quote:Taio Cruz (Londen, 23 april 1983) is een Engels, Brit Award winnend, rapper en singer-songwriter. Hij schreef en produceerde eerder nummers voor Justin Timberlake, de Pussycat Dolls en Britney Spears. [1]
Zijn debuutalbum 'Departure' verscheen in 2008. Geschreven, gearrangeerd en geproduceerd door hemzelf. In oktober 2009 kwam z'n tweede album 'Rokstarr'. [1]
Tussen zijn 2 albums schreef en produceerde hij nummers voor onder meer Cheryl Cole, Kesha, Alexandra Burke en de Sugababes.
hettie en eldrickquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:31 schreef TheVulture het volgende:
Natascha en Chico
Lise en Lorenzo
Enora en Floris
Doesn't ring a bell.quote:
Toch nog spermavlekken he,quote:
Oh rapper. Geen wonder dat ik 'm niet ken.quote:
Nee.quote:
Oh, is dat rap. Dus ik moet nu snel wegzappen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:35 schreef -Peach het volgende:
[..]
Oh rapper. Geen wonder dat ik 'm niet ken.
Ahh dacht ik gezien de TTquote:
Nee, dat doet pijn.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
BREAK BREAK BREA BREA BREAK YOUR HEART
Doe me dan Hettie maar.quote:
tis heul geen rapper, iedere donkere meneer met een microfoon in zn hand wordt rapper genoemdquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:35 schreef -Peach het volgende:
[..]
Oh rapper. Geen wonder dat ik 'm niet ken.
eensquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:37 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Stefano eens, maar waarom Agar? Zij is liefig
Moet dat nou echtquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
3 Hettie's voor jullie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |