Nee, HTC's eigen shizzle helaas alleen.quote:
Ja ik kon mooi ff een potje schijten tussendoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:18 schreef shiznuts het volgende:
Installeren duurt trouwens iets langer dan 2 tellen.Dus heb ff geduld.
Is er een changelog?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:10 schreef shiznuts het volgende:
Er is een systeem-update beschikbaar.
Vanaf nu ben je een echte baas.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Vandaag ook mn Z binnen gekregen.
Ligt nu nog aan de lader, morgen fijn mee kloten
Ja.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik wil hem ook gaan bestellen omdat mijn N900 kapot is
is het de moeite waard?
Ik vind 'em echt fijn. Het scherm is groot, maar niet té zodat je nog altijd wel met één hand je toestel kan bedienen. De kleuren zijn perfect, de kijkhoek is verrassend goed. Ik kom zelf van Samsung i900 Omnia met Windows mobile (quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:46 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Oke, dankjewel.
heb hem besteld bij TelecomTelecom. Hoop dat hij aankomende week binnen is
Ben echt benieuwd en kan niet wachten
Ja, dat doet 'ie hier wel als je 'em 90 graden op z'n zijkant houdt (mijne is verzwaard met casing moet ik er dan bij zeggen, dan heb je dat sneller).quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:52 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dat is wel een must dat je het toestel ook in 1 hand kan gebruiken. Mijn n900 kon dat niet en werd je dus verplicht om hem open te schuiven met toetsenbord. Dat vond ik zon nadeel.
Het was wel even vele centjes van mijn rekening er af, maar ik vind een telefoon ook gewoon een must
Dus ik hoop ook echt dat hij volgende week binnen komt na je positieve reactie er op. Las al wel veel dat je uit moest kijken met het toetsenbordje ?dat hij snel open schuift e.d. ?
Volgens mij: Instellingen > Locaties > Google Maps integrerenquote:Op dinsdag 28 december 2010 08:44 schreef Bart het volgende:
Ja dat viel me vanochtend ook op. Zat nog te zoeken naar een instelling om dat te wijzigen maar kon niets vinden. Iemand een idee?
Ook problemen op de Desire HD na die update. Vervelend!quote:Op maandag 27 december 2010 23:51 schreef DennisMoore het volgende:
Wanneer je op een straat-adres klikt van iemand in je contactlist, opent ie niet meer Google Maps, maar die brakke HTC kaart/navigatie-app.
Sinds die 'maintenance' update.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:59 schreef Sobraine het volgende:
Heb de mijne inmiddels 4 week. Erg prettig toestel!
Welcome to the club, you've now officially been pimped!quote:Op woensdag 29 december 2010 12:20 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik heb de telefoon erg fijn toestel.
Sinds vanmorgen binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Games/onzinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo quasi gecategoriseerd en geordend qua coolheid
Kijk gerust even op AppBrain als je meer info bij een van deze apps wilt. Heb je zelf suggesties om aan mijn appslist toe te voegen, aarzel niet en laat het weten!
(Ik heb overigens ook net een klein weekje een Android tablet! (Archos 101 internet tablet))The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |