ADHDquote:Op maandag 1 november 2010 01:33 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Dat wil ik ook!![]()
Maarja, verschil moet er zijn.
Ik ga slapen, welterusten!
Oh, en smakelijk eten!![]()
Nou bij mij persoonlijk eigenlijk andersom ik word lekker fris wakker,quote:Op maandag 1 november 2010 01:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat sowieso maar dan functioneer je de volgende dag ook iets minder
Als ik dat geweten had.quote:Op maandag 1 november 2010 01:40 schreef Martin1234 het volgende:
Ja in sigaretten zit ook Nicotine soort van Caffeine maar lang niet zo sterk maar toch.
Dus je rookt niet tijdens werk / pauze?quote:Op maandag 1 november 2010 01:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dan werk ik meestal. Sowieso nooit koffie na 15u
Pauzes zijn overrated. Die heb ik niet. Of niet vaak.quote:Op maandag 1 november 2010 01:56 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Dus je rookt niet tijdens werk / pauze?
quote:Op maandag 1 november 2010 01:35 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ADHD!
ik denk dat ik m'n moeder zo eens ga verrassen met het feit dat ik al een tijdje uit de kast ben
Jij valt op mannen?quote:Op maandag 1 november 2010 01:35 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ADHD!
ik denk dat ik m'n moeder zo eens ga verrassen met het feit dat ik al een tijdje uit de kast ben
quote:Op maandag 1 november 2010 01:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
of even coken daar slaap je ook zo lekker van
quote:Op maandag 1 november 2010 01:35 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ADHD!
je hebt mijn plaatje gejat mongoolquote:Op maandag 1 november 2010 01:56 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Dus je rookt niet tijdens werk / pauze?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 november 2010 22:01 schreef Whutzur het volgende:
[..]
je hebt mijn plaatje gejat mongoolDat laatste oke en zowieso zit ik hier geloof ik ook al een stuk langer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jatten nee doe ik niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |