Welke notificaties? Email, sms enzo? Die zal je bij elk programma apart uit moeten schakelen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:33 schreef Bart het volgende:
Weet iemand hoe je ervoor kan zorgen dat je geen notifications in de status bar krijgt? Ik vind ze maar irritant en hou van een cleane status bar, maar dan moet ik dus telkens handmatig de notifications wissen.
Dat je iets gedownload hebt, dat blijft staan... En dan heb je op een gegeven moment tien downloadicons naast elkaar. Terwijl ik heus wel weet dat ik iets gedownload heb, daar was ik immers zelf bij.quote:Op woensdag 15 december 2010 02:23 schreef Roolio het volgende:
[..]
Welke notificaties? Email, sms enzo? Die zal je bij elk programma apart uit moeten schakelen.
Hmm, op die manier. Volgens mij kan dat niet, ik ben het tenminste nog niet tegengekomen. Maar er zit een alles wissen-knopje daar he, je hoeft dus alle notificaties niet één voor één aan te klikken.quote:Op woensdag 15 december 2010 08:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat je iets gedownload hebt, dat blijft staan... En dan heb je op een gegeven moment tien downloadicons naast elkaar. Terwijl ik heus wel weet dat ik iets gedownload heb, daar was ik immers zelf bij.
Weet ik, maar ik heb dus liever dat ze helemaal niet in beeld komen, dan dat ik regelmatig op wissen moet drukkenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:00 schreef Roolio het volgende:
[..]
Hmm, op die manier. Volgens mij kan dat niet, ik ben het tenminste nog niet tegengekomen. Maar er zit een alles wissen-knopje daar he, je hoeft dus alle notificaties niet één voor één aan te klikken.
Bij dat eerste kan je de contacten koppelen, dan worden ze als het waren samengevoegd. Verder kan je ook alleen contacten met telefoonnummer laten zien bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:22 schreef Deceit het volgende:
Ik heb dus Facebook erop staan en Facebook voor HTC sense, dit betekent dat bij een contact persoon dit er ook 2 x opstaat.
Dit geldt ook voor mijn Gmail, bij een nieuwe mail krijg ik voor Gmail een melding en bij 'mail' een melding!
Hoe kan ik dit veranderen?
Dat heeft iedereen. Handcent lost het op.quote:Op zondag 19 december 2010 18:17 schreef Gkhn het volgende:
Hebben jullie ook dat je scherm naar boven schuift als je een smsje wilt typen met het toetsenbord?
Wat een kutreview, tief op met je spamquote:Op zondag 19 december 2010 17:52 schreef sanlaseur91 het volgende:
Goed artikel over de HTC
http://electronica.infonu(...)foon-htc-desire.html
HTC moet het eens oplossenquote:Op zondag 19 december 2010 18:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen. Handcent lost het op.
Tja, stuur een klacht zou ik zeggen...quote:
Ik ben nog bezig met de verkleuring..quote:Op zondag 19 december 2010 19:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Tja, stuur een klacht zou ik zeggen...
Was volgens mij niet naar 2.3...quote:Op donderdag 23 december 2010 17:10 schreef shiznuts het volgende:
Er is een systeem-update beschikbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |