Ik doe het wat anders. Ik vier het niet echt. Alleen even gezellig samen zijn met vrienden.quote:
Afzeggenquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:35 schreef Joysa het volgende:
Ik ben op vrijdag jarig.
En ik moet die zaterdag naar het mega piraten festijn
Dan krijg je als cadeautje mij, met een strik om mijn nek.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik doe het wat anders. Ik vier het niet echt. Alleen even gezellig samen zijn met vrienden.
Misschien dat ik de dinsdag vrij pak dan kan iedereen langs komen ofzo. of anders de zaterdag de stad in. Mag je 7 of 9 mei in je agenda zetten
Dikke tetten op mijn verjaardag !quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dan krijg je als cadeautje mij, met een strik om mijn nek.
Het gaat om het gebaarquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet dat ik er blij mee ben ofzo, mja
Jaja, dat zeggen ze allemaal.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet dat ik er blij mee ben ofzo, mja
Ach ja, je kunt je altijd nog vermaken met het observeren van het publiek dat die muziek wel helemaal geweldig vindt.quote:
Precies, dat hou ik maar in mn achterhoofdquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ach ja, je kunt je altijd nog vermaken met het observeren van het publiek dat die muziek wel helemaal geweldig vindt.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:58 schreef sproetjes het volgende:
Als t goed is ben ik de 11e in maastricht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |