quote:Op maandag 3 januari 2011 16:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nee geen hoesje. Wil zon rubber hoesgeval om de telefoon zelf doen ,ik had zon plastic case maar vond hem nogal gammel.
In rubber nog niet tegen gekomen. Iemand al een pennetje gevonden die op de telefoon werkt, vooral fok topics openen blijft lastig.
Die is wel wat rubberized maar toch ook van plastic? Ik heb hem namelijk ook gekocht en is nu al kapot omdat zo'n klein dingetje die je eromheen klikt afgebroken is waardoor hij dus aan één kant zo los gaat.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Via eBay, past als een tweede huid.
Pennetje heb ik niet, ook niet nodig. Ennuh, je hebt toch (double-tap) pinch-to-zoom!
Eh, rubberlike feel, maar zal wel plastic zijn dan ja. Maar zoals ik ook van een lekker ding zeg die al in een relatie zit... 'alles kan stuk!' als je maar hard genoeg probeert.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:49 schreef Hubba88 het volgende:
[..]
Die is wel wat rubberized maar toch ook van plastic? Ik heb hem namelijk ook gekocht en is nu al kapot omdat zo'n klein dingetje die je eromheen klikt afgebroken is waardoor hij dus aan één kant zo los gaat.Heb er nu weer een besteld (transparant), dus ben benieuwd of dat wat is.
Hmm oke maar ik zoek dus echt een rubber flexibel ding :pquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:49 schreef shiznuts het volgende:
Welcome to the club...De 'Z'
.
[..]
Eh, rubberlike feel, maar zal wel plastic zijn dan ja. Maar zoals ik ook van een lekker ding zeg die al in een relatie zit... 'alles kan stuk!' als je maar hard genoeg probeert.
Die dingen heb ik ook voor de n97 bij iemand gezien?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:02 schreef Bart het volgende:
Zacht rubber gaat natuurlijk niet lukken met een klaptelefoon. Die moet voor de stevigheid om de hele telefoon heen, in plaats van in twee helften zoals harde beschermhoesjes. Maar in één stuk eromheen, dan kan je het toetsenbord niet meer openklappen.
http://www.htcaccessorystore.com/uk/p_htc_item.aspx?i=200225quote:Op maandag 3 januari 2011 16:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Iemand al een pennetje gevonden die op de telefoon werkt, vooral fok topics openen blijft lastig.
Aangezien ze gewoon verkrijgbaar zijn in de market, mag ik er vast ook wel even een vraagje over stellenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:14 schreef Hubba88 het volgende:
Er zijn emulators voor oa de SNES enzo, ik heb de keys zo ingesteld dat het perfect speelt op het toetsenbord.
Ik weet trouwens niet eens of ik er wel over mag praten.(Ik dacht zelf van wel aangezien ze gewoon verkrijgbaar zijn in de market)
Dat linken heb ik in het begin ook vaak gehad. Nu niet meer, geen idee why...quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:51 schreef Deceit het volgende:
hmm, als ik een smsje krijg van t-mobile is het smsje afkomstig van een contactpersoon!
en 'suggestie voor gevonden contacten' om mensen te linken voor twitter en/of facebook en/of whatsapp komen constant terug, hoe vaak ik het ook bevestig en ze goed link!
Welke knoppen gebruiken jullie dan voor die emulators. Ik heb nog niet echt een fijne knoppen combinatie kunnen vinden...quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:21 schreef MacorgaZ het volgende:
Alles met -oid op het einde toch gewoon? Gameboid, SNESoid, etc.
Gameboid met een Wiimote werkt super en is wel grappig om aan mensen te laten zien, en met de Z kan je natuurlijk gewoon het toetsenbord gebruiken.
Ik heb Whatsapp daarover gemailed. Zorg dat je handmatig de software update naar versie 179 (laatste drie cijfers) of hoger en dan is het probleem verholpenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:51 schreef Deceit het volgende:
en 'suggestie voor gevonden contacten' om mensen te linken voor twitter en/of facebook en/of whatsapp komen constant terug, hoe vaak ik het ook bevestig en ze goed link!
Check trouwens ook effe in Whatsapp : MENU > Instellingen > Accountinformatiequote:We think your bug is fixed in the latest version. It is available now.
Please download the latest from the Android Market or our Website.
Point your phone browser at:
Version 2.1.10180 - Android Market - market://details?id=com.whatsapp
Version 2.1.10179 - WhatsApp website - http://www.whatsapp.com/android/
Please let us know if it is not fixed.
3G uitschakelen.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:35 schreef mr-green het volgende:
Als ik verbonden ben met het 3G netwerk dan vreet mijn Desire Z data zeg... Met het checken van mail ben ik al een paar MB kwijt...
Iemand een oplossing hiervoor?
Onbeperkt internet abo nemen.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:35 schreef mr-green het volgende:
Als ik verbonden ben met het 3G netwerk dan vreet mijn Desire Z data zeg... Met het checken van mail ben ik al een paar MB kwijt...
Iemand een oplossing hiervoor?
Je moet het wel heel bont maken wil je over 1 GB (1024 MB) per maand komen hoor.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:46 schreef mr-green het volgende:
Ik heb een beperkt 1GB abo van Vodafone... Mijn telefoon hiervoor was een Xperia X1 en daar zat ik continue op het 3G netwerk en twitter bijvoorbeeld ververste daar elke 10 minuten. Nooit last gehad van veel data verbruik (ok het was toen wel fair user policy).
Het gaat er om dat Android gewoon erg veel data verbruikt door alle openstaande apps. Zelfs mijn app killer lost dit niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |