Van 1:42 tot 2:00 zit je er met je stem net een half toontje naast. Dat stukje klinkt niet helemaal zuiver in elk geval.quote:
www.abbeyroden.nlquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:18 schreef Cynic het volgende:
Hm, de studio waar ik wilde gaan opnemen heeft in januari pas tijd....
Ik was echt van plan wat eerder te gaan opnemen. Misschien toch maar weer een keer proberen of ik het niet zelf kan dan. Gitaren enzo geloof ik wel, en met die Tascam zou de drums in ieder geval opnametechnisch mogelijk moeten zijn. Ik heb alleen niet zo'n zin in mixen en microfoontjes inregelen.
Klopt dat viel me net ook al op. Vind dat echt een kut stukjequote:Op dinsdag 2 november 2010 18:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Van 1:42 tot 2:00 zit je er met je stem net een half toontje naast. Dat stukje klinkt niet helemaal zuiver in elk geval.
Voor de rest weer prima gedaan
Ik ken er eentje die hoort het direct maar ze heeft volgens mij ook een absoluut gehoor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:24 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Klopt dat viel me net ook al op. Vind dat echt een kut stukje![]()
Misschien dat ik vanavond nog een poging doe, dit was meer een soort "aaah kan je voor mij liedje opnemen please please enz"
Chicks horen dat toch niet
Maar thanks
Pics van haar oor dan!quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ken er eentje die hoort het direct maar ze heeft volgens mij ook een absoluut gehoor.
Neuh. Zal ze niet echt op prijs stellen.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 19:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Neuh. Zal ze niet echt op prijs stellen.
Een echte rocker zet de gain en het volume op 11 op elk moment van de dagquote:Op dinsdag 2 november 2010 19:07 schreef Spelvout het volgende:
*Gaat zometeen versterker ophalen*
Kan ik 'm alleen niet meer uittesten als ik thuis ben
Een Peavey 6505 gaat ongelooflijk hard!!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:46 schreef wimjongil het volgende:
This one goes to eleven.
Ik wil een Peavey 6505+ kopen, maar m'n gitaarleraar zegt dat 60 Watt misschien wat veel is. Wat denken jullie?
Ik heb een versterker die schakelbaar is tussen 20 en 40 watt; die 40-watt stand gebruik ik zelden. Less is more.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:50 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Een Peavey 6505 gaat ongelooflijk hard!!!!!!!!
Maar god wat krijg je een heerlijk gevoel als je erover spelen mag![]()
![]()
![]()
![]()
Moeilijke keuze dus... heb je een zeer goed geïsoleerde oefenruimte dan zeg ik doen!
Speel je in een ruimte met kans op klachten van buren dan zeg ik .... helaas pindakaas
Hey Menno, heb jij toevallig de bon nog van die EC1000?quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:14 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
[..]
Haha thanks boys![]()
Maar het is geen wedstrijd heIk heb er liever lol in dan dat ik er goed in ben
Nou... Eddie Vedder zegt:quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:52 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb een versterker die schakelbaar is tussen 20 en 40 watt; die 40-watt stand gebruik ik zelden. Less is more.
Ja idd ik heb al over die combo gespeeld bij de winkel, klonk echt supervet maar ook hard ja. We hebben een soort van tuinhuis waar ik in principe ongestoord kan spelen, dus dat zit wel snor.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:50 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Een Peavey 6505 gaat ongelooflijk hard!!!!!!!!
Maar god wat krijg je een heerlijk gevoel als je erover spelen mag![]()
![]()
![]()
![]()
Moeilijke keuze dus... heb je een zeer goed geïsoleerde oefenruimte dan zeg ik doen!
Speel je in een ruimte met kans op klachten van buren dan zeg ik .... helaas pindakaas
Ik heb het hier over de combo, weet niet of het daar ook zo erg is?quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat dus, m'n neefje heeft zo'n ding, klinkt supertof, maar pas als die goed opengedraaid wordt. Eigenlijk gaat ie vaak voor optredens al snel te hard voordat je het gewenste geluid hebt (bij de top dan)
Uh weet ik niet. Ga ff zoeken!quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hey Menno, heb jij toevallig de bon nog van die EC1000?
Wil m misschien verkopen, maar wordt zonder bon lastig bewijzen dat het eigenlijk een EC1000 is...quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:58 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Uh weet ik niet. Ga ff zoeken!
Why?
Hoezo is dat lastig aan te tonen, iedere serie ziet er toch weer anders uit ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:09 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wil m misschien verkopen, maar wordt zonder bon lastig bewijzen dat het eigenlijk een EC1000 is...
Omdat er EC500 op de 12e fret staat.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoezo is dat lastig aan te tonen, iedere serie ziet er toch weer anders uit ?
Waarom zou het dan een 1000 zijn ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:22 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Omdat er EC500 op de 12e fret staat.
Dat moet je aan Menno vragenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom zou het dan een 1000 zijn ?
Is schijnbaar een fout; 't is nl wel een faded black met EMG's, de EC500 is nooit in die uitvoering uitgekomen.quote:
Is het die zwart met goud ? matzwart ?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:31 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Is schijnbaar een fout; 't is nl wel een faded black met EMG's, de EC500 is nooit in die uitvoering uitgekomen.
Ja, exact dezelfde als jij hebt.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Is het die zwart met goud ? matzwart ?
Vaagquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:40 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, exact dezelfde als jij hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |