En jij bent natuurlijk wel universitair geschoold in zangkunst.quote:Op zondag 5 december 2010 00:18 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Had naar de sing off gemoeten.
Maar de stemmertjes thuis hebben weer geen smaak en zeker geen verstand van zingen. Maar dat is blijkbaar iets waar we in Nederland mee moeten leren leven.
Dit was gewoon geen nummer voor haar. Hele gekke keuze. Lenny blijft ook alleen maar reggae zingen, dus Shary-Ann moet ook gewoon liedjes blijven doen die bij haar passen.quote:Op maandag 6 december 2010 10:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Denk je dat haar niveau de komende weken zoveel beter zal zijn? Ik denk: kom over een paar jaar terug, dan ben ik echt benieuwd.
Nope. Ik ben enorm verwend met de concerten waar ik in mijn leventje naartoe ben geweest. Voor Sherry zou ik nooit willen betalen.quote:Op maandag 6 december 2010 09:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En jij bent natuurlijk wel universitair geschoold in zangkunst.
Het was niet denderend (ik begreep de keuze voor het liedje ook niet helemaal), maar het heeft gewoon allemaal iets. Benieuwd naar haar Lauren Hill optreden van volgende week.
Prima, maar dan is het jouw mening en dat heeft niets te maken met verstand van zingen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:07 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Nope. Ik ben enorm verwend met de concerten waar ik in mijn leventje naartoe ben geweest. Voor Sherry zou ik nooit willen betalen.
Gelukkig weet je zelf stiekem ook het verschil tussen goed en niet goed zingen.quote:Op maandag 6 december 2010 10:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze zal nooit de zuiverheid en geliktheid van een zangeres als Kim halen
Nee. Want dat is relatief.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:47 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Gelukkig weet je zelf stiekem ook het verschil tussen goed en niet goed zingen.
Onderbetaaldquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:02 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Heb je al eens aan een baan in de politiek gedacht?Lijkt me wel iets voor jou.
Jammer idd.. had liever Charlotte er nog bij gehad, maakt veel meer kans.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:45 schreef Christyyy het volgende:
Ik vond haar ook niet goed afgelopen week. Van mij mag ze eruit.
Dat weet je niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:51 schreef UltraR het volgende:
Nick sloeg de spijker boven op zijn kop: "Je hoort de poliep bijna groeien."
Ze is niet om aan te horen. Nooit geweest, en zal het ook nooit worden.
Charlotte is saai en duf en gemiddeld.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:08 schreef Roadster het volgende:
[..]
Jammer idd.. had liever Charlotte er nog bij gehad, maakt veel meer kans.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |