Jezus ik ben 1,60 en 50 kilo nu voel ik me te dik door jou:Pquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:44 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
ik ben gelukkiger als ik mezelf mooi voel,en dat is dus als mijn lichaam goed is.
kijk ik ben nu
16 jaar
56 kilo
1.67
als ik 6 kilo afval zit ik op goed gewicht,als ik dat bereikt heb voel ik me beter
jaa daar zat ik eerst ook aan te denken,maar roken is duur,en gaat niet goed samen met sporten + het stinkt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:48 schreef Beach het volgende:
Gaan roken, dat is goed tegen trek in chips en aanverwante zaken.
Dus het liefst spiegel je jezelf aan dunne modellen die op tv verschijnen.quote:
Dat is erg bot gezegd inderdaad.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus het liefst spiegel je jezelf aan dunne modellen die op tv verschijnen.
Je klinkt idd als een 16 jarige als ik het even heel bot mag zeggen.
En het is een smerige gewoonte . En je gaat er dood aan . Dan liever wat dikker .quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:51 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
jaa daar zat ik eerst ook aan te denken,maar roken is duur,en gaat niet goed samen met sporten + het stinkt.
Je bent 1,67 m en 56 kilo.. Dat betekent simpel gerekend dat je een BMI hebt van 20,08. Voor een 16 jarige meid een perfect gemiddelde.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:47 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
met anorexia honger je je zelf uit,ik heb niet gezegd dat ik dat van plan ben,ik heb gezegd dat ik mijn eetpratroon wil veranderen en gezondere dingen wil eten.
Ik zeg niet dat ik dik ben,maar er mag best wel wat bij de borsten,heupen en buik wat van af.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus het liefst spiegel je jezelf aan dunne modellen die op tv verschijnen.
Je klinkt idd als een 16 jarige als ik het even heel bot mag zeggen.
Nooit aan beginnen! Rook zelf al veel te lang en het lukt me niet om te stoppenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:51 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
jaa daar zat ik eerst ook aan te denken,maar roken is duur,en gaat niet goed samen met sporten + het stinkt.
Dat is je goed recht. Je hoeft niet te doen wat die feeders hier zeggen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik dik ben,maar er mag best wel wat bij de borsten,heupen en buik wat van af.
Dat komt puur omdat je een volwassen vrouw wordt (lichamelijk). Geestelijk ga ik geen oordeel gevenquote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik dik ben,maar er mag best wel wat bij de borsten,heupen en buik wat van af.
Als je dat vind moet je dat vooral doen, maar doe het dan om de goede redenen en niet omdat je dat op tv gezien hebt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
Huilie.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:56 schreef tho_Omas het volgende:
Trouwens, ik vind OP's met "klacht:" erg 1.0. De enige reden dat dit nog open is is dat het om een jong meisje gaat. Alle motieven worden weer pijnlijk duidelijk.
Pardon? Elke andere user die dat flikt heeft een edit aan zijn broek, en anders wel een slotje.quote:
dat gebeurd meerendeels bij meisjes die ongezond lijnen,zoals anorexia bijvoorbeeld,als je het egzond doet is er niet veel aan de hand,als je het maar niet overdrijft.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:54 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Je bent 1,67 m en 56 kilo.. Dat betekent simpel gerekend dat je een BMI hebt van 20,08. Voor een 16 jarige meid een perfect gemiddelde.
Waar jij naar toe wilt is op het randje van te licht (misschien al te licht), denk alsjeblieft goed na voordat je het doet. Voor je het weet is het een grote obsessie geworden en dan is het einde zoek.
Een dochter van een goede vriend is uiteindelijk overleden na een langdurig gevecht met haar gewichts"probleem" en die is ook begonnen met eerst een kilootje of 3/4 minder.
Klaag maar in FB, niet hier.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:58 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Pardon? Elke andere user die dat flikt heeft een edit aan zijn broek, en anders wel een slotje.
ik merk vaak dat mannen altijd mijn lichaam bekijken. Dat maakt me best wel onzeker,daarom zal 1 cup maat minder ook niet erg zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2010 20:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En het is een smerige gewoonte . En je gaat er dood aan . Dan liever wat dikker .
Vergeet niet dat je nu wel 2 cupmaten gegroeid bent, wat je waarschijnlijk alleen maar aantrekkelijk maakt
Ben ik in zoverre met je eens, echter hoe sterk sta je in je schoenen om na die paar kilo's niet te zeggen dat je er nog wel een paar kwijt wilt! Nu lijkt het nog betrekkelijk onschuldig, alleen wil ik je wel bewust maken dat het jou ook kan overkomen. Het kan zomaar een obsessie worden.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:00 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
dat gebeurd meerendeels bij meisjes die ongezond lijnen,zoals anorexia bijvoorbeeld,als je het egzond doet is er niet veel aan de hand,als je het maar niet overdrijft.
en trouwens er gaan meer mensen aan dik zijn dood dan aan te dun
Nogmaals je krijgt het lichaam van een volwassen vrouw, dan word je bewonderdquote:Op zondag 31 oktober 2010 21:04 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
ik merk vaak dat mannen altijd mijn lichaam bekijken. Dat maakt me best wel onzeker,daarom zal 1 cup maat minder ook niet erg zijn.
Dat is dan toch juist een compliment dat ze naar je kijken?quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:04 schreef yeeeeni het volgende:
[..]
ik merk vaak dat mannen altijd mijn lichaam bekijken. Dat maakt me best wel onzeker,daarom zal 1 cup maat minder ook niet erg zijn.
oke ik geef toe dat ik best wel vaak van mensen hoor dat ik een mooi lichaam heb,en dat ze het mooi vinden dat ik dan volgens hun slank ben en grote borsten heb. en ik hoor ook wel is van mensen dat z evinden dat ik een mooi gezicht heb,en erg leuk meisje blablabla.quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:06 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Nogmaals je krijgt het lichaam van een volwassen vrouw, dan word je bewonderd
Probeer het positief in te zien als een teken van waardering voor je lichaam.. Je ziet er aan je maten gewoon geweldig uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |