Ik krijg vééééééééél meer studifinancquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:46 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Overdrijven? Minstens 90 euro stufi per maand en zo'n 130 euro per maand voor je OV-kaart. Maar als je dat niet boeit moet je raar op staat te kijken als je over een paar jaar weer zo'n 'onbegrijpelijke' brief binnen krijgt die vraagt of je nog wat geld wil overmaken naar de IB-groep.
Dus bouw je nog meer schuld meer opquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:48 schreef This-is-it het volgende:
[..]
Ik krijg vééééééééél meer studifinanctuurlijk boeit me dat ze moeten van me geld afblijven, ach weet ik veel snap der geen zak van!
Right, of je loopt gewoon te trollen óf je snapt het echt niet. Sowieso is een carrière als secretaresse niet echt handig als je "post-angst" hebt. En moet je waarschijnlijk alleen maar dingen doen die jou niet interesseren maar je baas wel. Nou, maar hopen voor je dat je lekker bent dan kan je misschien je baas aan de haak slaan (dat is meestal het motief toch om secretaresse te worden?).quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:45 schreef This-is-it het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vak en ik laat het gewoon op me af komen,
De overheid is toch een en al crimineel
ik vind secretaresse op zicht wel relax tenminste op school hoef je niet echt veel te doen, verder weet ik niet. Of ik het leuk vind zou ik ook niet weten weet eigelijk helemaal niet wat wil worden maargoed. Of ik lekker ben geen idee zeg ik niet over mezelf maar als de baas niks lekkers is heb ik ook nog wel wat te bepalen! bovendien werk ik liever voor een lelijke baas hoef ik ook niet zoveel me best te doen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:50 schreef Bolter het volgende:
[..]
Right, of je loopt gewoon te trollen óf je snapt het echt niet. Sowieso is een carrière als secretaresse niet echt handig als je "post-angst" hebt. En moet je waarschijnlijk alleen maar dingen doen die jou niet interesseren maar je baas wel. Nou, maar hopen voor je dat je lekker bent dan kan je misschien je baas aan de haak slaan (dat is meestal het motief toch om secretaresse te worden?).
nee hoezo?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |