Gewoon geen aandacht geven aan dit soort mensen. Houden ze snel genoeg op. Ik bedoel hier natuurlijk Brevink mee...quote:Op zondag 7 augustus 2011 13:17 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En diegene uit Noorwegen dacht hetzelfde als jij, alleen dan over links. Goed bezig!

hij schiet wat mensen neer en jij zegt, geen aandacht geven. hmmm... of bedoel je enkel de media aandacht daarna?quote:Op zondag 7 augustus 2011 19:58 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Gewoon geen aandacht geven aan dit soort mensen. Houden ze snel genoeg op. Ik bedoel hier natuurlijk Brevink mee...

Waarschijnlijk bedoelt hij dat ja. Breivik pleegde zijn daad immers omdat hij aandacht wilde. Omdat hij wilde dat mensen zijn manifest gingen lezen ipv weggooien als het zoveelste stuk spam. Aandacht is wat hij wilde, en aandacht is precies wat hij kreeg. Hij is met andere woorden goed beloond voor zijn daad. En dat zullen mensen die hem willen navolgen ook gezien hebben.quote:Op zondag 20 november 2011 09:45 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
hij schiet wat mensen neer en jij zegt, geen aandacht geven. hmmm... of bedoel je enkel de media aandacht daarna?

obvious is obvious liefje.quote:Op zondag 20 november 2011 20:34 schreef ellanor20 het volgende:
Breivik kan naar de hell ook geertje wilders en pim fortuin hoop dat ze allemaal verbranden

Pardon en waar baseer je dat op?!?quote:Op zondag 20 november 2011 02:31 schreef ellanor20 het volgende:
Ik ben blij een trots op volkert dat hij die vent midden door zijn kop heeft geschoten!en ik denk als hij vrij word gelaten dat echt niemand hem iets gaat aandoen of als jullie fokkers zeggen stenen gooien now way! Uiteindelijk is het een moordenaar maar met goeie bedoelingen om de zwakkeren en buitenlanders te helpen heb liever tien stuks volkerts dan vieze pedofielen of moordenaars die hum vrouw en kinderen vermoorden ik ben blij met die volkert en hij heeft het goed gedaan bravo

)
 )

dat kan je niet vergelijken verkrachting en iemand vermoorden als jij denkt dat de samenleving op risco staat als hij door blijft leven idioot hij heeft het goed gedaan en ik ben hartstikke trots op deze hollandse man die opkwam voor de zwakkeren en buitenlandersquote:Op maandag 21 november 2011 11:17 schreef vosss het volgende:
Een moordenaar met goede bedoelingen. Juist ja.
Ik zou haast hopen dat je verkracht wordt (met de beste bedoelingen uiteraard)

Volgens mij moet jij terug naar die inrichting van je, gestoorde idioot dat je er rondloopt.quote:Op maandag 21 november 2011 23:31 schreef ellanor20 het volgende:
[..]
dat kan je niet vergelijken verkrachting en iemand vermoorden als jij denkt dat de samenleving op risco staat als hij door blijft leven idioot hij heeft het goed gedaan en ik ben hartstikke trots op deze hollandse man die opkwam voor de zwakkeren en buitenlanders

Misschien eerder begrip oke, maar trots nee dat bestaat niet!quote:Op maandag 21 november 2011 23:31 schreef ellanor20 het volgende:
[..]
dat kan je niet vergelijken verkrachting en iemand vermoorden als jij denkt dat de samenleving op risco staat als hij door blijft leven idioot hij heeft het goed gedaan en ik ben hartstikke trots op deze hollandse man die opkwam voor de zwakkeren en buitenlanders

haha nee heb liever geertje dan pim fortuin dats zeker en die man dacht echt dat het land risico liep met pim fortuim hoop dat ie vrij komt en geert door zijn kop schiet is gellukig nederland vrije meningen mag dus dit is mijn mening :d fijne dagquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij terug naar die inrichting van je, gestoorde idioot dat je er rondloopt.
Maar, om het voor jou ook even hap-klaar te maken, ik ben het niet eens met je uitspraken en ik kom nu naar je huis om je een kogel door de kop te schieten.
Krom hé? Da's namelijk precies wat je nu zegt. Het is precies wat autistische stink Volkert deed, hij was het niet eens met iemand en in plaats er daadwerkelijk wat aan te doen heeft hij Fortuyn het zwijgen opgelegd, en daarmee niet alleen Fortuyn maar ook een heleboel mensen die achter Fortuyn stonden. Het was een politieke moord, maar dat begrijp jij niet.
Als je het niet eens bent met iemand jaag je diegene niet een kogel door de kop, als jij dat wel goedkeurt ben je geen haar beter dan die mongool en ik hoop van harte dat ''je een keer verkracht word, maar wel met de beste bedoelingen.'' Behalve het ombrengen van een mens bracht hij namelijk ook een gedachtengoed om.
Of ben je soms zo blij dat we in plaats van Fortuyn nu Geert Wilders hebben? Ik denk dat wij als land veel beter af waren geweest met Fortuyn.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |