Exactquote:Op vrijdag 5 november 2010 00:11 schreef brother52 het volgende:
Nee, dat niet speciaal. Je wilt het dan namelijk in 1x goed doen en dan ga je er te veel bij nadenken. En juist dan ga je fouten maken.
We hebben allemaal verbeteringsplannenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moetj e beter je best doen
In de laatste 8 maanden van de band hebben we 25keer gespeeld, vond dat wel een prima gemiddelde
Neutrikquote:Op donderdag 4 november 2010 20:03 schreef The_Dean het volgende:
Nu nog even genoeg vette pedalen verzamelen om de kabels te benutten
[ afbeelding ]
Onbekende mensen weten niet noot voor noot hoe je het liedje wat je speelt hoort te spelen waardoor kleine foutjes minder opvallen bij onbekende mensen dan bij bekende mensen (tenzij je alleen maar covers speelt natuurlijk)quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:51 schreef Braddie het volgende:
Ik maak liever bij bekende minder fouten dan bij onbekende.
Omdat onbekenden kritiser zijn heb ik het idee.
(Nou maak ik het liefst bij beide natuurlijk zo min mogelijk fouten)
Dat dusquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:15 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Onbekende mensen weten niet noot voor noot hoe je het liedje wat je speelt hoort te spelen waardoor kleine foutjes minder opvallen bij onbekende mensen dan bij bekende mensen (tenzij je alleen maar covers speelt natuurlijk)
Zelf ben ik gelukkig nu wel op het punt aangekomen dat enkele foutjes mij niet meer boeien. Voorheen maakte ik mij daar best druk om tijdens het spelen waardoor ik na een foutje compleet 'out-of-zone' begon te spelen (stil staan, supergeconcentreerd ed.)
Het zelf overigens liever een groot podium dan een klein podium (ik heb genoeg bewegingsruimte nodig, daarom ga ik ook als het kan niet met mn versterker naast de bassist staan)
Groot podium is wel fijn jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:15 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Onbekende mensen weten niet noot voor noot hoe je het liedje wat je speelt hoort te spelen waardoor kleine foutjes minder opvallen bij onbekende mensen dan bij bekende mensen (tenzij je alleen maar covers speelt natuurlijk)
Zelf ben ik gelukkig nu wel op het punt aangekomen dat enkele foutjes mij niet meer boeien. Voorheen maakte ik mij daar best druk om tijdens het spelen waardoor ik na een foutje compleet 'out-of-zone' begon te spelen (stil staan, supergeconcentreerd ed.)
Het zelf overigens liever een groot podium dan een klein podium (ik heb genoeg bewegingsruimte nodig, daarom ga ik ook als het kan niet met mn versterker naast de bassist staan)
Ik vind juist een klein podium waar mensen op je neus staan enger dan een grote zaalquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:36 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Groot podium is wel fijn ja, maar wel enge als er veel mensen zijn :p
quote:Opgelet dit is géén koopje richtprijs is 1795 ¤ - een goed bod mag komen en word bekeken , onzinnige aanbiedingen gaan onmiddelijk naar de plaats waar ze horen in de mand !
Mijn MSN-lijst is opeens gedelete... wtf?!quote:
Ja dat is het nieuwe debielen filter van msn, die filtert alle idioten uit je lijst, dat is bij ons dus allemaal gebeurt, vandaar dat jij niemand meer in je lijst hebt staatquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:36 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mijn MSN-lijst is opeens gedelete... wtf?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |