies! laat ze dit dan maar niet lezenquote:Op maandag 1 november 2010 12:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zou wel slim van een land zijn om ons op de eerste maandag van de maand om 12u binnen te vallen
Dat valt heel gauw op hoorquote:Op maandag 1 november 2010 12:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zou wel slim van een land zijn om ons op de eerste maandag van de maand om 12u binnen te vallen
Maar dan staan ze al in Den Haagquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 12:07 schreef ReMcOrE het volgende:
Precies! laat ze dit dan maar niet lezen
quote:Op maandag 1 november 2010 12:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar dan staan ze al in Den Haag
dit zijn 2 duiters?quote:Op maandag 1 november 2010 12:21 schreef Intelligence het volgende:
Ah mijn Golf gespot
[ afbeelding ]
Dit zijn 2 duitsers
VR6-blok in een standaard cabrio ingehangen? en de link VW - Duits had ik inderdaad moeten leggenquote:Op maandag 1 november 2010 12:25 schreef Intelligence het volgende:
VW = DUITS!
Gespot bij een ander VW Forum lid voor de deur, Sharon werkt daar in de straat, en die had de Golf die dag ff meeEn ze mag m van mij niet parkeren op plekken waar andere mensen met deuren open slaan haha. Ik haat parkeervakken aangezien huismoeders niet opletten met het openen van hun deuren. Dus of ik parkeer altijd dubbel, of hij gaat een eindje verderop op een plek waar niemand m ernaast parkeert. In dit geval dus bij VW Forum lid voor de deur.
Die cabrio is overigens een VR6
whahahahahaquote:Op maandag 1 november 2010 12:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Komt er net een wethouder naar me toe: "ik hoorde dat jij van hardrock en metal houdt?"
Ik: Joah
Hij: noem eens wat bands?
Ik: Iron Maiden, AC/DC, Black Sabbath...
Hij: Wat een rustige muziek man, Slayer is vet
Vent is 55 ofzo
Ach, is maar goed ook dat er smaakverschillen zijn. Anders werd het wel heel druk bij concerten van die ene band die iedereen leuk vindtquote:
Klopt.quote:Op maandag 1 november 2010 12:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ach, is maar goed ook dat er smaakverschillen zijn. Anders werd het wel heel druk bij concerten van die ene band die iedereen leuk vindt
En hij heeft nog gelijk ook nogquote:Op maandag 1 november 2010 12:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Komt er net een wethouder naar me toe: "ik hoorde dat jij van hardrock en metal houdt?"
Ik: Joah
Hij: noem eens wat bands?
Ik: Iron Maiden, AC/DC, Black Sabbath...
Hij: Wat een rustige muziek man, Slayer is vet
Vent is 55 ofzo
Ik moest me lachenquote:Op maandag 1 november 2010 12:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
En hij heeft nog gelijk ook nog
Moal wat aans, toch?quote:Op maandag 1 november 2010 13:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
BRUSSEL - In het Belgische Sint-Truiden heeft een man maandag een vrouw op straat de keel doorgesneden. Voorbijgangers waarschuwden de hulpdiensten, maar de vrouw bleek niet meer te redden.
© ANPDe man probeerde daarop zelfmoord te plegen, door het mes in zijn eigen keel te steken, maar dat mislukte. Hij is zwaargewond naar een ziekenhuis gebracht. Hij is gearresteerd.
Volgens de politie was de man de partner van het slachtoffer. Ze zouden kort ervoor ruzie hebben gekregen. Het parket van Hasselt stelt een onderzoek
Like, wtf
Ik moet leren... Maar ik wil even helemaal niks doen en dat lukt aardigquote:Op maandag 1 november 2010 13:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Sanshine![]()
helemaal niks (om) te doen?
en slecht geslapen?
ik heb de komende 1,5 maand ook 4 bonustentamens, daar moet ik nog ff flink voor aan de studie!quote:Op maandag 1 november 2010 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet leren... Maar ik wil even helemaal niks doen en dat lukt aardigEn ik heb heel goed geslapen, daarom snap ik niet waarom ik zo moe ben.. Denk dat 't door de wintertijd komt of zo
En hoi
zoveel doe ik er toch niet mee, dus laat hem wel staanquote:Op maandag 1 november 2010 13:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iedereen de hyve al verwijderd?
Schijnt op Twitter () een hype te zijn
Ik had voor die hype (welke hype?quote:Op maandag 1 november 2010 13:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, ik las er net iets overquote:Op maandag 1 november 2010 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had voor die hype (welke hype?) al geen hyves meer.
yeah, sure...quote:Op maandag 1 november 2010 14:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Verkapte "wie-voegt-me-toe"-post
dat plaatje is bedoeld als onderbouwing van jouw TT, waarin je stelt dat je hoopt dat Twente Bremen van de mat gaat spelen morgenavond; en gezien de stand op de ranglijst + de wedstrijd van afgelopen weekend, is dat een redelijke verwachting...quote:Op maandag 1 november 2010 14:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zal nog eens een FCT-TT maken___
Verder had je er zeker geen zeikerige bijbedoelingen bij?quote:Op maandag 1 november 2010 14:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat plaatje is bedoeld als onderbouwing van jouw TT, waarin je stelt dat je hoopt dat Twente Bremen van de mat gaat spelen morgenavond; en gezien de stand op de ranglijst + de wedstrijd van afgelopen weekend, is dat een redelijke verwachting...
Nee, al die mensen met een afkeer richting de Telegraafquote:Op maandag 1 november 2010 13:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
ik heb je niet uitgelachen, niet gesmst en geen PM gestuurd...quote:Op maandag 1 november 2010 14:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Verder had je er zeker geen zeikerige bijbedoelingen bij?
Zoals al die mofo's die mij ineens moesten smsen en/of uitlachten
Schoont je computer 'wat' op, verwacht er geen wonderen van, een nieuwe installatie is beter.quote:Op maandag 1 november 2010 14:20 schreef omearos het volgende:Wat is CCleaner? Ik moet volgens mij gewoon windows opnieuw installeren, geeft zo vaak kuren
al bij het opstarten soms blauw scherm of andere error
Maar het plaatje was wel voor mijquote:Op maandag 1 november 2010 14:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb je niet uitgelachen, niet gesmst en geen PM gestuurd...
dus nee, ik had geen zeikerige bijbedoelingen!
CCleaner kun je gebruiken om cookies etc. te verwijderen, maar ook om je register op te schonenquote:Op maandag 1 november 2010 14:20 schreef omearos het volgende:
Hoi
Wat is CCleaner? Ik moet volgens mij gewoon windows opnieuw installeren, geeft zo vaak kurenal bij het opstarten soms blauw scherm of andere error
ja, jij hebt de TT gemaakt toch?quote:Op maandag 1 november 2010 14:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar het plaatje was wel voor mij
Tuurlijk. Niet meer dan terecht overigensquote:Op maandag 1 november 2010 14:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Verder had je er zeker geen zeikerige bijbedoelingen bij?
Zoals al die mofo's die mij ineens moesten smsen en/of uitlachten
maar het is wel heel toevallig dat je net na deze overwinnig met een FCT-TT komtquote:Op maandag 1 november 2010 14:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, omdat ik daarop hoop. Niet omdat ze wonnen van ons.
Omdat die wedstrijd deze week ook is?quote:Op maandag 1 november 2010 14:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar het is wel heel toevallig dat je net na deze overwinnig met een FCT-TT komt
Computer schoon ik zelf vaak wel op, registry niet. Maar denk dat een nieuwe instal effectiever gaat zijnquote:Op maandag 1 november 2010 14:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
CCleaner kun je gebruiken om cookies etc. te verwijderen, maar ook om je register op te schonen
Stiekem is het gewoon een verkapte 'Laat ik maar een pro-Twente TT nemen om te verhullen dat ik Twente haat omdat ze ons hebben verslagen' TTquote:Op maandag 1 november 2010 14:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, omdat ik daarop hoop. Niet omdat ze wonnen van ons.
Ik haat Twente absoluut nietquote:Op maandag 1 november 2010 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stiekem is het gewoon een verkapte 'Laat ik maar een pro-Twente TT nemen om te verhullen dat ik Twente haat omdat ze ons hebben verslagen' TT![]()
![]()
Lees nu eens PI'squote:Op maandag 1 november 2010 14:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik haat Twente absoluut niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 1 november 2010 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees nu eens PI'sOoh okéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op maandag 1 november 2010 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stiekem is het gewoon een verkapte 'Laat ik maar een pro-Twente TT nemen om te verhullen dat ik Twente haat omdat ze ons hebben verslagen' TT![]()
![]()
Gebruik wel meerder wallpapers, maar een filmpje lijkt me te veel van het goede.quote:Op maandag 1 november 2010 14:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
bij windows 7 kun je ook dreamscene installeren, dan kun je gewoon een filmpje als bureaublad achtergrond gebruiken welliswaar zonder geluid maar is best grappig![]()
![]()
Dat is sowieso efficiënter idd.quote:Op maandag 1 november 2010 14:29 schreef omearos het volgende:
Computer schoon ik zelf vaak wel op, registry niet. Maar denk dat een nieuwe instal effectiever gaat zijn
Kan het wel hebben hoorquote:Op maandag 1 november 2010 14:45 schreef Redbaron het volgende:
Al dat gezeik op David
Hij heeft eens een Twente TT en nog ist niet goed..
Daarbij wint Werder toch
Gelukkig heb jij WEL door dat het een grap isquote:Op maandag 1 november 2010 14:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan het wel hebben hoor
Interesseert me vrij weinig. Liever FCT dat ons verslaat, al is het 9-0, dan verliezen van Ajax
Jewaquote:Op maandag 1 november 2010 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij WEL door dat het een grap is
Ach ja, puberaaltjes zitten er altijd tussen.quote:Op maandag 1 november 2010 14:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jewa
Had natuurlijk liever gehad dat wij wonnen. Maar het is niet anders. Vind het alleen zo enorm puberaal dat er dan zonodig uitgelachen moet worden.
Dat is het ook, ik kom uit Almelo, Twente en die supporters kijken mij raar aan waarom ik niet sta te juichen als er gescoord word..quote:Op maandag 1 november 2010 14:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jewa
Had natuurlijk liever gehad dat wij wonnen. Maar het is niet anders. Vind het alleen zo enorm puberaal dat er dan zonodig uitgelachen moet worden.
AJAX - AJAX - AJAX!!!quote:Op maandag 1 november 2010 14:52 schreef Redbaron het volgende:
Dat is het ook, ik kom uit Almelo, Twente en die supporters kijken mij raar aan waarom ik niet sta te juichen als er gescoord word..
Ik vin het allemaal best wie er ook kampioen word, zolang het Ajakkes maar niet is
opgeknapt?quote:Op maandag 1 november 2010 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En weer terug, half uurtje sjouwen vond ik wel genoeg
Kunj mij niet ff helpen spul versjouwen naar Grenoble??quote:Op maandag 1 november 2010 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En weer terug, half uurtje sjouwen vond ik wel genoeg
Nee, moet er echt even van bijkomenquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, moet er echt even van bijkomen
quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 15:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
dit jaar t/m oktober
191 (200) 10635 Drizzt_DoUrden
quote:
Wat 'n bultquote:Op maandag 1 november 2010 15:21 schreef ReMcOrE het volgende:
Maandcijfers oktober 2010
379 (221) 00679 ReMcOrE
679 posts in oktober, maar dus wel 158 plaatsen gezakt t.o.v. september
Wat zeiden ze ook alweer over ambtenaren?quote:Op maandag 1 november 2010 15:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
433 (129) 00585 -_Guitarist_-
En;
088 (078) 15646 -_Guitarist_-
quote:Op maandag 1 november 2010 15:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wat zeiden ze ook alweer over ambtenaren?
Niet donker blauw?quote:Op maandag 1 november 2010 16:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanavond ga ik afscheid nemen van mn blonde haren, en wordt ik een brunette!
Nee, dat ga ik de volgende keer proberen denk ik..quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 16:16 schreef ReMcOrE het volgende:
de maandag is best snel gegaan tot nu toe
Kijk, een beetje afwisseling kan geen kwaadquote:Op maandag 1 november 2010 16:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, dat ga ik de volgende keer proberen denk ik..
quote:Op maandag 1 november 2010 16:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kijk, een beetje afwisseling kan geen kwaad.
http://twitter.com/#!/SlNTERKLAAS/status/29364307597
quote:Op maandag 1 november 2010 16:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanavond ga ik afscheid nemen van mn blonde haren, en wordt ik een brunette!
quote:Op maandag 1 november 2010 16:20 schreef Mdrop het volgende:
Ahaha! Geniaal!quote:Op maandag 1 november 2010 16:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kijk, een beetje afwisseling kan geen kwaad.
