abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 januari 2011 @ 20:41:03 #276
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_90810038
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nee geen hoesje. Wil zon rubber hoesgeval om de telefoon zelf doen ,ik had zon plastic case maar vond hem nogal gammel.

In rubber nog niet tegen gekomen. Iemand al een pennetje gevonden die op de telefoon werkt, vooral fok topics openen blijft lastig.

Via eBay, past als een tweede huid. _O_
Pennetje heb ik niet, ook niet nodig. Ennuh, je hebt toch (double-tap) pinch-to-zoom! :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_90838786
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:41 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Via eBay, past als een tweede huid. _O_
Pennetje heb ik niet, ook niet nodig. Ennuh, je hebt toch (double-tap) pinch-to-zoom! :P
Die is wel wat rubberized maar toch ook van plastic? Ik heb hem namelijk ook gekocht en is nu al kapot omdat zo'n klein dingetje die je eromheen klikt afgebroken is waardoor hij dus aan één kant zo los gaat. :( Heb er nu weer een besteld (transparant), dus ben benieuwd of dat wat is.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:40:17 #278
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_90849016
Beste mensen,

Sinds vandaag ben ik ook in het bezit van een HTV Desire Z :)

Binnenkort verwacht ik de Archos 101 nog toe te voegen ;)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 19:49:59 #279
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_90849542
Welcome to the club... 8-) De 'Z' _O_ .
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:49 schreef Hubba88 het volgende:

[..]

Die is wel wat rubberized maar toch ook van plastic? Ik heb hem namelijk ook gekocht en is nu al kapot omdat zo'n klein dingetje die je eromheen klikt afgebroken is waardoor hij dus aan één kant zo los gaat. :( Heb er nu weer een besteld (transparant), dus ben benieuwd of dat wat is.
Eh, rubberlike feel, maar zal wel plastic zijn dan ja. Maar zoals ik ook van een lekker ding zeg die al in een relatie zit... 'alles kan stuk!' als je maar hard genoeg probeert. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  woensdag 5 januari 2011 @ 05:07:01 #280
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_90868173
quote:
Op dinsdag 4 januari 2011 19:49 schreef shiznuts het volgende:
Welcome to the club... 8-) De 'Z' _O_ .

[..]

Eh, rubberlike feel, maar zal wel plastic zijn dan ja. Maar zoals ik ook van een lekker ding zeg die al in een relatie zit... 'alles kan stuk!' als je maar hard genoeg probeert. :P
Hmm oke maar ik zoek dus echt een rubber flexibel ding :p
Heb zon plastic ding en heb alleen maar het idee dat ik er alles mee beschadig. Heb zon zilvere voor 14euro. Wie wilt hem overkopen? :d doe der toch niks mee.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:02:46 #281
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_90877481
Zacht rubber gaat natuurlijk niet lukken met een klaptelefoon. Die moet voor de stevigheid om de hele telefoon heen, in plaats van in twee helften zoals harde beschermhoesjes. Maar in één stuk eromheen, dan kan je het toetsenbord niet meer openklappen.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:07:51 #282
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_90877679
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 13:02 schreef Bart het volgende:
Zacht rubber gaat natuurlijk niet lukken met een klaptelefoon. Die moet voor de stevigheid om de hele telefoon heen, in plaats van in twee helften zoals harde beschermhoesjes. Maar in één stuk eromheen, dan kan je het toetsenbord niet meer openklappen.
Die dingen heb ik ook voor de n97 bij iemand gezien?
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  woensdag 5 januari 2011 @ 13:23:04 #283
65252 Bart
pi_90878202
En die heeft hetzelfde mechanisme? Als het alleen schuift dan kan ik me nog wel voorstellen dat het zou kunnen met een zacht hoesje, maar de Z scharniert, waardoor de telefoon 'dikker' wordt tijdens het openklappen.
pi_90879325
hmm, als ik een smsje krijg van t-mobile is het smsje afkomstig van een contactpersoon!

en 'suggestie voor gevonden contacten' om mensen te linken voor twitter en/of facebook en/of whatsapp komen constant terug, hoe vaak ik het ook bevestig en ze goed link!
pi_90881841
Heb 'm ook een maandje nu ... apparaat roeleert de pan uit! Erg blij mee ^^
Calm down, please!
pi_90881962
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 16:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Iemand al een pennetje gevonden die op de telefoon werkt, vooral fok topics openen blijft lastig.
http://www.htcaccessorystore.com/uk/p_htc_item.aspx?i=200225
Calm down, please!
pi_90883707
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:14 schreef Hubba88 het volgende:
Er zijn emulators voor oa de SNES enzo, ik heb de keys zo ingesteld dat het perfect speelt op het toetsenbord. :)

Ik weet trouwens niet eens of ik er wel over mag praten. :@ (Ik dacht zelf van wel aangezien ze gewoon verkrijgbaar zijn in de market)
Aangezien ze gewoon verkrijgbaar zijn in de market, mag ik er vast ook wel even een vraagje over stellen :P. En anders moet een mod me maar even op het matje roepen..
Welke emulator gebruik je? Er zijn er namelijk nogal wat blijkt, en om ze nou allemaal te downloaden en er daarna stuk voor stuk achter te komen dat ze het hardware toetsenbord niet ondersteunen is wat jammer :)
..non est vivere sed valere vita est ..
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:21:30 #288
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_90885784
Alles met -oid op het einde toch gewoon? Gameboid, SNESoid, etc.
Gameboid met een Wiimote werkt super en is wel grappig om aan mensen te laten zien, en met de Z kan je natuurlijk gewoon het toetsenbord gebruiken.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 5 januari 2011 @ 20:39:17 #289
121649 huize
Tumble tumble tumble
pi_90901633
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:51 schreef Deceit het volgende:
hmm, als ik een smsje krijg van t-mobile is het smsje afkomstig van een contactpersoon!

en 'suggestie voor gevonden contacten' om mensen te linken voor twitter en/of facebook en/of whatsapp komen constant terug, hoe vaak ik het ook bevestig en ze goed link!
Dat linken heb ik in het begin ook vaak gehad. Nu niet meer, geen idee why...
How did we get from the blue lamp disco
To cracking up in San Francisco
I look at myself in a sober light
I'm not Elvis but I'm alright
pi_90905088
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:21 schreef MacorgaZ het volgende:
Alles met -oid op het einde toch gewoon? Gameboid, SNESoid, etc.
Gameboid met een Wiimote werkt super en is wel grappig om aan mensen te laten zien, en met de Z kan je natuurlijk gewoon het toetsenbord gebruiken.
Welke knoppen gebruiken jullie dan voor die emulators. Ik heb nog niet echt een fijne knoppen combinatie kunnen vinden...
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_90919532
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:51 schreef Deceit het volgende:

Ik heb Whatsapp daarover gemailed. Zorg dat je handmatig de software update naar versie 179 (laatste drie cijfers) of hoger en dan is het probleem verholpen :)

quote:
We think your bug is fixed in the latest version. It is available now.
Please download the latest from the Android Market or our Website.
Point your phone browser at:
Version 2.1.10180 - Android Market - market://details?id=com.whatsapp
Version 2.1.10179 - WhatsApp website - http://www.whatsapp.com/android/
Please let us know if it is not fixed.
Check trouwens ook effe in Whatsapp : MENU > Instellingen > Accountinformatie

Daar zie je dat deze versie een gratis proefversie is en dat Whatsapp uiteindelijk WEL gaat rekenen voor de service. Daarover is echter weinig informatie terug te vinden. Op de Whatsapp site FAQ staat wel dat Whatsapp (volgens de maker) een beter en goedkoper alternatief voor SMS-en gaat zijn. Ik ga er dus van uit dat deze fase bestaat uit zoveel mogelijk mensen strikken en dan ineens geld vragen als men eraan gewend is. Dan zullen ze ook wel een beursnotitie aanvragen :P en dan ben ik er zeker bij, lol!

Mijn Whatsapp gratis licentie loopt tot 3 december 2011.
Calm down, please!
  donderdag 6 januari 2011 @ 10:31:25 #292
160313 wickedweirdo
Dude.. Wait, what?
pi_90921847
Gister ook een Desire Z besteld. Het was tijd om m'n huidige abo te verlengen en dit word mijn eerste htc :) Het enige nadeel is dat ze het toestel niet op voorraad hebben. Ben benieuwd hoelang het gaat duren

edit: Valt mee, inmiddels is ie verzonden.Dus als het meezit heb ik hem morgen :D

[ Bericht 23% gewijzigd door wickedweirdo op 06-01-2011 21:46:35 ]
  zondag 9 januari 2011 @ 12:35:08 #293
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_91060748
Als ik verbonden ben met het 3G netwerk dan vreet mijn Desire Z data zeg... Met het checken van mail ben ik al een paar MB kwijt...

Iemand een oplossing hiervoor?
  zondag 9 januari 2011 @ 13:34:48 #294
65252 Bart
pi_91062970
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 12:35 schreef mr-green het volgende:
Als ik verbonden ben met het 3G netwerk dan vreet mijn Desire Z data zeg... Met het checken van mail ben ik al een paar MB kwijt...

3G uitschakelen.
  zondag 9 januari 2011 @ 15:56:26 #295
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_91069056
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 12:35 schreef mr-green het volgende:

Onbeperkt internet abo nemen.
Echt wel nodig met een smartphone.
Calm down, please!
pi_91081701
Onbeperkt als werkelijk onbeperkt (Zoals bij Web N Walk Standaard van T-Mobile) of gewoon een onbeperkt 3.6 mpbs vodafone internetabbo?
  zondag 9 januari 2011 @ 20:46:15 #297
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_91084196
Ik heb een beperkt 1GB abo van Vodafone... Mijn telefoon hiervoor was een Xperia X1 en daar zat ik continue op het 3G netwerk en twitter bijvoorbeeld ververste daar elke 10 minuten. Nooit last gehad van veel data verbruik (ok het was toen wel fair user policy).

Het gaat er om dat Android gewoon erg veel data verbruikt door alle openstaande apps. Zelfs mijn app killer lost dit niet op :P
  zondag 9 januari 2011 @ 21:47:17 #298
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_91089117
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:46 schreef mr-green het volgende:
Ik heb een beperkt 1GB abo van Vodafone... Mijn telefoon hiervoor was een Xperia X1 en daar zat ik continue op het 3G netwerk en twitter bijvoorbeeld ververste daar elke 10 minuten. Nooit last gehad van veel data verbruik (ok het was toen wel fair user policy).

Het gaat er om dat Android gewoon erg veel data verbruikt door alle openstaande apps. Zelfs mijn app killer lost dit niet op :P
Je moet het wel heel bont maken wil je over 1 GB (1024 MB) per maand komen hoor. :P Ik bedoel, dat zou prima te doen moeten zijn. Je moet er natuurlijk geen films mee gaan downloaden... :') maar dat lijkt me nogal voor de hand liggen, daar heb je je highspeed internetconnectie thuis immers voor (en dan gooi je een paar filmpjes van je computer in het geheugen van je Z). Ik tenminste. Ik moet nog altijd een dataverdrag afsluiten, maar bij mijn huidige (Oostenrijkse) provider kan dat prepaidtechnisch niet, dus moet nog ff kijken hoe ik dat kan regelen.
  zondag 9 januari 2011 @ 23:09:23 #299
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_91094900
Met de Desire Z kom je zo aan die 1 GB hoor. Ik download geen films, kijk nooit youtube en als ik het zou doen doe ik dat via wifi.

Het punt is namelijk dat veel apps continue ongevraagd data verbruiken. Je kunt wel wat instellen bij een aantal apps maar de meeste zullen altijd continue data blijven verbruiken.

Dus ik dacht: laat ik zo'n data verbruik app installeren. 1 uur gebruikt icm 3G netwerk en toen had ik gewoon 40 mb in een uur... Ik had enkel twitter, facebook, whatsapp, berichten en mail aanstaan.

Data verbruik via 3G gaat gewoon snel ;)
  zondag 9 januari 2011 @ 23:11:52 #300
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_91095040
Humm, :P , nou ja, jij hebt de hands-on ervaring dus zal dan wel, had dat nooit verwacht i.i.g.

Waar wifi beschikbaar is, zet je neem ik aan wel je wifi aan en gebruik je je 3G niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')