quote:
Op zaterdag 25 december 2010 16:52 schreef GeelSuperKuiken het volgende:Dat is wel een must dat je het toestel ook in 1 hand kan gebruiken. Mijn n900 kon dat niet en werd je dus verplicht om hem open te schuiven met toetsenbord. Dat vond ik zon nadeel.
Het was wel even vele centjes van mijn rekening er af, maar ik vind een telefoon ook gewoon een must

Dus ik hoop ook echt dat hij volgende week binnen komt na je positieve reactie er op. Las al wel veel dat je uit moest kijken met het toetsenbordje ?

dat hij snel open schuift e.d. ?
Ja, dat doet 'ie hier wel als je 'em 90 graden op z'n zijkant houdt (mijne is verzwaard met casing moet ik er dan bij zeggen, dan heb je dat sneller).

Ik ben nog niet in de situatie geweest waarbij ik mijn telefoon op dusdanige manier moest gebruiken, ik vind het nogal overtrokken.

HTC deelt die mening, ze zeggen alleen dat 'ie zo makkelijk openschuift juist omdat je hem dan met één hand kan openklappen zonder al te veel gedoe.

Verder gaf ik ook graag wat meer uit, maar daar heb je elke dag weer plezier van.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz