Ik ben ook van een C905 naar een Desire Z gestapt. Het is wel echt wennen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:22 schreef dutchdevil het volgende:
Mijn Desire Z ook binnen! Werd om 13.00 uur netjes bezorgd door een koerier via PDA shop. Meteen aan de lader gegooid en net even Android uitgeprobeerd (stap over van een Sony Ericsson C905 naar de HTC Desire Z). Top toestel!
Als je via vodafone zelf heb besteld zou ik daar niet op rekenen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:23 schreef Lauuwtje het volgende:
Kut vodafone werkt niet in het weekend![]()
Had vandaag mn telefoon kunnen hebben, maar aangezien vodafone niet in het weekend werkt kunnen ze mn nummer behoud ook niet goedkeuren..
Dus hopelijk maandag mn toestel!
Het toestel ligt al klaar, was gewoon op voorraad bij de Belcompany.quote:Op zondag 14 november 2010 00:27 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Als je via vodafone zelf heb besteld zou ik daar niet op rekenen?
Ik ben vrijdag dus al in 2 vodafoneshops geweest en ze hadden nog steeds geen vaste datum om te leveren. Faalhazen
Hm oke dan is het een ander verhaal.quote:Op zondag 14 november 2010 00:58 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Het toestel ligt al klaar, was gewoon op voorraad bij de Belcompany.
Maar aangezien ik met nummer behoud naar Vodafone over wil gaan moet ik dus wachten.
Vodafone is schijnbaar de enige die dat goed moet keuren en ze zijn dr dus niet in weekend.
Dus toen zag ik de telefoon weer achter de toonbank verdwijnen
Het is er wel maar bij normaal gebruik heb ik er geen last van.quote:Op zondag 14 november 2010 01:49 schreef JohnnyQuid het volgende:
Mensen..
Sup met die loshangende toetsenbord.
Hebben jullie daar last van?
'k Wil de taal van het hardware toetsenbord op Nederlands kunnen zetten, omdat je anders helemaal niets hebt aan 't woordenboek. Nu zie je Engelse spellingcorrecties en Engelse suggesties terwijl ik in 't Nederlands aan 't typen ben. Ook zou ie dan allemaal Nederlandse woorden aan 't Engelse woordenboek toevoegen.quote:
Tweakers.net had ook in hun review er last van.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:27 schreef nattermann het volgende:
Hier word ik niet vrolijk van.
Vanmiddag ook naar the Phone House in Roermond geweest. Daar zeiden ze dat hij eind deze week/volgende week binnen zou komen.
Dat maakt helaas geen verschil volgens mij.quote:Op zondag 14 november 2010 12:37 schreef YPrue het volgende:
Heb je niet toevallig in het menu "Instellen" de taal op Engels gezet? Daar kun je hem namelijk ook op Nederlands zetten. Of heb je dat al gedaan?
Als ze hem op de kop houden ja.quote:Op zondag 14 november 2010 22:38 schreef Mandal het volgende:
[..]
Tweakers.net had ook in hun review er last van.
Hier hetzelfde verhaal, vandaag nog niet gebeld, hopelijk morgen..quote:Op zondag 14 november 2010 00:58 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Maar aangezien ik met nummer behoud naar Vodafone over wil gaan moet ik dus wachten.
Vodafone is schijnbaar de enige die dat goed moet keuren en ze zijn dr dus niet in weekend.
Is omdat Vodafone de enige provider is die niet met tijdelijk abonnementen werkt, je gaat dus pas een verplichting aan bij goedkeuring. Bij KPN krijg je een tijdelijk (duur bij gebruik, prachtig tros radar tijd verdrijf) nummer, waarmee je al gelijk een abonnement hebt. Helaas moet je daarom wel enige dagen wachten op ingang, maar je zit nooit met een dubbel abo.quote:Op zondag 14 november 2010 00:58 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
En hoe zit het met de Z?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:41 schreef Lauuwtje het volgende:
Wat een geweldig ding, kan er niet vanaf blijven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |