Ik heb de telefoon nog niet lang genoeg om te weten of het een issue is sinds de nieuwe update. Maar tis wel fuckin irrititant ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:55 schreef Hubba88 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, hierdoor ben ik al een aantal sms'jes misgelopen.
Zelf heb ik een rubberized hard casing voor de Z gekocht (eBay), hoe dat in een keer strak op z'n plek zitte! En die screenprotector van mij zelfde verhaal, erg handig want daardoor zie je geen vingerafdrukken bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Heb er nog geen last van..
Maar krijg ook niet zoveel smsjes, het meeste gaat via pingchat.
Hebben jullie eig allemaal een beschermhoesje/screenprotector? Ik twijfel, ergens ziet deze telefoon er toch breekbaarder uit dan mn oude htc.
Ook zou ik bijna denken dat ie te makkelijk open klapt, maar dat hoort ook met 1 vinger te kunnen natuurlijk..
Ik vind zelf Aldiko veel fijner. Deze kan je ook naar een nachtstand schakelen. Wel zo fijnquote:Op maandag 3 januari 2011 18:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Trouwens ook die ereader app gedownload. Dat is nog eens fijn.
Desire heeft ook nog best een redelijk scherm om eens wat bladzijdes op te lezen. En als ik dan zie dat je allemaal boeken ook gratis kan downloaden, helemaal perfect!
Nu eerst sun tzu maar eens verder doorlezen. Die wou ik altijd nog eens kopen, maar nu die gratis erbij blijkt te zitten.. Enige jammere van e-reader-boeken(
) vind ik altijd dat je ze nooit in je boekenkast zal kunnen zetten.
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nee geen hoesje. Wil zon rubber hoesgeval om de telefoon zelf doen ,ik had zon plastic case maar vond hem nogal gammel.
In rubber nog niet tegen gekomen. Iemand al een pennetje gevonden die op de telefoon werkt, vooral fok topics openen blijft lastig.
Die is wel wat rubberized maar toch ook van plastic? Ik heb hem namelijk ook gekocht en is nu al kapot omdat zo'n klein dingetje die je eromheen klikt afgebroken is waardoor hij dus aan één kant zo los gaat.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Via eBay, past als een tweede huid.
Pennetje heb ik niet, ook niet nodig. Ennuh, je hebt toch (double-tap) pinch-to-zoom!
Eh, rubberlike feel, maar zal wel plastic zijn dan ja. Maar zoals ik ook van een lekker ding zeg die al in een relatie zit... 'alles kan stuk!' als je maar hard genoeg probeert.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:49 schreef Hubba88 het volgende:
[..]
Die is wel wat rubberized maar toch ook van plastic? Ik heb hem namelijk ook gekocht en is nu al kapot omdat zo'n klein dingetje die je eromheen klikt afgebroken is waardoor hij dus aan één kant zo los gaat.Heb er nu weer een besteld (transparant), dus ben benieuwd of dat wat is.
Hmm oke maar ik zoek dus echt een rubber flexibel ding :pquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:49 schreef shiznuts het volgende:
Welcome to the club...De 'Z'
.
[..]
Eh, rubberlike feel, maar zal wel plastic zijn dan ja. Maar zoals ik ook van een lekker ding zeg die al in een relatie zit... 'alles kan stuk!' als je maar hard genoeg probeert.
Die dingen heb ik ook voor de n97 bij iemand gezien?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:02 schreef Bart het volgende:
Zacht rubber gaat natuurlijk niet lukken met een klaptelefoon. Die moet voor de stevigheid om de hele telefoon heen, in plaats van in twee helften zoals harde beschermhoesjes. Maar in één stuk eromheen, dan kan je het toetsenbord niet meer openklappen.
http://www.htcaccessorystore.com/uk/p_htc_item.aspx?i=200225quote:Op maandag 3 januari 2011 16:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Iemand al een pennetje gevonden die op de telefoon werkt, vooral fok topics openen blijft lastig.
Aangezien ze gewoon verkrijgbaar zijn in de market, mag ik er vast ook wel even een vraagje over stellenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:14 schreef Hubba88 het volgende:
Er zijn emulators voor oa de SNES enzo, ik heb de keys zo ingesteld dat het perfect speelt op het toetsenbord.
Ik weet trouwens niet eens of ik er wel over mag praten.(Ik dacht zelf van wel aangezien ze gewoon verkrijgbaar zijn in de market)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |