Dat heeft iedereen. Handcent lost het op.quote:Op zondag 19 december 2010 18:17 schreef Gkhn het volgende:
Hebben jullie ook dat je scherm naar boven schuift als je een smsje wilt typen met het toetsenbord?
Wat een kutreview, tief op met je spamquote:Op zondag 19 december 2010 17:52 schreef sanlaseur91 het volgende:
Goed artikel over de HTC
http://electronica.infonu(...)foon-htc-desire.html
HTC moet het eens oplossenquote:Op zondag 19 december 2010 18:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen. Handcent lost het op.
Tja, stuur een klacht zou ik zeggen...quote:
Ik ben nog bezig met de verkleuring..quote:Op zondag 19 december 2010 19:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Tja, stuur een klacht zou ik zeggen...
Was volgens mij niet naar 2.3...quote:Op donderdag 23 december 2010 17:10 schreef shiznuts het volgende:
Er is een systeem-update beschikbaar.
Nee, HTC's eigen shizzle helaas alleen.quote:
Ja ik kon mooi ff een potje schijten tussendoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:18 schreef shiznuts het volgende:
Installeren duurt trouwens iets langer dan 2 tellen.Dus heb ff geduld.
Is er een changelog?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:10 schreef shiznuts het volgende:
Er is een systeem-update beschikbaar.
Vanaf nu ben je een echte baas.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Vandaag ook mn Z binnen gekregen.
Ligt nu nog aan de lader, morgen fijn mee kloten
Ja.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik wil hem ook gaan bestellen omdat mijn N900 kapot is
is het de moeite waard?
Ik vind 'em echt fijn. Het scherm is groot, maar niet té zodat je nog altijd wel met één hand je toestel kan bedienen. De kleuren zijn perfect, de kijkhoek is verrassend goed. Ik kom zelf van Samsung i900 Omnia met Windows mobile (quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:46 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Oke, dankjewel.
heb hem besteld bij TelecomTelecom. Hoop dat hij aankomende week binnen is
Ben echt benieuwd en kan niet wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |