quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja maar mijn hoofd doet het niet helemaal hoor
ja erg lekker jaquote:
bestaat dat dan?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:48 schreef dirkjo het volgende:
Waarom zou iemand op dit moment hyves mobile nemen
Je weet gewoon bijna zeker dat <0.1% van je vrienden het ook heeft dus heb je niks aan die gratis minuten
Ik ontken het bestaan ervan.quote:
quote:
trusten trevquote:
gelukkigquote:
kan je weer niet slapenquote:
al tijden nietquote:
trusten dirkquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:21 schreef dirkjo het volgende:
Ik ga ook slapen mensen, morgen weer school![]()
Trusten
dan zou ik maar eens naar de dokter gaanquote:
ja daar ben ik al zat geweest dacht ik zoquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zou ik maar eens naar de dokter gaan
Slaap lekkerquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:21 schreef dirkjo het volgende:
Ik ga ook slapen mensen, morgen weer school![]()
Trusten
en ze krijgen niks gevondenquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja daar ben ik al zat geweest dacht ik zo
Afgelopen 2 maanden meer dan in heel mijn leven bijelkaar!
jawel maar ik moet eind volgende week.eerst nig een echo voor ze gaan behandelen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ze krijgen niks gevonden
schiet lekker opquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
jawel maar ik moet eind volgende week.eerst nig een echo voor ze gaan behandelen.
best welquote:
moet ik toch de belgen feliciteren hier wacht je niet lang voor een opname op zoquote:
uhm ik ga niet worden opgenomen en de klachten.zijn niet dringend.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet ik toch de belgen feliciteren hier wacht je niet lang voor een opname op zo
dat valt idd meequote:Op zondag 31 oktober 2010 23:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm ik ga niet worden opgenomen en de klachten.zijn niet dringend.
Mijn mri had ik binnen een week vervolg afspraak ook snel dus geen klachten daarover
slaap ze STquote:
daaromquote:
droom lekkerquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 31-10-2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 098 suikertaartje
02. 069 goldfinger1963
03. 067 PeZu
04. 051 dirkjo
05. 039 LovelyLady
06. 036 Trevland
07. 035 Enfermera
08. 029 MPG
09. 025 TheFamousMan
10. 021 wel.o.k
11. 017 Marijkezwolle
12. 014 DaMart
13. 011 Dr_Flash
14. 010 Symphonic
15. 010 Ferb
16. 010 Fha
17. 009 friemelaar
18. 005 Giertje
19. 003 cablegunmaster
20. 002 Panda72
Reeks-statistieken!
quote:Top 100 van zondag 31 oktober 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
017. 167 suikertaartje
026. 140 Symphonic
040. 123 Pheno
048. 106 goldfinger1963
057. 095 PeZu
quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:48 schreef dirkjo het volgende:
Waarom zou iemand op dit moment hyves mobile nemen
Je weet gewoon bijna zeker dat <0.1% van je vrienden het ook heeft dus heb je niks aan die gratis minuten
en een paar dagen later:quote:AMSTERDAM - Het Nederlandse sociale netwerk Hyves breidt zijn diensten uit naar de mobiele telefoon.
© NU.nl/Marieke -
Vanaf maandag biedt het bedrijf in samenwerking met T-Mobile een telefoonabonnement aan waarmee Hyves-gebruikers gratis met elkaar kunnen bellen en sms'en.
quote:AMSTERDAM - Sociale netwerksite Hyves was woensdag rond het middag uur ongeveer dertig minuten niet bereikbaar.
Een groot deel van de gebruikers kregen een foutmelding waarin de website meldde: "Er is iets misgegaan. We werken hard aan het probleem."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op maandag 1 november 2010 07:46 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes
pandaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:Op maandag 1 november 2010 07:58 schreef Panda72 het volgende:
Wok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |