Nog steeds geen reactie........we beginnen namen te verzinnen........
Vanmorgen werd het scharminkel wakker, kwam mauwend op me af en wilde een kroeltje.....die is om!
Het mormel loopt op 2 cm. langs ons maar wil nog niet aangehaald worden....komt vanzelf goed.
Onze gedachten over het hoe en wat ( alleen maar ideeën, we weten het niet).
Zo te zien zijn ze minstens 2 weken buiten geweest. (Arme stakkers, het is hier min 8 geweest en er heeft 20 cm. sneeuw gelegen).Ze waren op sterven na dood. Ik denk dat het mormel als laatste wanhoops poging bij ons naar binnen is gelopen.....Dit of sterven....
Toen we haar niet wegschopten heeft ze de dag erna haar/zijn broertje opgehaald uit het bos.
Ik heb het er natuurlijk met mijn collega over gehad. Zij zegt dat er een grote kans is dat ze uit de auto zijn gezet.Ik zei dat lijkt me raar, zo te zien zijn het ras-katten, die zijn minstens 10.000 kronen waard.
Ja zei ze maar Noren hebben al gauw dat als het nieuwtje er af is hebben ze er 'last"van en dan zijn ze al snel van weg ermee....en geld speelt geen rol. en dan verdrink je ze ze of zet ze uit de auto......
GRRRRRRRR
Het mormel zit nog steeds in de overleef modus ( ik denk dat t een vrouwtje is, zo klein zoveel venijn dat kan niet anders

,maar zeker weten doe ik t niet ) .....ze grauwt en snauwt naar onze katten en de logeer hond. ( die heeft een heilig ontzag voor haar) ze probeert op alle mogelijke en onmogelijke eten te stelen, terwijl er altijd katte brokjes staan
Ook marcheert ze als een gods-majoor door het huis, zit overal op, loopt langs ons maar aangeraakt worden nee echt niet.
Ze willen ook echt niet naar buiten, slapen een beetje klooien en eten en dan weer slapen, dát willen ze.
![004-8.jpg]()
Ondertussen hebben ze de slaapplaats van de Rooie gekraakt, dat vindt ie niet erg, hij is zo lief.
Grote kans dat ie ze gaat opvoeden ( dat heeft ie ook met de Grijze gedaan

)
![020-2.jpg]()
(sorry dat het zo'n lang verhaal geworden is)
[ Bericht 0% gewijzigd door KarinJ. op 05-11-2010 19:55:59 ]