Ja en nee, alcohol heeft een andere uitwerking op het lichaam dan thc en dan heb je bij alcohol ook nog eens de vorm waarin je het nuttigd. Bier bevat bijvoorbeeld hop wat weer kalmerende eigenschappen heeft.quote:Op maandag 1 november 2010 13:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens diezelfde redenatie is het ook handig om de drank te laten staan. Als ik gedronken heb dan droom ik ook een stuk actiever.
inderdaad, stopquote:Op maandag 1 november 2010 19:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Jong FC Groningen !... nee wacht
houd ons niet langer in spanningquote:Op maandag 1 november 2010 19:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Weer een aantal verrassende dingen tegengekomen tussen mijn verzameling cd's. Zaten weer een aantal pareltjes tussen.
De echt goede dingen waren: DVDs van Reqieum for a Dream, Mulholland Drive en een concertregistratie van Moloko.quote:Op maandag 1 november 2010 20:16 schreef duif123 het volgende:
[..]
houd ons niet langer in spanningpareltjes zoals
?
zegt me eigenlijk niks maar mijn documenten staat ook vol met stomme foto en grappig foto's :p is idd wel lachen om die eens in t jaar na te kijkenquote:Op maandag 1 november 2010 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De echt goede dingen waren: DVDs van Reqieum for a Dream, Mulholland Drive en een concertregistratie van Moloko.
De dingen waar ik af en toe wel om most lachen stonden af en toe in de mappen "Mijn Afbeeldingen" en "Mijn ontvangen bestanden".
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je jesus lookquote:Op maandag 1 november 2010 19:13 schreef huize het volgende:
Hmm kreeg de opmerking wat de deal was met mn jesus look vandaag. Maar scheren dan goddamnit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |