Ze waren absoluut vernieuwend, maar ik heb het altijd zo braaf gevonden, zelfs voor toen. Zo glad en gelikt en je het vergelijkt met The Rolling Stones of The Yardbirds. Maar mid jaren '60 had niemand de furie van The Animals. Jammer dat ze daarna afgleden en het "eigen" werk niet zo interessant meer was (als in; Erin Burdon wilde meer met psychedelica doen, dat heeft voor mij ook The Yardbirds genekt).quote:Op maandag 1 november 2010 08:51 schreef Metalfreak het volgende:
En ja, ik vind de Beatles overgewaardeerd![]()
Ze hadden geluk dat ze precies op het juiste moment iets anders dan anderen deden, maar ik kan het echt niet aanhoren.
Maar in vergelijking met de 'mainstream pop' van dat moment waren de Beatles echt wel vernieuwend. Zeker de Lennon-liedjes zou ik niet glad of gelikt willen noemen.quote:Op maandag 1 november 2010 08:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ze waren absoluut vernieuwend, maar ik heb het altijd zo braaf gevonden, zelfs voor toen. Zo glad en gelikt en je het vergelijkt met The Rolling Stones of The Yardbirds. Maar mid jaren '60 had niemand de furie van The Animals. Jammer dat ze daarna afgleden en het "eigen" werk niet zo interessant meer was (als in; Erin Burdon wilde meer met psychedelica doen, dat heeft voor mij ook The Yardbirds genekt).
Ik vind hem best wat hebben! Maar jullie metalheads willen vast liever een echte explorer....quote:Op maandag 1 november 2010 11:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Iemand de nieuwe Gibson al gezien?
[ afbeelding ]
Gadverdamme
Nou ja, niks tegen een Firebird, maar ik vind die headstock er echt niet bij passenquote:Op maandag 1 november 2010 11:40 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik vind hem best wat hebben! Maar jullie metalheads willen vast liever een echte explorer....
Aansluitend hierop; de kleur van de body kan best leuk zijn op een gitaar, maar de hele combinatie ziet eruit alsof ie rechtstreeks uit China komt...quote:Op maandag 1 november 2010 11:42 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nou ja, niks tegen een Firebird, maar ik vind die headstock er echt niet bij passen
$5,570quote:Op maandag 1 november 2010 12:04 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Aansluitend hierop; de kleur van de body kan best leuk zijn op een gitaar, maar de hele combinatie ziet eruit alsof ie rechtstreeks uit China komt...
En wat mag zoiets kosten?
Holy mother of....quote:Op maandag 1 november 2010 12:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
$5,570
http://www2.gibson.com/Pr(...)-USA/Firebird-X.aspx
die is lelijkquote:Op maandag 1 november 2010 11:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ]
Gadverdamme
Wat een lelijk hellekind ja...quote:Op maandag 1 november 2010 11:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ]
Gadverdamme
Niet voor die prijsquote:Op maandag 1 november 2010 11:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ]
Gadverdamme
quote:Op maandag 1 november 2010 16:19 schreef wimjongil het volgende:
Wat heb je aan een gitaar waarop je niet kunt spelen?
Er zitten niet eens snaren op, wat een baggerding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |