Ik bied 150 want het is een EC500.quote:Op woensdag 3 november 2010 22:26 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wil je niet een mooie EC1000 kopen?EMG's, dik scheuren enzo.
Bied je phaser danquote:Op woensdag 3 november 2010 22:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik bied 150 want het is een EC500.
Ruilen voor een phatte Phaser?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:26 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wil je niet een mooie EC1000 kopen?EMG's, dik scheuren enzo.
quote:Op woensdag 3 november 2010 22:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik bied 150 want het is een EC500.
quote:
als je tot het einde luisterdt merk je dat je hem juist wel heel goed hoortquote:Op woensdag 3 november 2010 22:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Grappig contrast tussen de ruige muziek en hoe jij dik chill zitMaar goed gespeeld! Jouw gitaar is alleen niet zo heel goed te horen mja.
Blijft een vette gitaar trouwens, die prophecy!
Ja idd, op het begin dacht ik wel zo van: wanneer begint hij te spelen?quote:Op woensdag 3 november 2010 22:36 schreef genakt het volgende:
[..]
als je tot het einde luisterdt merk je dat je hem juist wel heel goed hoort
ja ik heb het zelf ook hoor dan lijkt het net alsof je het niet hoort maar ik speel gewoon zo goedquote:Op woensdag 3 november 2010 22:41 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja idd, op het begin dacht ik wel zo van: wanneer begint hij te spelen?
Leugens!quote:Op woensdag 3 november 2010 22:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:![]()
Net nog ge-gitaard
*Met een medefokker
Als je'm heet genoeg maak wel.quote:
Volgende week, de 13e, om 20u.quote:
quote:
Tof, je bent uiteraard van harte welkom (en dat Zweedse damesvolleybalteam uit de sporthal bij jou om de hoek ook).quote:Op woensdag 3 november 2010 23:06 schreef -Menn0- het volgende:
Hmm moet om 10 uur in Aalsmeer zijn maar dat red ik wel. Misschien kom ik je wel aanmoedigen!
Maak dan gelijk ff reclamequote:
Als die mee gaan kom ik zeker! Maar dan ga ik wel de hele tijd vet stoer zeggen: Dat kan ik ook, who wants to touch mequote:Op woensdag 3 november 2010 23:11 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Tof, je bent uiteraard van harte welkom (en dat Zweedse damesvolleybalteam uit de sporthal bij jou om de hoek ook).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |