Precies... dat dacht ik idd ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:00 schreef Brawler het volgende:
Ze zag er uit als een mini-Raffaela met beugel
Hier nog eentjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:00 schreef Brawler het volgende:
Ze zag er uit als een mini-Raffaela met beugel
SPOILER: resultspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Benny op 08-01-2011 14:58:09 ]
met veel te veel attitude...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier nog eentje![]()
En dan die close-ups als ze dichtbij de camera gaat staan, schoolmeisje, doe maar niet.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:36 schreef Toky het volgende:
goh gelukkig ben ik niet de enige die haar zo vreselijk irritant vind
[ afbeelding ]
Dat ja, ik ben die maniertjes echt zo beu.quote:
Handig moment om cola bij te schenken of naar het toilet te gaanquote:Op zondag 9 januari 2011 16:41 schreef methodmich het volgende:
Enige voordeel is dat er volgende week in elk geval één optreden is waar je tussendoor ff lekker naar kunt kijken en om kunt lachen.
BWAAAAAAAAAAAAAHquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:36 schreef Toky het volgende:
goh gelukkig ben ik niet de enige die haar zo vreselijk irritant vind
[ afbeelding ]
Ik mag toch hopen van wel, ze komt niet eens in de buurt van Kim.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:33 schreef miep63 het volgende:
shary an Nagellak, ik bedoel Nivillac, mag zich hopelijk vrijdag nog één keer en dan is het exit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |