quote:Op maandag 1 november 2010 11:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die hebben ze in Amersfoort..zoooooooooo lief![]()
![]()
zwoel en sexy bedoel je?quote:Op maandag 1 november 2010 11:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
op de ene of andere manier had ik me suikertjes stem heel anders voorgesteld
![]()
weer weg, vergadering![]()
nou briljant helemaal na 4 x wordt steeds beter ookquote:Op maandag 1 november 2010 11:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had al gegoogled.
[..]
Ja. Goed he?
Oooow, dat snap ik welquote:Op maandag 1 november 2010 11:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het was meer omdat ik geen topics geopend wilde hebben over wie ik dan zou zijn enzo
das dan ook gelijk het leukste in amersfoortquote:Op maandag 1 november 2010 11:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die hebben ze in Amersfoort..zoooooooooo lief![]()
![]()
nou, die andere beestjes daar zijn ook leuk hoorquote:Op maandag 1 november 2010 12:00 schreef PeZu het volgende:
das dan ook gelijk het leukste in amersfoort
Ja, zo goed als tot bloedens toe...quote:Op maandag 1 november 2010 10:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heerlijk hoor. Heel erg zere billen ook?
uhm ja maar de plompe lori's zijn welerg leukquote:Op maandag 1 november 2010 12:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, die andere beestjes daar zijn ook leuk hoor
He bah wat sipquote:
jaquote:Op maandag 1 november 2010 12:05 schreef PeZu het volgende:
uhm ja maar de plompe lori's zijn welerg leuk
plus aapquote:
Maar wat is de andere helft dan?quote:
wat is de andere helft danquote:
ja dat wist wel :pquote:Op maandag 1 november 2010 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Halfapen
Ja, die werkt opzich goed, alleen nu even niet... dus we zijn van alles aan het proberen geweest... maar het zal wel weer overgaan denk ik dan...quote:Op maandag 1 november 2010 12:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
He bah wat sip![]()
Bij Thijs werkt zinkolie van Dr. Swaab heel erg goed (niets anders werkt zo goed, hoeft hij meteen niet meer te huilen van de zere billen)
Oeh.. Oeh.... Oeh...quote:Op maandag 1 november 2010 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Halfapen
Uiteindelijk wel...quote:Op maandag 1 november 2010 12:15 schreef MaleDuck het volgende:
Ja, die werkt opzich goed, alleen nu even niet... dus we zijn van alles aan het proberen geweest... maar het zal wel weer overgaan denk ik dan...
quote:
quote:Op maandag 1 november 2010 11:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik zit nog netjes MPG te pmen, jij post gewoon de link
quote:Op maandag 1 november 2010 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb foto's van die op Thijs' buggy
Forum Opties | |
---|---|