Brokken?quote:Op maandag 1 november 2010 17:53 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga m'n voer ook maar eens naar binnen werken
brokken bloemkoolquote:
jupquote:
Ja. Als ik Wouter was zou ik naar ons toe gaanquote:
wanneer moet je werken?quote:Op maandag 1 november 2010 18:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Als ik Wouter was zou ik naar ons toe gaan
Uhu. Bij mij sowieso niet, werk stiekem niet bij de Mcquote:Op maandag 1 november 2010 18:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Als ik Wouter was zou ik naar ons toe gaan
Dat is idd een beter plan!quote:Op maandag 1 november 2010 18:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ga zaterdag weer beginnen met rijlessen, beter plan
Nog niet, nee.quote:Op maandag 1 november 2010 18:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu. Bij mij sowieso niet, werk stiekem niet bij de Mc
quote:
Boefje!quote:
's avonds?quote:
hmm, dan heb ik geen tijdquote:
Ja, wel okee!quote:
Nice!quote:Op maandag 1 november 2010 18:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, wel okee!![]()
Afgelopen week 2 tentamens gehad, ben heeeel benieuwd wat voor een cijfers ik terug krijg
Ja best wel. Maar gezien de manier waarop misschien ook niet. Maar ik wil het er in ToF verder niet over hebbenquote:
Ja, wel okeequote:Op maandag 1 november 2010 18:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nice!
Goed gevoel over?
Hoe is het met je Bf?
Oké. Snap ikquote:Op maandag 1 november 2010 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja best wel. Maar gezien de manier waarop misschien ook niet. Maar ik wil het er in ToF verder niet over hebben
logisch. Sterktequote:Op maandag 1 november 2010 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja best wel. Maar gezien de manier waarop misschien ook niet. Maar ik wil het er in ToF verder niet over hebben
jammer Sanquote:
yup, donderdag. In haar huis, zij is gearresteerd, het stel schijnt elkaar regelmatig te mishandelen. (collega van me woont in die straat, kwam donderdag nogal opgewonden op het werk)quote:Op maandag 1 november 2010 19:28 schreef Assiej het volgende:
Ik hoorde dat er in Almelo een man is vemoord door een expartner(vrouw) met een Hamer??
Sick
Sickquote:Op maandag 1 november 2010 19:34 schreef omearos het volgende:
[..]
yup, donderdag. In haar huis, zij is gearresteerd, het stel schijnt elkaar regelmatig te mishandelen. (collega van me woont in die straat, kwam donderdag nogal opgewonden op het werk)
Wtfquote:Op maandag 1 november 2010 19:34 schreef omearos het volgende:
[..]
yup, donderdag. In haar huis, zij is gearresteerd, het stel schijnt elkaar regelmatig te mishandelen. (collega van me woont in die straat, kwam donderdag nogal opgewonden op het werk)
Een goedgeplaatste mep kan voldoende zijn...quote:Op maandag 1 november 2010 19:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
Sick
Wat zal zij dan gemept hebben met die hamer
yak
van die hamer is nog niet zeker, voor zover ik weet. Dat is een gerucht daarquote:Op maandag 1 november 2010 19:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
Sick
Wat zal zij dan gemept hebben met die hamer
yak
je slaat de spijker op z'n kopquote:Op maandag 1 november 2010 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een goedgeplaatste mep kan voldoende zijn...
Jongen uit me klas zei dat het een kameraad van hem was en daar de vader van ofzo die nu neergeslagen is oidquote:Op maandag 1 november 2010 19:40 schreef omearos het volgende:
[..]
van die hamer is nog niet zeker, voor zover ik weet. Dat is een gerucht daar
Whehehequote:Op maandag 1 november 2010 19:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je slaat de spijker op z'n kop
Ik ben geen verdachte hoorquote:Op maandag 1 november 2010 19:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je slaat de spijker op z'n kop
Ik was erquote:Op maandag 1 november 2010 19:50 schreef omearos het volgende:
Wie was er ook alweer naar Pro-Pain?
Kennis van me was er als fotograaf zie ik net. Klein stuiterballetje die verdomd goede foto's kan maken: http://picasaweb.google.com/photowouter/ProPain30102010#
Wij vroegen ons al af of het een hij of een zij was.quote:Op maandag 1 november 2010 19:58 schreef omearos het volgende:
[..]
en dit is het fotograafje:
[ afbeelding ]
hij heet Wouter en is 13quote:Op maandag 1 november 2010 20:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij vroegen ons al af of het een hij of een zij was.
Lees: ik kreeg er een stijfje vanquote:Op maandag 1 november 2010 20:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij vroegen ons al af of het een hij of een zij was.
Neequote:Op maandag 1 november 2010 20:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lees: ik kreeg er een stijfje van
Kan wel dat hij er ook liepquote:Op maandag 1 november 2010 20:05 schreef omearos het volgende:
ze zijn zo lief voor elkaar
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 1 november 2010 20:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lees: ik kreeg er een stijfje van
Ik heb nog samen met hem geprobeerd Wouter in een kliko te stoppenquote:Op maandag 1 november 2010 20:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan wel dat hij er ook liep
nee, hoe ging dat?quote:Op maandag 1 november 2010 20:42 schreef Samzz het volgende:
Oh, had ik al verteld over m'n eerste dagen in hetasiel
?
geen idee, roept u maarquote:Op maandag 1 november 2010 20:42 schreef Samzz het volgende:
Ik James Bond.
Wanneer is er weer een ToF-meet?
Ja goedquote:
lijkt mij dus helemaal nietsquote:Op maandag 1 november 2010 20:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh dat lijkt me super. Hele dag met katten bezig zijn
Mij welquote:
Leukquote:Op maandag 1 november 2010 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja goedWas erg leuk! Veel schoonmaken, maar die blije dieren maken het echt wel goed
Voeren, medicijnen geven en knuffelen en kroelen.
Ik heb alleen nog maar bij de katten gestaan, omdat ze daar zo ontzettend veel van hebben. Ook nog eens veel zieken en ik had niet verwacht dat ik het zou zeggen, maar ik ben nu al verliefd geworden op een ouwetje in de catteryZondag ontmoet, maar wat een heerlijk beest!
Niet de hele dag. Asiels zijn beperkt open.quote:Op maandag 1 november 2010 20:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh dat lijkt me super. Hele dag met katten bezig zijn
Ja, dat viel mij ook heel erg op inderdaad! Ouwetje is een tof beest, de hele tijd om m'n benen drentelen om maar aandacht te krijgen.quote:Op maandag 1 november 2010 20:53 schreef omearos het volgende:
[..]
Leuk
Katten kunnen zo snel je hart stelen
mijn katten komen ook uit het asielquote:Op maandag 1 november 2010 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat viel mij ook heel erg op inderdaad! Ouwetje is een tof beest, de hele tijd om m'n benen drentelen om maar aandacht te krijgen.
Het is ook best sneu, omdat het asiel zo vol zit, is er gewoon weinig tijd om de katten echt aandacht te geven in het weekend... Door de week gaat dat wat makkelijker want meer vrijwilligers.
Dat heb ik niet. Ik vind katten leuk, maar ik ben meer een hondenmensquote:Op maandag 1 november 2010 20:57 schreef omearos het volgende:
[..]
mijn katten komen ook uit het asiel
kom je binnen en dan wil je ze allemaal wel meenemenzo lief
en dan?quote:
bent we nog n paar weken verder \m/quote:
Niet 2 jaar joh. Vorig jaar net na kerst afgesprokenquote:Op maandag 1 november 2010 21:13 schreef Mdrop het volgende:
666, mensen die daar al twee jaar naar toe leven.
volgens mij moet dat wel lukkenquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet 2 jaar joh. Vorig jaar net na kerst afgesproken
We lopen de laatste tijd toch wel wat langzamer hoor.quote:Op maandag 1 november 2010 21:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij moet dat wel lukken
Whehequote:
2 jaar?quote:Op maandag 1 november 2010 21:13 schreef Mdrop het volgende:
666, mensen die daar al twee jaar naar toe leven.
joah, omdat ik niet meer zo actief benquote:Op maandag 1 november 2010 21:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
We lopen de laatste tijd toch wel wat langzamer hoor.
Gelukkig ben ik weer terugquote:Op maandag 1 november 2010 21:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, omdat ik niet meer zo actief ben
dus dat is al >1 per dagquote:Op maandag 1 november 2010 21:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog maar een paar posts en dit deeltje is vol
nee dan is het heel begrijpelijkquote:Op maandag 1 november 2010 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Niet 2 jaar joh. Vorig jaar net na kerst afgesproken
neem mij ook even een big mac meequote:
Mij 2quote:Op maandag 1 november 2010 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neem mij ook even een big mac mee
komt door jouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |